Fostertravel.pl

Sun Hall

Larnaka, Cypr Południowy (Cypr)
Wczasy
Last minute
Trwa weryfikacja ceny...
Polecamy tą ofertę
Dobry standard w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi
Atuty hotelu
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Blisko lotniska
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Żeglarstwo
  • Życie nocne
  • Blisko centrum

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis hotelu
Hotel i sąsiadujące z nim apartamenty znajdują się w samym centrum Larnaki, skąd roztacza się panoramiczny widok na słynną promenadę Palm Trees i Morze Śródziemne. Uprzywilejowana lokalizacja hotelu, naprzeciwko centrum handlowo-handlowego, sprawia, że jest to najlepszy wybór zarówno dla wczasowiczów, jak i wymagających gości biznesowych. Położony przy plaży (przejście przez ulicę) - pośród restauracji, przy deptaku i atrakcjach turystycznych - w samym sercu kurortu.
Odowiony w 2011 roku, składa się ze 113 pokoi/apartamentów. Na terenie hotelu: całodobowa recepcja i całodobowa usługa wymeldowania, przechowalnia bagażu, sejf i punkt wymiany walut, dostęp do Internetu w miejscach publicznych, restaurację, jadalnię, salę śniadaniową, kawiarnię, bar i pub. Dodatkowe usługi obejmują opiekę nad dziećmi, pomoc medyczną, room service, pralnię i salon fryzjerski. Aktywni goście mogą skorzystać z wypożyczalni rowerów do zwiedzania okolicy (za opłatą).
W pobilżu supermarket, sklepy. Wszystkie pokoje i apartamenty wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi dysponuje balkonem lub tarasem. Wiele pokoi oferuje widok na morze. Do dyspozycji Gości jest również sejf i minibar. Wyposażenie obejmuje minilodówkę oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. Dostępne są również pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W każdej łazience znajduje się prysznic, wanna i suszarka do włosów.
Pokoje o podwyższonym standardzie, z widokiem na morze, o większej powieżchni - dodatkowo płatne. 
Twin Room Inland View Max Pax:   3 - Min Pax:  2
Twin Room Side Sea View Max Pax:   3 - Min Pax:  2
Twin Room Sea View Max Pax:   3 - Min Pax:  2
Superior Room Side Sea View / Sea View Max Pax:   3 - Min Pax:  2
Grand Suite Sea View Max Pax:   3 - Min Pax:  2
Family Room Inland View  Max Pax:   4 - Min Pax:  2
WYŻYWIENIE: BB- śniadania / HB -  śniadania i obiadokolacje /FB - śniadania, lunche, obiadokolacje.
WARTO WYRÓŻNIĆ- centralna lokalizacja przy głównym deptaku, w sercu Larnaki, przy plaży, pośród tawern, barów i atrakcji wakacyjnych.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- opieka polskojęzycznego rezydenta
- miejsca obok siebie w samolocie w przypadku linii lotniczej RYANAIR
- BAGAŻ PODRĘCZNY:
RYANAIR (FR) - w cenie 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm)
WIZZAIR (W6) - w cenie 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)

UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
MIEJSC OBOK SIEBIE W PRZYPADKU PRZELOTÓW LINIAMI WIZZAIR
BAGAŻU REJSTROWANEGO I DODATKOWEGO BAGAŻU PODRĘCZNEGO:
RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg lub 20 kg
WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- drugiego bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany po potwierdzeniu rezerwacji przez Klienta, w terminie późniejszym - zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji miejsc w liniach lotniczych - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący na Cypr są opieką polskojęzycznego rezydenta. 
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Przy hotelach nadmorskich - szczególnie przed i poza wysokim sezonem, mogą być prowadzone prace budowlane- na wybrzeżu Larnaki oraz Paphos budowane są promenady wzdłuż linii hotelowej i morza.Plaże na Cyprze są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok 2,5 Euro/koszt parasola 2,5 Euro.
Udogodnienia hotelu Sun Hall *
  • Basen odkryty
  • Blisko centrum
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Klimatyzacja
  • Parking
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Żeglarstwo
  • Życie nocne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel & apartamenty Sun Hall, 6 Athens Ave., 6302 Larnaca (Larnaka), Cypr Tel. 00357 24 653341 Fax 00357 24 652717
Dane GPS hotelu Sun Hall
N 34º 54' 59.1516"
E 33º 38' 15.4572"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką na Cypr.
Zobacz więcej informacji o Sun Hall w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 525 opinii z różnych źródeł
5.0
Bardzo dobry
96% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
195 opinii
5.0
150 opinii
4.0
157 opinii
3.0
14 opinii
2.0
4 opinii
1.0
5 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób nastawionych na zwiedzanie (50%)
  • rodzin z dziećmi (50%)
  • osób niewymagających (50%)
  • osób szukających rozrywek (50%)
Najczęściej oceniane:
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Położenie i okolica (plaża)
Ocena klientów
Holiday Check
4.4
Dobry
100% osób poleca
(2 opinie)
Hotel i otoczenie3.7
Pokoje4.7
Położenie i okolica5.1
Gastronomia4.3
infrastruktura4.0
Ogólne wrażenia4.5
Holiday Check

(37 opinii)

100%
5.1 /6

Hotel

5.1

Pokój

5.4

Serwis

5.3

Położenie

5.8

Gastronomia

5.2

Sport i rozrywka

4.7
Opinie użytkowników
Bernadetta
styczeń 2020
4.2
Zalety
Lokalizacja
Wady
Brak
Hotel
Bardzo fajnie ulokowany hotel niedaleko licznych lokali gastronomicznych. Całość zadbana i schludnie utrzymana.
Pokoje
Wygodny pokój był duży i nowocześnie umeblowany. Podobała nam się jego stylistyka oraz panująca w nim czystość.
Gastronomia
Wystraszające i zawsze obfite śniadania. Pozostałe posiłki jadaliśmy w okolicznych lokalach, których był duży wybór.
Infrastruktura
Cudowne było to, że hotel znajdował się niemal na plaży. Wystarczyło przejść ulice. Niedaleko było do mariny.
Dane wyjazdu
śniadania (BB), 3-6 dni

Sun Hall na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998