Fostertravel.pl

Long Beach Resort

Hurghada (Egipt)
Wczasy
Last minute
Trwa weryfikacja ceny...
udany urlop w świetnym hotelu

super obsługa, ale animacje robione pod Rosjan Piękna okolica. Super lokalizacja. Blisko restauracje i sklepy. restauracje czynne do...

Polecamy tą ofertę
Nr 9 wśród 69 hoteli 4* w Hurghadzie
Dobry standard w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi, blisko plaży
Piękna plaża blisko hotelu
Atuty hotelu
  • Dla dzieci
  • Blisko lotniska
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Minigolf
  • Sporty wodne
  • Nurkowanie
  • Życie nocne
  • Spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis obiektu
Opis ogólny:
Ośrodek hotelowy Hurghada Long Beach Resort, cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców, jest oddalony o ok. 2 km od senzo mall (Down town sakala około 20 km). Najbliższa prywatna, piaszczysta/żwirowa plaża, znajduje się ok. 150 m od hotelu. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są bezpłatnie. Obiekt oddalony jest od turystycznego centrum o zaledwie kilka kroków. Trzeba pokonać około 100 m, aby dotrzeć do supermarketu bądź pozostałych sklepów. Najbliższe bary i restauracje położone są również w odległości w odległości ok. 100 m. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 10 km szpital. Lotnisko (RMF) położone jest ok. 215 km od hotelu. Kolejne lotnisko (HRG) jest oddalone o ok. 6 km.
Wyposażenie :
Ten 3-piętrowy hotel, z pokojami odnowionymi w 2019 roku, oddaje do dyspozycji gości 916 pokoi mieszczących się w budynku głównym i 2 budynkach gospodarczych. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, windę, klimatyzację, sejf (bezpłatny), salon fryzjerski, minimarket, różne inne możliwości zakupowe, parking (bezpłatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się 6 klimatyzowanych restauracji i bar z przekąskami. Wi-fi jest do dyspozycji gości za dodatkową opłatą. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi oraz usługa konsjerża są bezpłatne. Obsługa pokojowa, usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się 6 basenów ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci i jedna zjeżdżalnia wodna. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami.
Wyżywienie:
Śniadanie (serwowane w godzinach 07:00 - 10:30) w formie bufetu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Wino w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe (10:30 - 00:00), piwo (10:30 - 00:00), kawa i herbata (16:00 - 17:00), przekąski (12:00 - 16:00), nocne przekąski (23:00 - 01:00), napój powitalny, jeden posiłek w restauracji á-la-carte oraz bezpłatne korzystanie z sejfu (depozyt).
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: bilard (za opłatą), minigolf, siłownia, aerobik i siatkówka plażowa. W odległości ok. 150 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). Oferty wellness: strefa spa, saunę, jacuzzi, łaźnia parowa, hammam i masaże za opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami. Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 5 - 12 lat) i mini klub (dla dzieci w wieku od 5 - 12 lat).
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po rosyjsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard oraz Visa.
Superior pokój rodzinny:
Pokoje wyposażone są w terakotę, balkon lub taras, sejf (za ewentualną opłatą) oraz telewizję satelitarną oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację. Powierzchnia: ok. 54 m.
Deluxe Pokój (Widok na morze ):
Pokoje wyposażone są w terakotę, balkon lub taras, sejf (za ewentualną opłatą) oraz telewizję satelitarną oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację. Powierzchnia: ok. 38 m.
Double Premium Pokój :
Pokoje wyposażone są w terakotę, balkon lub taras, sejf (za ewentualną opłatą) oraz telewizję satelitarną oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację.
Standard Pokój :
Pokoje wyposażone są w terakotę, czajnik (bezpłatnie), balkon lub taras, sejf (za ewentualną opłatą) oraz telewizję satelitarną oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację.
Double Standard Pokój :
Pokoje wyposażone są w terakotę, czajnik (bezpłatnie), balkon lub taras, sejf (za ewentualną opłatą) oraz telewizję satelitarną oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację.
Suite :
