0
TSOKKOS PARADISE VILLAGE położony naobrzeżach Ayia Napa, kilka metrów odplaży Landa iplaży Nissi.
Odległość odlotniska Larnaca - ok.43km
Odległość docentrum miasta ok.1km
Odległość odplaży ok.0,5km
HOTEL - 136pokoi, Recepcja 24h, ogród, punkt wymiany walut, darmowy parking, Restauracja Eden, bar przy basenie
Płatne: usługi pralnicze ipralni chemicznej, lekarz lublekarz nażądanie, wypożyczalnia samochodów, taxi, sklep zpamiątkami, sauna
Wi-Fi -dostępne, płatne
Apartamenty hotelowe oferują widok napiękny basen wkształcie laguny.Wyposażenie pokoi: telefon, sejf, TV-sat, suszarka dowłosów, mała lodówka, czajnik, kuchenka mikrofalowa, balkon zestolikiem ikrzesłąmi.
REKREACJA,SPORT, ATARKCJE - Basen zewnętrzny wkształcie laguny, kryty basen, basen dladzieci, program animacyjny, siłownia, sauna (płatna), zajęcia wieczorne, zajęcia wciągu dnia, zajęcia dladzieci, kort tenisowy
Więcej informacji ohotelu: https://www.tsokkos.com/hotel/Tsokkos-Paradise-Village/
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", cooznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc whotelu/samolocie (rodzaj pokoju lubinne składniki zarezerwowane przez Klienta) idopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty zprzelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA cooznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki odmomentu zrobienia rezerwacji domomentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.
CENA ZAWIERA
- przelot
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- zakwaterowanie whotelu (doba hotelowa zaczyna sięzazwyczaj wdniu przyjazdu odgodz. 14:00-15:00, kończy ogodz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- opieka polskojęzycznego rezydenta
- miejsca obok siebie wsamolocie wprzypadku linii lotniczej RYANAIR
BAGAŻ PODRĘCZNY:
RYANAIR (FR) - wcenie 1mały bagaż podręczny, który musi sięzmieścić pod siedzeniem pasażera zprzodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm)
WIZZAIR (W6) - wcenie 1mały bagaż podręczny, który musi sięzmieścić pod siedzeniem pasażera zprzodu, do10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)
UWAGA!
PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
MIEJSC OBOK SIEBIE W PRZYPADKU PRZELOTÓW LINIAMI WIZZAIR
BAGAŻU REJSTROWANEGO I DODATKOWEGO BAGAŻU PODRĘCZNEGO:
RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10kg zusługą pierwszeństwa wejścia napokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10kg lub20kg
WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- drugiego bagażu podręcznego 10kg zusługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26kg, 32kg
- miejsc obok siebie wsamolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany po potwierdzeniu rezerwacji przez Klienta, wterminie późniejszym - zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji miejsc wliniach lotniczych - dotyczy obydwu linii - Ryanair iWizzair.
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący naCypr są opieką polskojęzycznego rezydenta.
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest dopotwierdzenia, u Organizatora lubAgenta, aktualnych godzin lotu 48h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak ipowrotów zwakacji).Wszystkie przeloty odbywają sięzgodnie zOgólnymi warunkami przewozu pasażerów ibagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają sięzgodnie zOgólnymi warunkami przewozu pasażerów ibagażu danego przewoźnika.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie zprzepisami dotyczącymi nadbagażu wsamolocie zgodnie ztaryfą obowiązującą u danego przewoźnika.
Serwis pokładowy - zgodnie zwarunkami przewoźnika.Ceny dodatkowych bagaży nakażdej linii są aktualizowane wsystemie rezerwacyjnym izależą odwagi, kierunku, terminu lotu.Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie nakilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa.Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na5dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne zdanymi wpaszporcie/dowodzie).
Po założeniu rezerwacji ipotwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych dozakupienia iwystawienia biletu.Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane doodprawy wczasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3dni przed datą wylotu.W przypadk nie otrzymania danych lubotrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych doodprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4.Na lotnisku należy stawić sięminimum 2,5h przed godziną wylotu.
5.
ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA wliniach RYANAIR może sięodbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu sięUczestnika nastronie Ryanair. Link doweryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu sięUczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, naktórym Klient dokonał weryfikacji.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać sięzkomunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi isanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych.W przypadku rezerwacji wakacji wPolsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć nastronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds.Zapobiegania iKontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą sięwytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), zsystemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp.Hotele zastrzegają sobie prawo dowprowadzania zmiany zasad korzystania zoferty hotelowej zgodnie zwymogami.
Zalecenia iregulacje mogą sięzmieniać dynamicznie imogą być wprowadzane wtrybie nagłym.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów igier dodatkowo płatna.Szczegółowe informacje natemat płatnych ibezpłatnych usług wramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują whotelu.Hotel zastrzega sobie prawdo domodyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.).Pakiet różni sięwzależności odsezonu (wysoki/niski).
All Inclusive (określone napoje iposiłki) wwyznaczonych barach igodzinach.Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu.Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują namiejscu.W sezonie zimowym iw niskim sezonie (do połowy czerwca, odpołowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych.
Wydarzenia whotelach (animacje, muzyka nażywo, gry) mogą sięzmieniać wtrakcie pobytu, są zależne odilości chętnych, pogody, sezonu.Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi.Pokoje rodzinne oniepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dladzieci wpostaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", wprzypadku późnego wyjazdu zhotelu oferta zakwaterowania włącznie zeświadczeniami (ALL, HB, FB) kończy sięwraz zwymeldowaniem.
Przy hotelach nadmorskich - szczególnie przed ipoza wysokim sezonem, mogą być prowadzone prace budowlane- nawybrzeżu Larnaki oraz Paphos budowane są promenady wzdłuż linii hotelowej imorza.Plaże naCyprze są publiczne, leżaki iparasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok 2,5Euro/koszt parasola 2,5Euro.
.