Fostertravel.pl

DEXON Roma

Hurghada (Egipt)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Całkiem dobry !

W hotelu raczej wszystko się sypie, a obsługa nie próbuje nawet naprawić złego, pierwszego wrażenia Mały basen, nie zachęcał do kąpieli,...

Polecamy tą ofertę
Hotel z Wi-Fi
Atuty hotelu
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Blisko lotniska
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Życie nocne

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Kategoria
3
Region
Egipt/Hurghada

Wyposażenie
Hotel ten został wzniesiony w 1999 roku. Obiekt oferuje łącznie 147 pokoi. W obiekcie do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Poszczególne piętra hotelu osiągalne są za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia, bar i bar na plaży. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie i sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również kiosk z prasą i sala telewizyjna. Podróżujący autem mogą skorzystać z miejsc parkingowych (bezpłatnie) (w zależności od ilości wolnych miejsc). Do pozostałych świadczonych usług należą opieka medyczna, serwis pokojowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego bezpłatny.
Pokoje
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne bądź łóżko typu king size. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. W pokoju znajduje się minibarek. Komfortowy pobyt zapewniają lodówka i minilodówka. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów.
Oferta sportowo-rozrywkowa
Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Zjeżdżalnia wodna dostarczy mnóstwa wrażeń zarówno młodszym jak i starszym gościom. Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Pasjonatom sportu proponujemy siatkówkę plażową. Snorkeling, nurkowanie i aerobik wodny dostarczą miłośnikom sportów wodnych wyśmienitej zabawy. Studio fitness i aerobik, jak również za opłatą bilard stanowią część oferty rekreacyjno-wypoczynkowej hotelu. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa i zabiegi masażu. Gorąco zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertę rozrywkową, polecamy Państwu dyskotekę, miniklub i night-club. Copyright GIATA 2004 - 2024. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126413
Wyżywienie
Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i opcja all inclusive. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Serwowane są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.
Karty kredytowe
Akceptowanym środkiem płatniczym w obiekcie jest Visa.
Świadczenia:
Przelot

transfer lotnisko - hotel - lotnisko

zakwaterowanie w wybranym hotelu

ubezpieczenie

bagaż:
- linie Easyjet: mały bagaż podręczny, wymiary maksymalne 45 x 36 x 20 cm
- linie Corendon: bagaż podręczny 8kg, wymiary maksymalnie 55 x 40 x 25 cm
- Travelservice/ Smartwings Poland: bagaż podręczny 5 kg i bagaż rejestrowany 20kg
- Enterair/ Fly Egipt/ Air Cairo: bagaż podręczny 5 kg i bagaż rejestrowany 20kg
Dodatkowo płatne:
Bagaż rejestrowany oraz duży podręczny w przypadku linii Easyjet oraz bagaż rejestrowany w przypadku linii Corendon

miejsca w samolocie obok siebie

ubezpieczenie od sportow wysokiego ryzyka, do których zalicza się nurkowanie.

Uwaga! Po potwierdzeniu rezerwacji przez Ecco Holiday, dokupienie miejsc w samolocie lub dodatkowego bagażu jest możliwe wyłacznie przez kontakt z infolinią Ecco Holiday - cena może być wyższa niż w momencie potwierdzania rezerwacji.
Obsługa:
Ecco Holiday nie zapewnia opieki pilota oraz obsługi polskiego rezydenta. Ograniczoną opiekę uczestnikom imprezy w miejscu wakacyjnym zapewniać będzie polskojęzyczny pracownik lokalnego agenta.
Wizy:
Aby wjechać do Egiptu, konieczna jest wiza. Obywatel Polski może przed przyjazdem do Egiptu starać się o wizę w egipskim przedstawicielstwie dyplomatycznym, na lotnisku w Egipcie lub elektronicznie przez stronę internetową.

Obywatel RP posługujący się paszportem dyplomatycznym nie może starać się o wizę na lotnisku w Egipcie ani drogą elektroniczną. Przed planowaną podróżą musi wystąpić z wnioskiem o wizę w egipskim przedstawicielstwie dyplomatycznym.

Opłaty za wizę do Egiptu wynoszą 25 USD (wiza jednokrotna) i 60 USD (wiza wielokrotna). Wizy turystyczne wydawane są na 30 dni. Paszport powinien być ważny przynajmniej 6 miesięcy od dnia wjazdu do Egiptu.

Obcokrajowcy zobowiązani są do zasięgnięcia informacji na temat obowiązku wizowego oraz uzyskania wizy w swojej ambasadzie lub konsulacie.
Udogodnienia
Brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. W przypadku pytań prosimy o kontakt.

