Fostertravel.pl

Lordos Beach

Larnaka, Cypr Południowy (Cypr)
Wczasy
Last minute
Trwa weryfikacja ceny...
Fajne wakacje

Hotel bardzo ładny. Udany pobyt. Można się tutaj naprawdę poczuć, jak na wakacjach. Ładny i zadbany hotel. Wspaniałe miejsce na...

Polecamy tą ofertę
Osobom oczekującym dobrego standardu w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi, blisko plaży
Atrakcyjne położenie
Piękna plaża blisko hotelu
Atuty hotelu
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Przedszkole
  • Blisko lotniska
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Rowery
  • Sport
  • Tenis
  • Sporty wodne
  • Nurkowanie
  • Windsurfing
  • Spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Naszym zdaniem
Elegancki i komfortowy hotel, wspaniale usytuowany przy plaży. Atrakcje dla rodzin, basen z kaskadą, znakomite spa, wyborna kuchnia.

Położenie
Przy piaszczystej, publicznej plaży z łagodnym wejściem do morza (bezpłatne leżaki, ręczniki i parasole), ok. 9 km od centrum Larnaki, ok. 20 km od lotniska w Larnace, ok. 145 km od lotniska w Pafos. W pobliżu są sklepy, restauracje, przystanek autobusowy (przejazdy do Larnaki).

Wyposażenie
Lobby z całodobową recepcją, 2 windy (hotel ma 5 pięter), restauracja główna z tarasem, restauracja Oceanis (patio, widok na morze, dania regionalne, śródziemnomorskie), letni bar przy plaży, letni bar przy basenie, Sirens lounge bar, sklep z pamiątkami, sala konferencyjna, internet bezprzewodowy (gratis), room-service, pralnia, wypożyczalnia samochodów.

Pokoje
Twin room- klasyczny pokój, gustownie urządzony; sypialnia, łazienka (prysznic, suszarka), klimatyzacja (zimą - ogrzewanie), LCD TV sat, sejf, telefon, Wi-Fi, minibar (na życzenie, płatny), balkon lub taras z bocznym widokiem na morze.

Powierzchnia - ok. 23 m kw. 

Superior - dodatkowo zestaw do kawy/herbaty oraz szlafroki i kapcie.Balkon lub taras z bocznym widokiem na morze.

Twin room beach front - inspirowany stylem śródziemnomorskim, sypialnia, łazienka (wanna lub prysznic, suszarka), klimatyzacja (zimą - ogrzewanie), LCD TV sat, sejf, telefon, Wi-Fi, minibar (na życzenie, płatny), zestaw do kawy/herbaty, ekspres do kawy, balkon lub taras z bocznym widokiem na morze.Powierzchnia - ok. 23 m kw. 

Family - sypialnia z dodatkowymi 2 łóżkami piętrowymi, łazienka (wanna lub prysznic, suszarka, szlafroki, kapcie), klimatyzacja (zimą - ogrzewanie), LCD TV sat, sejf, telefon, Wi-Fi, zestaw do kawy/herbaty, minibar (na życzenie, płatny), balkon lub taras z bocznym widokiem na morze.Powierzchnia - ok. 23 m kw. 

Family suite - dwie sypialnie oddzielone drzwiami wewnętrznymi, łazienka (wanna, prysznic, suszarka, kapcie, szlafroki), klimatyzacja (zimą - ogrzewanie), LCD TV sat, sejf, telefon, Wi-Fi, zestaw do kawy/herbaty, ekspres do kawy, minibar (płatny), balkon lub taras z bocznym widokiem na morze.

Powierzchnia - ok. 46 m kw.

.
Wyżywienie
BB - śniadania w formie bufetów

HB - śniadania (bufety) i kolacje (bufety lub set menu, napoje płatne)

FB - śniadania (bufety), obiady i kolacje (bufety lub set menu, napoje płatne)

Sport i rozrywka
Malowniczy basen o nieregularnym kształcie, jacuzzi, podgrzewany (listopad-kwiecień) basen kryty, kort tenisowy, tenis stołowy, siłownia, sauna, łaźnia, masaże, zabiegi kosmetyczne, możliwość wypożyczenia rowerów, sporty wodne przy plaży oferowane przez agencje lokalne.

Dla dzieci
Brodzik, wodny plac zabaw, zjeżdżalnia wodna, miniklub (w sezonie letnim), plac zabaw, sala zabaw, wysokie krzesełka w restauracji, menu dziecięce.

Covid
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju.

Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora.Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

.
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.
Powrót do polski
28 marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia,  wykonywania testów i  odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.

https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia

http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html

Warunki wjazdowe
1 czerwca 2022 Cypr zniósł obostrzenia wjazdowe związane z Covid-19.

Nie ma wymogu okazywania certyfikatu szczepień bądź ozdrowieńca bądż wyniku testu.

