Fostertravel.pl

Atlantica Callisto

Ayia Napa, Cypr Południowy (Cypr)
Wczasy
Last minute
Trwa weryfikacja ceny...
Polecamy tą ofertę
Mniej wymagającym szukającym ofert w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi, blisko plaży
Atuty hotelu
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Rowery
  • Sport
  • Tenis
  • Życie nocne
  • Blisko centrum
  • Spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis
Hotel znajduje się ok. 1,5 km od centrum Ayia Napa. Bardzo łatwy dostęp  dla wszystkich głównych miejsc rozrywki kurortu i sklepów, ok. 45 km od lotniska w Larnace.
Marismare Apts położone są przy piaszczystej plaży z niezakłóconym widokiem na Morze Śródziemne.
Tuż przed hotelem, przy plaży Pernera oznaczonej niebieską flagą, rzeźbiarz, ekolog i fotograf Jason de Caires Taylor   stworzył zupełnie nowe Podwodne Muzeum (MUSAN). To raj dla nurków i miłośników nurkowania z rurką do odwiedzenia tej zanurzonej galerii.
 
Obiekt posiada 91 pokoi (10 pokoi typu Studio, 81 apartamentów z jedną sypialnią)
Pokoje typu Studio: salon na otwartym planie z aneksem kuchennym,  lodówką, telefonem, klimatyzacją, sejfem, czajnikiem, tosterem, suszarką do włosów, kuchenką mikrofalową, telewizją satelitarną, wanna/prysznic, balkon lub weranda .
Apartamenty z jedną sypialnią: Jeden pokój z 2 łóżkami pojedynczymi, klimatyzacją, stojącą lodówką, telefonem, suszarką do włosów i sejfem, kuchenką mikrofalową, żelazkiem i deską do prasowania (na życzenie). Salon na otwartym planie z aneksem kuchennym, łazienką/prysznicem, telewizją satelitarną, czajnikiem, tosterem, balkonem lub werandą.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- opieka polskojęzycznego rezydenta
- miejsca obok siebie w samolocie w przypadku linii lotniczej RYANAIR
- BAGAŻ PODRĘCZNY:
RYANAIR (FR) - w cenie 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm)
WIZZAIR (W6) - w cenie 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)

UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
MIEJSC OBOK SIEBIE W PRZYPADKU PRZELOTÓW LINIAMI WIZZAIR
BAGAŻU REJSTROWANEGO I DODATKOWEGO BAGAŻU PODRĘCZNEGO:
RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg lub 20 kg
WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- drugiego bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany po potwierdzeniu rezerwacji przez Klienta, w terminie późniejszym - zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji miejsc w liniach lotniczych - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący na Cypr są opieką polskojęzycznego rezydenta. 
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Przy hotelach nadmorskich - szczególnie przed i poza wysokim sezonem, mogą być prowadzone prace budowlane- na wybrzeżu Larnaki oraz Paphos budowane są promenady wzdłuż linii hotelowej i morza.Plaże na Cyprze są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok 2,5 Euro/koszt parasola 2,5 Euro.
Udogodnienia hotelu Atlantica Callisto *
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Blisko centrum
  • Dla dzieci
  • Klimatyzacja
  • Parking
  • Rowery
  • Spa
  • Sport
  • Tenis
  • Życie nocne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Atlantica Callisto, 5343, Ayia Napa, Cypr Tel. +357 237 245 00 E-mail. [email protected]
Dane GPS hotelu Atlantica Callisto
N 34º 59' 8.951"
E 33º 58' 58.0787"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką na Cypr.
Zobacz więcej informacji o Atlantica Callisto w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 710 opinii z różnych źródeł
4.1
Dobry
67% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
144 opinii
5.0
208 opinii
4.0
154 opinii
3.0
71 opinii
2.0
58 opinii
1.0
75 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • nowożeńców (50%)
  • osób szukających spokoju (50%)
  • osób młodych i aktywnych (50%)
  • osób szukających rozrywek (50%)
Najczęściej oceniane:
  • Ogólne wrażenie
  • Stan techniczny
  • Jedzenie
Ocena klientów
Holiday Check
5.0
Bardzo dobry
100% osób poleca
(2 opinie)
Hotel i otoczenie5.5
Pokoje5.0
Położenie i okolica5.8
Gastronomia3.5
infrastruktura5.0
Ogólne wrażenia5.0
Holiday Check

(275 opinii)

38%
3.2 /6

Hotel

3.0

Pokój

2.5

Serwis

3.0

Położenie

4.5

Gastronomia

3.1

Sport i rozrywka

3.2
Opinie użytkowników
Tomasz
październik 2019
4.9
Zalety
Lokalizacje i rozłożenie hotelu jako małe \"miasteczko\".
Idealna baza pod wypady i zwiedzenie.
Wady
Wymaga odświeżenia,
mało różnorodności w jedzeniu.
Uzasadnienie
Obsługa bardzo miła. Sprzątanie codziennie i wymiana ręczników. Mieliśmy apartament (dwa pokoje) i z sypialni przez okno był widok na budowę a z tarasu na mały basen i inne apartamenty. To był super. Jedzenie donoszone co chwilę jak coś się kończyło ale trochę zbyt monotonne i za mało ryb i owoców morza. Mogło by być więcej owoców. Drinki podawane były raczej z odpowiednią ilością alkoholu. Łazienki przy głównym basenie mogły być częściej sprzątane. Animacje każdego dnia przy basenie albo na boisku sportowym. Fajnie to wszystko wyglądała. Super miejsce bo wypady autobusem albo pieszo na pobliskie plaże. Ogólnie hotel polecam ale wybiorę się gdzieś indziej następnym razem bo chce inny kraj zobaczyć.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), stacjonarne biuro podróży, wypoczynek, apartament, 1 tydzień, Grecos Holiday, podróżuje 1 raz w roku

Atlantica Callisto na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998