Fostertravel.pl

Lordos Beach

Larnaka, Cypr Południowy (Cypr)
Wczasy
Last minute
Trwa weryfikacja ceny...
Zadowoleni z pobytu

Można się tutaj naprawdę poczuć, jak na wakacjach. Hotel bardzo ładny. Udany pobyt. Ładny i zadbany hotel. Wspaniałe miejsce na...

Polecamy tą ofertę
Dobry standard w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi, blisko plaży
Bardzo dobre i urozmaicone wyżywienie
Znakomita lokalizacja
Atuty hotelu
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Przedszkole
  • Blisko lotniska
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Rowery
  • Sport
  • Tenis
  • Sporty wodne
  • Nurkowanie
  • Windsurfing
  • Spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis
Hotel Lordos Beach położony jest przy piaszczystej plaży w Zatoce Larnaka. Ok. 7 km od centrum miasta, ok. 15 km od  lotniska w Larnace, ok. 30 minut od stolicy Nikozji i ok. 4 km od pola golfowego Dhekelia. Lokalizacja hotelu jest idealnym wyborem na wakacje na Cyprze.
PLAŻA - bezpośrednio przy hotelu, piaszczysta, wydzielona część hotelowa z bezpłatnymi leżakami i parasolami
HOTEL - 175 poki, 24 h recepcja z lobby, kantor, sklep z pamiątkami, centrum konferencyjne, taras z widokiem na morze, ogród. Płatne: fryzjer, salon piękności, opiekunka do dziecka (na zamówienie), wypożyczalnia samochodów i rowerów. 2 restauracje - główna Atlantis (posiłki w formie bufetu) oraz a'la carte Oceanis (kuchnia cypryjska, francuska i międzynarodowa) oraz 3 bary
Wi-Fi płatne
POKOJE  - Standardowy z bocznym widokiem na morze dla 2 osób dorosłych z możliwością jednej dostawki; klimatyzacja/ogrzewanie (sezonowo), łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów),TV-sat, telefon, sejf,  minibar (płatny), balkon
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  -  duży lagunowy basen z wydzieloną częścią dla dzieci, otoczony tarasem słonecznym, parasole, leżaki bezpłatne, w ciągu dnia animacje dla dzieci i dorosłych, tenis stołowy, koszykówka, siatkówka. Płatne: siłownia, sauna, łaźnia oraz zabiegi w SPA, sporty wodne na plaży
WYŻYWIENIE - BB (Bed & Breakfast) - śniadanie w formie bufetu.
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. Więcej informacji o hotelu: https://lordosbeach.com.cy/
Uwaga! pokoje o podwyższonym standarcie (większe, superior, suite, z widokiem na morze/basen, de lux - dodatkowo płatne). Pokoje rodzinne standardowe (family bez podwyższonego standardu) to pokoje z dostawką dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, dwóch łóżek/rozkładanych foteli, łóżka piętrowego.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA  (z wyłączeniem oferty na sam przelot)
- przelot
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- opieka polskojęzycznego rezydenta
- miejsca obok siebie w samolocie w przypadku linii lotniczej RYANAIR
- bagaż podręczny: RYANAIR (FR) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm) / WIZZAIR (W6) - 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
-miejsc obok siebie w przypadku przelotów Wizzair
-bagażu rejestrowanego i dodatkowego bagażu podręcznego kabinowego jak poniżej.
BAGAŻ PŁATNY RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg lub 20 kg
BAGAŻ PŁATNY WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany w terminie późniejszym niż założenie rezerwacji zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji  - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.OFERTA NA SAM PRZELOT -nie zawiera transferów, ubezpieczenia, opieki rezydenta.
Klienci przylatujący na Cypr są opieką polskojęzycznego rezydenta.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Przy hotelach nadmorskich - szczególnie przed i poza wysokim sezonem, mogą być prowadzone prace budowlane- na wybrzeżu Larnaki oraz Paphos budowane są promenady wzdłuż linii hotelowej i morza.Plaże na Cyprze są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok 2,5 Euro/koszt parasola 2,5 Euro.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dotyczące przelotów/linii lotniczej
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.
Udogodnienia hotelu Lordos Beach *
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Klimatyzacja
  • Nurkowanie
  • Parking
  • Przedszkole
  • Rowery
  • Spa
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Tenis
  • Windsurfing

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Dane GPS hotelu Lordos Beach
N 34º 58' 36.8076"
E 33º 41' 24.8604"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką na Cypr.
Zobacz więcej informacji o Lordos Beach w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1172 opinie z różnych źródeł
5.1
Bardzo dobry
93% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
622 opinii
5.0
113 opinii
4.0
362 opinii
3.0
50 opinii
2.0
14 opinii
1.0
11 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • rodzin z dziećmi (67%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (33%)
  • osób młodych i aktywnych (33%)
  • osób szukających spokoju (17%)
  • wymagających klientów (17%)
  • osób niewymagających (17%)
  • osób szukających rozrywek (17%)
Najczęściej oceniane:
  • Atrakcje dla dzieci
  • Ogólne wrażenie
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Jedzenie
  • Sport i rozrywka
  • Plaża
Ocena klientów
Holiday Check
5.1
Bardzo dobry
93% osób poleca
(15 opinii)
Hotel i otoczenie5.1
Pokoje5.1
Położenie i okolica4.9
Gastronomia5.2
infrastruktura5.0
Ogólne wrażenia5.0
Holiday Check

(353 opinii)

95%
5.4 /6

Hotel

5.4

Pokój

5.3

Serwis

5.4

Położenie

5.1

Gastronomia

5.2

Sport i rozrywka

4.8
Opinie użytkowników
Kasia
grudzień 2020
4.0
Zalety
Bardzo pomocna obsługa.
Jedzenie smaczne i różnorodne.
Bardzo duży wybór sprzętów wodnych i sportów.
Wady
Dłuższy spacer czeka nas w drodze na plażę.
Hotel
Hotel po częściowym remoncie, to bardzo na plus.
Pokoje
Sprzątanie pokoju i wymiana pościeli oraz ręczników, bez zastrzeżeń. Wyraźnie widać troskę i gospodarność kierownictwa obiektu.
Gastronomia
Jedzenie zdrowe i znakomite.
Infrastruktura
Ładny kompleks basenów, pięknie położone, o różnym rozmiarze i kształcie.
Położenie
Blisko lokale z dobrym alkoholem i jedzeniem kiedy znudzi nam się jedzenie w hotelu.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), 3-6 dni

Lordos Beach na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998