Fostertravel.pl

Tasia Maris Beach and Spa

Ayia Napa, Cypr Południowy (Cypr)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Polecamy tą ofertę
Osobom oczekującym dobrego standardu w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi
Atuty hotelu
  • Parking
  • Blisko lotniska
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Sporty wodne
  • Spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis hotelu
 LOKALIZACJA - przy plaży ze złocistym piaskiem - cerytyfikat Niebieskej flagi.
1 km od centrum kurortu Ayia Napa , ok. 47 km od międzynarodowego lotniska w Larnace , ok. 170 km od międzynarodowego lotniska w Pafos , ok. 400 m do przystanku autobusowego , ok. 1,5 km od plaży Nissi , National Forest Park Gavo Greko ok. 7,6 km, Klasztor Agia Napa ok 1,7 km,  Muzeum Thalassa ok. 2 km, Plaża Agia Thekla ok. 5,2 km, jaskinie morskie Agia Napa ok. 7,1 km.
PLAŻA - Hotel położony jest przy przy oznaczonej niebieską flagą plaży Sandy Bay - przejście przez deptak, z krystalicznie czystą wodą i złotym piaskiem. To tylko kilka minut od światowej sławy Nissi Beach. Parasole, leżaki -płatne, za ręczniki plażowe depozyt. Sporty wodne  dostepne  w okolicy  odplatnie.
HOTEL - * Rok budowy: 1993 * Liczba pokoi: 196 * Liczba pięter 5 *Windy: 3 *Ostatnia renowacja: 2016 *Hotel tylko dla dorosłych.
Całodobowa recepcja, wymiana walut, portier, Przechowalnia bagażu, czytelnia / biblioteka.
Internet: Stacje dostępu i BEZPŁATNE Wi-Fi w miejscach publicznych i pokojach,  Ręczniki plażowe (kaucja) , wynajem samochodów i taksówki, lekarz na żądanie (płatnie), program animacji, potwierdzenia rezerwacji linii lotniczych, pralnia (płatnie), sala telewizyjna i wideo,  bezpłatny parking.
Centrum Zdrowia Spa - oferuje zabiegi spa, saunę, łaźnię parową i siłownię - płatnie
POKOJE - Wszystkie pokoje tego pięciopiętrowego hotelu zostały zaprojektowane tak, aby łączyć komfort i wygodę.
Liczba pokoi: 196 . Typy pokoi : Widok na ląd, boczny widok na morze, widok na morze, Deluxe, Superior, Swim Up.
WYPOSAŻENIE POKOJU: Telewizory satelitarne z płaskim ekranem | Telefon z linią bezpośrednią| Mini Lodówka | Cyfrowy sejf | Wi-Fi | Klimatyzacja | Suszarka do włosów | Zestawy do parzenia kawy i herbaty | Umeblowany balkon lub taras | Pełna długość lustra | Przybory toaletowe | Łazienka z prysznicem.
REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE -BASENY
Basen zewnętrzny : dwa baseny ze słodką wodą, głębokość: 140 cm.
Kryty basen: głębokość: 140 cm.
Blu Spa w Beach Hotel Tasia Maris Hotel & Spa oferuje bogatą ofertę spa, zabiegi, gabinet masażu, Sauna & Jacuzzi, łaźnia parowa, basen kryty, salon fryzjerski, uslugi manicure i pedicure, prysznice, siłownia.
ROZRYWKA: Międzynarodowy program rozrywkowy, w tym zajęcia dzienne, wieczory tematyczne, pokazy, muzyka na żywo i tańce ludowe.
WYŻYWIENIE -  HB -śniadania i obiadokolacje w formie bufetu. ALL INCLUSIVE dostepne za dodatkową oplata.
Pokoje o podwyższonym standardzie (większe, z widokiem itp.) dodatkwo płatne.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA  (z wyłączeniem oferty na sam przelot)
- przelot
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- opieka polskojęzycznego rezydenta
- miejsca obok siebie w samolocie w przypadku linii lotniczej RYANAIR
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
-miejsc obok siebie w przypadku przelotów Wizzair
-bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.OFERTA NA SAM PRZELOT -nie zawiera transferów, ubezpieczenia, opieki rezydenta.
Klienci przylatujący na Cypr są opieką polskojęzycznego rezydenta.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Przy hotelach nadmorskich - szczególnie przed i poza wysokim sezonem, mogą być prowadzone prace budowlane- na wybrzeżu Larnaki oraz Paphos budowane są promenady wzdłuż linii hotelowej i morza.Plaże na Cyprze są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok 2,5 Euro/koszt parasola 2,5 Euro.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.
Udogodnienia hotelu Tasia Maris Beach and Spa *
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Fitness / siłownia
  • Klimatyzacja
  • Parking
  • Spa
  • Sporty wodne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Tasia Maris Beach and Spa, Nissi Ave 44, Ayia Napa, Cypr Tel. +357 23 725 400 Fax. +357 23 723 271 E-mail. [email protected]
Dane GPS hotelu Tasia Maris Beach and Spa
N 34º 59' 11.7205"
E 33º 58' 51.4161"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką na Cypr.
Zobacz więcej informacji o Tasia Maris Beach and Spa w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1058 opinii z różnych źródeł
5.1
Bardzo dobry
90% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Bardzo dobry

6.0
650 opinii
5.0
0 opinii
4.0
299 opinii
3.0
59 opinii
2.0
17 opinii
1.0
33 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających spokoju (100%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (100%)
  • osób młodych i aktywnych (100%)
Ocena klientów
Holiday Check
4.3
Dobry
100% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie4.3
Pokoje5.0
Położenie i okolica5.0
Gastronomia3.5
infrastruktura3.3
Ogólne wrażenia4.5
Opinie użytkowników
Malwina
kwiecień 2019
Zweryfikowane
4.3
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, Exim Tours, podróżuje 2 razy w roku

Tasia Maris Beach and Spa na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998