Fostertravel.pl

Olympic Lagoon Resort

Ayia Napa, Cypr Południowy (Cypr)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Polecamy

Hotel super, było bardzo przyjemnie. Super hotel z dużą liczbą miłych ludzi. Wszyscy bardzo dobrze nastawieni.

Polecamy tą ofertę
Dla wymagających w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi
Dogodne położenie blisko sklepów i restauracji
W pobliżu liczne pub'y, dyskoteki, restauracje
Atuty hotelu
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Przedszkole
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis
Lokalizacja - Położony w rejonie zatoki Nissi, w pobliżu słynnej plaży Nissi
    ok. 150 m od złotych piasków plaży Landa
    ok. 3 km od centrum Agia Napa
    ok. 2 km od parku wodnego Agia Napa Water World
    Międzynarodowy Port Lotniczy Larnaka: ok. 52 km (40 minut jazdy)
    Międzynarodowe lotnisko w Pafos: ok. 164 km (1 godzina i 40 minut jazdy)

Restauracje:
    Restauracja bufetowa Royal Olympic z gotowaniem na żywo (śniadanie, obiad i kolacja)
    Rock 'n' Roll Diner serwujący amerykańskie menu w stylu lat 50-tych (obiad i kolacja)
    Tawerna Grecka/Cypryjska na świeżym powietrzu na tarasie kapitańskim (kolacja)
    Siedem Orchids Pan Azjatycka restauracja na świeżym powietrzu (kolacja)
    Nowa włoska restauracja Garibaldi serwująca innowacyjne menu la carte, wyłącznie dla dorosłych (kolacja)
    Zupełnie nowa innowacyjna restauracja la carte (kolacja)
    Restauracja Snaceria (przekąski całodniowe, 10:30-18:30)
    Bar You & Me 10:00-01:30 (tylko dorośli po 20:00)
    Bar koktajlowy Blue Lagoon na świeżym powietrzu (w dzień i wieczorem)
    Bar Xperience Arena (wieczór)
    Wielki hol i taras (10:00-01:30)
Wyłącznie dla gości zakwaterownych w Olympic Bay i Fisherman Junior Suites dodatkowa restauracja (Blue Paradise) serwuje śniadania i lunche, a także bogate, całodzienne menu barowe (10:00-23:30)
Uwaga: lokale na świeżym powietrzu są otwarte w zależności od warunków pogodowych i uznania kierownictwa hotelu. Niektóre restauracje wymagają wcześniejszej rezerwacji stolika.
    Zaplecze rekreacyjne
    Wyjątkowo duże tropikalne ogrody krajobrazowe ze sztucznymi jeziorami
    5 tematycznych basenów lagunowych z wodospadami, jacuzzi i innymi atrakcjami
    1 tematyczna leniwa rzeka
    1 kryty basen półolimpijski
    Kort tenisowy
    Boisko do koszykówki
    Boisko do mini piłki nożnej
Codzienne zajęcia i wieczorne rozrywki
Specjalnie dla dzieci
    Brodzik Little Monsters z piracką łodzią, zjeżdżalniami
    Olympic Soccer Academy pod okiem certyfikowanego trenera FIFA, działająca 5 dni w tygodniu dla następujących grup wiekowych: Mini kickers (3-6 lat), Junior Kickers (7-11 lat), Kool Kickers (12 lat i więcej). Wymagane są wcześniejsze rezerwacje.
    Pakiety dla dzieci (płatne na miejscu).
Tylko dla dorosłych
Unikalna koncepcja hotelu w kurorcie z udogodnieniami i usługami wyłącznie dla dorosłych obejmuje:
Fisherman's Junior Suites i Olympic Bay Superior Rooms mieszczą się w skrzydłach przeznaczonych tylko dla dorosłych z ekskluzywnym i prywatnym basenem, miejscami do opalania i barem kelnerskim;
Wydzielone części restauracyjne zarezerwowane dla dorosłych podczas śniadania, lunchu i kolacji w restauracji Royal Olympic, restauracji włoskiej Garibaldi, restauracji Seven Orchids Pan Asian (od 21:00), restauracji i barze Blue Paradise;
Bar koktajlowy You & Me z profesjonalnym programem rozrywkowym dla dorosłych (po 20:00);
 Ulepszony, elegancki Serenity Spa & Health Club z salonem fryzjerskim i nową, w pełni wyposażoną salą fitness.
Usługi i udogodnienia dla gości
    Całodobowa recepcja
    Klimatyzacja (pokoje i pomieszczenia ogólnodostępne) działająca od maja do października
    Darmowe Wi-Fi w całym hotelu
    Sejf we wszystkich pokojach
Więcej informacji o hotelu: https://kanikahotels.com/hotel/olympic-lagoon-resort-agia-napa/
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA  (z wyłączeniem oferty na sam przelot)
- przelot
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- opieka polskojęzycznego rezydenta
- miejsca obok siebie w samolocie w przypadku linii lotniczej RYANAIR
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
-miejsc obok siebie w przypadku przelotów Wizzair
-bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.OFERTA NA SAM PRZELOT -nie zawiera transferów, ubezpieczenia, opieki rezydenta.
Klienci przylatujący na Cypr są opieką polskojęzycznego rezydenta.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Przy hotelach nadmorskich - szczególnie przed i poza wysokim sezonem, mogą być prowadzone prace budowlane- na wybrzeżu Larnaki oraz Paphos budowane są promenady wzdłuż linii hotelowej i morza.Plaże na Cyprze są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok 2,5 Euro/koszt parasola 2,5 Euro.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.
Udogodnienia hotelu Olympic Lagoon Resort *
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Klimatyzacja
  • Parking
  • Przedszkole
  • Spa
  • Sport
  • Tenis

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Dane GPS hotelu Olympic Lagoon Resort
N 34º 59' 24.5148"
E 33º 57' 22.716"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem na Cypr.
Zobacz więcej informacji o Olympic Lagoon Resort w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 721 opinii z różnych źródeł
5.3
Bardzo dobry
92% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
440 opinii
5.0
89 opinii
4.0
146 opinii
3.0
23 opinii
2.0
12 opinii
1.0
11 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • rodzin z dziećmi (100%)
  • osób młodych i aktywnych (100%)
  • osób szukających rozrywek (100%)
Najczęściej oceniane:
  • Animacje
Ocena klientów
Holiday Check
5.1
Bardzo dobry
100% osób poleca
(3 opinie)
Hotel i otoczenie5.2
Pokoje4.7
Położenie i okolica5.2
Gastronomia5.0
infrastruktura5.2
Ogólne wrażenia5.2
Holiday Check

(294 opinii)

91%
5.5 /6

Hotel

5.5

Pokój

5.1

Serwis

5.5

Położenie

5.1

Gastronomia

5.4

Sport i rozrywka

4.6
Opinie użytkowników
Weronika
październik 2019
4.3
Zalety
Świetne animacje
Wady
Brak
Hotel
Świetne wakacje spędzone w bardzo przyjemnym miejscu. Hotel emanował miła atmosferą oraz zatrudniał przyjazną obsługę.
Pokoje
Pokój był ładnie wyposażony o raz miał odpowiednią wielkość. Personel dbał o utrzymanie czystości.
Gastronomia
Bardzo smaczne posiłki. Dobra jakość drinków i barmanka, która pamiętała co lubimy. Super
Infrastruktura
Przez cały dzień trwały przygotowywane przez animatorów zabawy. Jednak najlepsze były wieczorne rozrywki.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), 1 tydzień

Olympic Lagoon Resort na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998