Fostertravel.pl

DEXON Roma

Hurghada (Egipt)
Wczasy
Last minute
Trwa weryfikacja ceny...
Całkiem dobry !

W hotelu raczej wszystko się sypie, a obsługa nie próbuje nawet naprawić złego, pierwszego wrażenia Hotel może być, w sumie myślałam, że...

Polecamy tą ofertę
Hotel z Wi-Fi
Atuty hotelu
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Blisko lotniska
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Życie nocne

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Kategoria
3*
Region
Hurghada
Lokalizacja
Hurghada, 10 km od lotniska w Hurghadzie-HRG. Hotel usytuowany na powierzchni: 2000 m2.
Kategoria hotelu
3*
Kategoria lokalna hotelu
3*
Data otwarcia
2000 r. Odnowiony w 2022 r.
Na terenie hotelu: restauracja, restauracja a la carte, bar, room service (bezpłatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, basen odkryty, 3 zjeżdżalnie wodne dla dorosłych (działają w godzinach 10:00-12:00,14:00-16:00).
Internet
- Wi-Fi w lobby bezpłatne
Plaża
200 m od hotelu, prywatna, pomost, piaszczysta, dojście do plaży ulicą. Bezpłatne: leżaki, ręczniki plażowe, pawilony, bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane są w 1 budynku (liczba pięter: 4, liczba wind: 4)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe dla max. 3 os.: sypialnia, klimatyzacja, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras
- pokoje family dla max. 3 os.: 2 sypialnie, klimatyzacja indywidualna, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras
- pokoje sea side view dla max. 3 os.: sypialnia, klimatyzacja indywidualna, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras
Wyżywienie
- restauracja główna, restauracja a la carte, bar

All Inclusive
(10:00-22:00)

- śniadanie (07:00-10:00), obiad (13:00-15:00), kolacja (19:00-21:00)
- napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
- pakiety dla nowożeńców (na życzenie)
Restauracje a la carte
- płatna. Wymagana rezerwacja
- włoska
Z myślą o dzieciach
- brodzik
- zjeżdżalnia wodna dla dzieci
- animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-10 lat
- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
- plac zabaw
- krzesełka dla dzieci w restauracji
W cenie
- siatkówka
- lekkie animacje
Płatne
- bilard
- siłownia
- centrum SPA
- masaż
- sauna
- jacuzzi
- dyskoteka
- salon piękności
- łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Prosimy o sprawdzenie szczegółowych informacji związanych z pobytem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie/#hotel
Informacje na temat przepisów wjazdowych do poszczególnych krajów dostępne są pod linkiem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie.
Aktualizacja opisu
08.02.2024 16:00

Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Wi-Fi
Aquapark
SPA
Disco
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy

Udogodnienia hotelu DEXON Roma *
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Klimatyzacja
  • Parking
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Życie nocne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel DEXON Roma, Sheraton Road, Hurghada, Red Sea, Egipt Telefon: 0020 65 448 140/1/2/3 Fax: 0020 65 448 144
Dane GPS hotelu DEXON Roma
N 27º 12' 42.6546"
E 33º 50' 29.8242"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Egiptu.
Zobacz więcej informacji o DEXON Roma w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 449 opinii z różnych źródeł
2.8
Słaby
35% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
65 opinii
5.0
0 opinii
4.0
94 opinii
3.0
104 opinii
2.0
16 opinii
1.0
170 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających rozrywek (100%)
  • osób niewymagających (100%)
  • osób młodych i aktywnych (50%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (50%)
Najczęściej oceniane:
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Ogólne wrażenie
  • Czystość i porządek
  • Pokój
  • Łazienka
  • Jedzenie
Ocena klientów
Holiday Check
3.1
Średni
33% osób poleca
(6 opinii)
Hotel i otoczenie3.0
Pokoje2.9
Położenie i okolica4.4
Gastronomia2.5
infrastruktura2.7
Ogólne wrażenia2.9
Holiday Check