Od 8 lipca 2022 r. obowiązuje używanie masek we wszystkich pomieszczeniach (np. transport, windy, teatry, centra handlowe itp.) dla wszystkich osób powyżej 12 roku życia.

Obowiązek ten nie dotyczy lokali gastronomicznych.

Jeśli w trakcie pobytu na Cyprze turysta uzyska wynik dodatni testu - musi poddać się 7-dniowej izolacji.Zwolnienie z izolacji następuje bez konieczności uzyskania negatywnego wyniku testu.Izolacja może ulec skróceniu, jeśli wynik testu na koronawirusa, wykonanego 5.dnia po uzyskaniu pozytywnego wyniku testu, będzie negatywny (należy wykonać test PCR na własny koszt). Rząd Republiki Cypryjskiej zobowiązał się zaopiekować wszystkimi podróżnymi, którzy uzyskają wynik dodatni testu na koronawirusa podczas pobytu na Cyprze; zapewni tym osobom osobne obiekty hotelarskie i pokryje koszty zakwaterowania, wyżywienia oraz leczenia.

Podróżny będzie musiał jedynie ponieść koszt transferu na lotnisko oraz lotu powrotnego we współpracy z biurem podróży i/lub liniami lotniczymi.

http://www.visitcyprus.com

Email do Ministerstwa Turystyki: [email protected]

Telefony informacyjne: na terytorium Cypru - nr 1474, z zagranicy - nr +357 22 285 757

.
Informacje o lotach liniami wizzair, ryanair
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.

Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.

W przypadku przelotów rejsowych i low costowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.

Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

//

Wizzair

Jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie).   

Bagaż główny 10 kg, 20 kg, 32 kg za dopłatą. Koszt bagażu głównego jest widoczny podczas zakładania rezerwacji a jeśli nie to podaje go organizator po dokonaniu rezerwacji wstępnej.
WIZZ Priority

Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm).Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.Koszt usługi Wizz Koszt Wizz Priority jest widoczny podczas zakładania rezerwacji a jeśli nie to podaje go organizator po dokonaniu rezerwacji wstępnej.

Wybór miejsca (za opłatą)

Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji.Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem.

W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

Ryanair:

Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem.W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:

- pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm).Koszt jest widoczny podczas zakładania rezerwacji a jeśli nie to podaje go organizator po dokonaniu rezerwacji wstępnej.

- bagaż główny 10kg i 20 kg za dodatkową opłatą. Koszt bagażu głównego jest widoczny podczas zakładania rezerwacji a jeśli nie to podaje go organizator po dokonaniu rezerwacji wstępnej.
Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji potwierdzonej będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.

Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system.Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie.

Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.

.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.

Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.

Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody.Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu.Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski.Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

.

Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT. Klienci Best Reisen objęci są polskojęzyczną telefoniczną obsługą lokalnego przedstawiciela.

Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Udogodnienia hotelu Lordos Beach *
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Klimatyzacja
  • Nurkowanie
  • Parking
  • Przedszkole
  • Rowery
  • Spa
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Tenis
  • Windsurfing

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Dane GPS hotelu Lordos Beach
N 34º 58' 36.8076"
E 33º 41' 24.8604"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą na Cypr.
Zobacz więcej informacji o Lordos Beach w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 497 opinii z różnych źródeł
5.0
Bardzo dobry
94% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
267 opinii
5.0
12 opinii
4.0
188 opinii
3.0
23 opinii
2.0
3 opinii
1.0
4 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • rodzin z dziećmi (67%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (33%)
  • osób młodych i aktywnych (33%)
  • osób szukających spokoju (17%)
  • wymagających klientów (17%)
  • osób niewymagających (17%)
  • osób szukających rozrywek (17%)
Najczęściej oceniane:
  • Atrakcje dla dzieci
  • Ogólne wrażenie
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Jedzenie
  • Sport i rozrywka
  • Plaża
Ocena klientów
Holiday Check
5.1
Bardzo dobry
93% osób poleca
(15 opinii)
Hotel i otoczenie5.1
Pokoje5.1
Położenie i okolica4.9
Gastronomia5.2
infrastruktura5.0
Ogólne wrażenia5.0
Opinie użytkowników
Kasia
grudzień 2020
4.0
Zalety
Bardzo pomocna obsługa.
Jedzenie smaczne i różnorodne.
Bardzo duży wybór sprzętów wodnych i sportów.
Wady
Dłuższy spacer czeka nas w drodze na plażę.
Hotel
Hotel po częściowym remoncie, to bardzo na plus.
Pokoje
Sprzątanie pokoju i wymiana pościeli oraz ręczników, bez zastrzeżeń. Wyraźnie widać troskę i gospodarność kierownictwa obiektu.
Gastronomia
Jedzenie zdrowe i znakomite.
Infrastruktura
Ładny kompleks basenów, pięknie położone, o różnym rozmiarze i kształcie.
Położenie
Blisko lokale z dobrym alkoholem i jedzeniem kiedy znudzi nam się jedzenie w hotelu.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), 3-6 dni

Lordos Beach na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998