Udogodnienia hotelu DEXON Roma *
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Klimatyzacja
  • Parking
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Życie nocne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel DEXON Roma, Sheraton Road, Hurghada, Red Sea, Egipt Telefon: 0020 65 448 140/1/2/3 Fax: 0020 65 448 144
Dane GPS hotelu DEXON Roma
N 27º 12' 42.6546"
E 33º 50' 29.8242"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Egiptu.
Zobacz więcej informacji o DEXON Roma w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 449 opinii z różnych źródeł
2.8
Słaby
35% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
65 opinii
5.0
0 opinii
4.0
94 opinii
3.0
104 opinii
2.0
16 opinii
1.0
170 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających rozrywek (100%)
  • osób niewymagających (100%)
  • osób młodych i aktywnych (50%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (50%)
Najczęściej oceniane:
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Ogólne wrażenie
  • Czystość i porządek
  • Pokój
  • Łazienka
  • Jedzenie
Ocena klientów
Holiday Check
3.1
Średni
33% osób poleca
(6 opinii)
Hotel i otoczenie3.0
Pokoje2.9
Położenie i okolica4.4
Gastronomia2.5
infrastruktura2.7
Ogólne wrażenia2.9
Holiday Check

(1 opinii)

0%
1.0 /6

Hotel

1.0

Pokój

-

Serwis

-

Położenie

-

Gastronomia

-

Sport i rozrywka

-
Opinie użytkowników
Maciej
styczeń 2021
Zweryfikowane
1.0
Uzasadnienie
Hotelu nie polecam, kierowcy taxi przekonywali mnie, że w hurghadzie za mniejsze pieniądze są hotele ** z dużo lepszymi warunkami i wyżywieniem.
Hotel
Windy są dwie, ale jeździ zawsze jedna na 3 osoby. Krótki czas na kolację powoduje tłum w restauracji, a później do windy. Goście mieszkają chyba tylko na 3 i 4 piętrze, wyżej już dach, albo dziury w dachu, nocą to w hotelu jest chłodno. Osoby przyjeżdżające w nocy do hotelu na 100% nie dostaną nic do zjedzenia po podróży.
Pokoje
Pokój taki sobie, na pobycie dwutygodniowym tylko 3 krotnie był room service, do posprzątania, raz wymieniono ręcznik, trzeba by codziennie się prosić na recepcji. Nic w pokoju są dwa kosze na śmieci i dużo miejsca obok. Łazienka jeden zestaw kosmetyków, suszarki do włosów nie ma, ręcznika pod wannę też nie było.
Gastronomia
Restauracja tylko jedna, czynna w czasie posiłków, najdłużej podczas śniadania 7-9, podczas obiado- kolacji 19-20. Jak było mało gości w hotelu, to nawet jedzenia wystarczyło dla wszystkich. Jedzenie bardzo skromne, wybór był albo a, albo b, c nie było. Czyli był kurczak, albo mielone kotleciki, to ryby nie było. Bardzo monotonne, kurczak często podgrzewany z lunchu. Ciasteczka i owoce bardzo skromnie, wszystko bardzo skromnie. Kurczak to raczej pisklak. Ciepłe lub lekko ciepłe, czasami coś było z patelni i to było gorące. Ryba to malutki filecik, nie ryba. Lunch był na plaży, oddalonej 10-15 min. Od hotelu. Jak był wiatr nad morzem to wszystko dostarczone było letnie lub zimne. W misach przynoszone zalewane wrzącą wodą, aby ogrzać, zamiast włączenia podgrzewaczy. Napoje alkoholowe i niealkoholowe o smaku taniej podróbki coli lub mirindy lanej z butelki z lodówki. Alkohol lokalny był, ale np. Piwo widziałem tylko dwa razy w barze hotelowym, bo obsługa rozkładała ręce, że go nie ma. Bar był czynny tylko w godzinach 10-22. Hotel chyba nie z powodów ekologicznych oszczędzał prąd w lobby, o 21 gaszono już światła
Infrastruktura
Plaża prywatna mała, ręcznik lepiej sobie kupić w mieście i mieć swój, bo tu wydają, ale nie są prane. Można nawet dostać ręcznik że śladami krwi, po ramach z rafy. Na plaży trwa budowa, więc nie tylko słychać szum fal. Internet tylko w lobby, często zmieniali hasło i raczej taki sobie.
Położenie
Sezon zimowy nie powinien powodować tak drastycznego obniżenia poziomu usług hotelowych. Hotel znajduje się prawie w doskonałej lokalizacji, ale codziennie od godziny 7 czasu lokalnego słychać łupanie skał na budowie młotem pneumatycznym. Jak ktoś chce wypocząć, to nie da rady, nocą ruch uliczny, syreny pojazdów policyjnych, ujadanie psów, klaksony taksówkarzy... Tak jest w każdym pokoju, bo okna balkonu są wypaczone i same się uchylają
Komu odradzasz i dlaczego?
Że względu na hałas, wygląd pokoi, utrzymanie higieny, posiłki, obsługę.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), wypoczynek, pokój standardowy, 2 tygodnie, Wezyr Holidays, podróżuje częściej niż 4 razy w roku

DEXON Roma na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998