(1 opinii)

0%
1.0 /6

Hotel

1.0

Pokój

-

Serwis

-

Położenie

-

Gastronomia

-

Sport i rozrywka

-
Opinie użytkowników
Maciej
styczeń 2021
Zweryfikowane
1.0
Uzasadnienie
Hotelu nie polecam, kierowcy taxi przekonywali mnie, że w hurghadzie za mniejsze pieniądze są hotele ** z dużo lepszymi warunkami i wyżywieniem.
Hotel
Windy są dwie, ale jeździ zawsze jedna na 3 osoby. Krótki czas na kolację powoduje tłum w restauracji, a później do windy. Goście mieszkają chyba tylko na 3 i 4 piętrze, wyżej już dach, albo dziury w dachu, nocą to w hotelu jest chłodno. Osoby przyjeżdżające w nocy do hotelu na 100% nie dostaną nic do zjedzenia po podróży.
Pokoje
Pokój taki sobie, na pobycie dwutygodniowym tylko 3 krotnie był room service, do posprzątania, raz wymieniono ręcznik, trzeba by codziennie się prosić na recepcji. Nic w pokoju są dwa kosze na śmieci i dużo miejsca obok. Łazienka jeden zestaw kosmetyków, suszarki do włosów nie ma, ręcznika pod wannę też nie było.
Gastronomia
Restauracja tylko jedna, czynna w czasie posiłków, najdłużej podczas śniadania 7-9, podczas obiado- kolacji 19-20. Jak było mało gości w hotelu, to nawet jedzenia wystarczyło dla wszystkich. Jedzenie bardzo skromne, wybór był albo a, albo b, c nie było. Czyli był kurczak, albo mielone kotleciki, to ryby nie było. Bardzo monotonne, kurczak często podgrzewany z lunchu. Ciasteczka i owoce bardzo skromnie, wszystko bardzo skromnie. Kurczak to raczej pisklak. Ciepłe lub lekko ciepłe, czasami coś było z patelni i to było gorące. Ryba to malutki filecik, nie ryba. Lunch był na plaży, oddalonej 10-15 min. Od hotelu. Jak był wiatr nad morzem to wszystko dostarczone było letnie lub zimne. W misach przynoszone zalewane wrzącą wodą, aby ogrzać, zamiast włączenia podgrzewaczy. Napoje alkoholowe i niealkoholowe o smaku taniej podróbki coli lub mirindy lanej z butelki z lodówki. Alkohol lokalny był, ale np. Piwo widziałem tylko dwa razy w barze hotelowym, bo obsługa rozkładała ręce, że go nie ma. Bar był czynny tylko w godzinach 10-22. Hotel chyba nie z powodów ekologicznych oszczędzał prąd w lobby, o 21 gaszono już światła
Infrastruktura
Plaża prywatna mała, ręcznik lepiej sobie kupić w mieście i mieć swój, bo tu wydają, ale nie są prane. Można nawet dostać ręcznik że śladami krwi, po ramach z rafy. Na plaży trwa budowa, więc nie tylko słychać szum fal. Internet tylko w lobby, często zmieniali hasło i raczej taki sobie.
Położenie
Sezon zimowy nie powinien powodować tak drastycznego obniżenia poziomu usług hotelowych. Hotel znajduje się prawie w doskonałej lokalizacji, ale codziennie od godziny 7 czasu lokalnego słychać łupanie skał na budowie młotem pneumatycznym. Jak ktoś chce wypocząć, to nie da rady, nocą ruch uliczny, syreny pojazdów policyjnych, ujadanie psów, klaksony taksówkarzy... Tak jest w każdym pokoju, bo okna balkonu są wypaczone i same się uchylają
Komu odradzasz i dlaczego?
Że względu na hałas, wygląd pokoi, utrzymanie higieny, posiłki, obsługę.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), wypoczynek, pokój standardowy, 2 tygodnie, Wezyr Holidays, podróżuje częściej niż 4 razy w roku

DEXON Roma na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998