Fostertravel.pl

Pefkos (Limassol)

Limassol, Cypr Południowy (Cypr)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Polecamy tą ofertę
Dobry standard w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi
Atuty hotelu
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Przedszkole
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Basen odkryty
  • Rowery
  • Sport

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Naszym zdaniem
Wygodny hotel miejski,prowadzony przez cypryjską rodzinę, polecany przede wszystkim gościom aktywnie zwiedzajacych wyspę.

Położenie
Kilkanaście minut spacerem od morza, plaży, przystani, zamku, ok. 60 km od lotniska w Pafos, 70 km od lotniska w Larnace. W pobliżu znajdują się sklepy, apteka, bary itp.

Wyposażenie
Całodobowa recepcja, restauracja z tarasem, bar przy basenie, bezpłatne miejsca parkingowe. 

Pokoje
Standard - klimatyzowany pokój z łazienką (wanna lub prysznic, suszarka do włosów), telefon, telewizor TV sat, Wi-Fi, balkon. Powierzchnia - ok. 16 m kw.

Superior - klimatyzowany pokój z łazienką (wanna lub prysznic, suszarka do włosów), telefon, telewizor TV sat, Wi-Fi, balkon. Powierzchnia - ok. 18 m kw. 

Możliwość wypożyczenia zestawu do przygotowania kawy/herbaty. 

Wyżywienie
BB - śniadanie w formie bufetu

HB - śniadanie i kolacja

FB - śniadanie, obiad i kolacja

Sport i rozrywka
Basen zewnętrzny.

Covid
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju.

Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora.Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

.
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.
Powrót do polski
28 marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia,  wykonywania testów i  odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.

https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia

http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html

Warunki wjazdowe
1 czerwca 2022 Cypr zniósł obostrzenia wjazdowe związane z Covid-19.

Nie ma wymogu okazywania certyfikatu szczepień bądź ozdrowieńca bądż wyniku testu.

Od 8 lipca 2022 r. obowiązuje używanie masek we wszystkich pomieszczeniach (np. transport, windy, teatry, centra handlowe itp.) dla wszystkich osób powyżej 12 roku życia.

Obowiązek ten nie dotyczy lokali gastronomicznych.

Jeśli w trakcie pobytu na Cyprze turysta uzyska wynik dodatni testu - musi poddać się 7-dniowej izolacji.Zwolnienie z izolacji następuje bez konieczności uzyskania negatywnego wyniku testu.Izolacja może ulec skróceniu, jeśli wynik testu na koronawirusa, wykonanego 5.dnia po uzyskaniu pozytywnego wyniku testu, będzie negatywny (należy wykonać test PCR na własny koszt). Rząd Republiki Cypryjskiej zobowiązał się zaopiekować wszystkimi podróżnymi, którzy uzyskają wynik dodatni testu na koronawirusa podczas pobytu na Cyprze; zapewni tym osobom osobne obiekty hotelarskie i pokryje koszty zakwaterowania, wyżywienia oraz leczenia.

Podróżny będzie musiał jedynie ponieść koszt transferu na lotnisko oraz lotu powrotnego we współpracy z biurem podróży i/lub liniami lotniczymi.

http://www.visitcyprus.com

Email do Ministerstwa Turystyki: [email protected]

Telefony informacyjne: na terytorium Cypru - nr 1474, z zagranicy - nr +357 22 285 757

.
Informacje o lotach liniami wizzair, ryanair
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.

Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.

W przypadku przelotów rejsowych i low costowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.

Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

//

Wizzair

Jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie).   

Bagaż główny 10 kg, 20 kg, 32 kg za dopłatą. Koszt bagażu głównego jest widoczny podczas zakładania rezerwacji a jeśli nie to podaje go organizator po dokonaniu rezerwacji wstępnej.
WIZZ Priority

Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm).Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.Koszt usługi Wizz Koszt Wizz Priority jest widoczny podczas zakładania rezerwacji a jeśli nie to podaje go organizator po dokonaniu rezerwacji wstępnej.

Wybór miejsca (za opłatą)

Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji.Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem.

W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

Ryanair:

Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem.W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:

- pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm).Koszt jest widoczny podczas zakładania rezerwacji a jeśli nie to podaje go organizator po dokonaniu rezerwacji wstępnej.

- bagaż główny 10kg i 20 kg za dodatkową opłatą. Koszt bagażu głównego jest widoczny podczas zakładania rezerwacji a jeśli nie to podaje go organizator po dokonaniu rezerwacji wstępnej.
Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji potwierdzonej będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.

Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system.Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie.

Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.

.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.

Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.

Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody.Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu.Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski.Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

.

Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT. Klienci Best Reisen objęci są polskojęzyczną telefoniczną obsługą lokalnego przedstawiciela.

Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Udogodnienia hotelu Pefkos (Limassol) *
  • Basen odkryty
  • Dla dzieci
  • Klimatyzacja
  • Parking
  • Przedszkole
  • Rowery
  • Sport
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Pefkos, 70, Kavazoglou & Misiaoulis Street, 3016 Limassol, Cypr Tel. +357 25 660 066 Fax. +357 25 577 083 E-mail. [email protected]
Dane GPS hotelu Pefkos (Limassol)
N 34º 40' 28.2278"
E 33º 1' 33.2415"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką na Cypr.
Zobacz więcej informacji o Pefkos (Limassol) w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 492 opinie z różnych źródeł
5.1
Bardzo dobry
93% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
214 opinii
5.0
158 opinii
4.0
86 opinii
3.0
22 opinii
2.0
7 opinii
1.0
5 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Holiday Check

(8 opinii)

99%
5.3 /6

Hotel

5.3

Pokój

5.2

Serwis

5.3

Położenie

5.0

Gastronomia

5.0

Sport i rozrywka

4.7

Pefkos (Limassol) na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998