Pokoje wyposażone są w terakotę, balkon lub taras, sejf (za ewentualną opłatą) oraz telewizję satelitarną oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy celne
UWAGA! od 01.04 władze Egiptu wprowadzają obowiązek dostarczania szczegółowych danych paszportowych (API) wszystkich pasażerów linii lotniczych przylatujących/wylatujących do/z Egiptu (niezależnie czy będzie to lot czarterowy czy rejsowy). Wymagane dane: pełne imię i nazwisko/płeć/narodowość/numer i seria dokumenty podróży/data urodzenia/data ważności dokumentu podróży.
Dla przylotów po 30.04.2021 od obywateli RP wymagana jest wiza. Kupuje się ją po przylocie, na lotnisku. Opłaty za wizę od 1 maja 2014 r. wynoszą ok. 25 USD (wiza jednokrotna). Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Paszport ( z pustą stroną) musi posiadać co najmniej 6-miesięczną ważność po dacie zakończenia planowanej podróży. W razie uszkodzenia lub utraty paszportu należy zgłosić ten fakt na policję, zwrócić się do Wydziału Konsularnego Ambasady RP w Kairze o wydanie paszportu tymczasowego, a następnie wystąpić do tutejszego Urzędu MSW (Kair, przy Placu Tahrir) w celu uzyskania potwierdzenia wjazdu na teren Egiptu oraz wizę wyjazdową. Wiza taka jest ważna wówczas przez 7 dni i nie można bez niej wyjechać z Egiptu.Obywatele Białorusi wylatujący z Polski do Egiptu, zgodnie z informacja zawartą w systemie TIMATIC należącym do Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych (IATA), muszą posiadać aktualną wizę do Egiptu już podczas odprawy biletowo- bagażowej. Nie ma możliwości uzyskania wizy w Egipcie. Bez wymaganego zezwolenia pasażerowie nie zostaną wpuszczeni na pokład samolotu. Obywatele Białorusi aplikują o wizy wyłącznie w Ambasadzie.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Bagaż niestandardowy
UWAGA! Przewóz sprzętu sportowego nie jest wliczany w bagaż główny, objęty Ofertą. Przewóz sprzętu sportowego to dodatkowy koszt, który Klienci opłacają na lotnisku.
Rodzaj oferty
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean, Smartwings) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
EasyJet - cena zawiera bagaż podręczny bezpłatnyEasyJet (45 x 36 x 20 cm). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg /os.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.SMART WINGS- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. UWAGA! bagaż można dobrać w momencie potwierdzania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji przez Organizatora dokupienie bagażu rejestrowanego nie jest możliwe. Mejsca są przydzielane bezpłatnie przy odprawie na lotnisku, nie ma możliwości wybrania/dokupienia miejsc obok siebie za pośrednictwem Organizatora.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 4 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Świadczenia - opieka rezydenta/bagaż
Oferta zawiera opiekę rezydenta (HRG)/przedstawiciela kontrahenta (RMF/SSH)- transfer do hotelu i z hotelu odbywa się w asyście kierowcy. Na miejscu Klienci otrzymują namiary do polskojęzycznego rezydenta (HRG), z którym można się skontaktować telefonicznie i przez wybrane komunikatory internetowe. Godziny transferu powrotnego mogą być podane w formie wiadomości do recepcji hotelu na pokój lub przez komunikator internetowy.
Ważne! na miejscu opieka anglojęzycznego przestawiciela/rezydenta kontrahenta.
Oferta z przelotami liniami rejsowymi (Corendon, Easy Jet) w cenie podstawowej zawiera bagaż podręczny. Bagaż rejestrowany należy dokupić.
Informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia hotelu Long Beach Resort *
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Klimatyzacja
  • Minigolf
  • Nurkowanie
  • Spa
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Tenis
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Życie nocne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Long Beach Resort ****, Sahl Hashish Road, Hurghada, Egipt Tel. +20 65 3461501/8 Fax. +20 65 3461509 E-mail. [email protected]
Dane GPS hotelu Long Beach Resort
N 27º 4' 55.0095"
E 33º 51' 38.2887"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Egiptu.
Zobacz więcej informacji o Long Beach Resort w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 966 opinii z różnych źródeł
4.8
Dobry
80% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
397 opinii
5.0
271 opinii
4.0
115 opinii
3.0
115 opinii
2.0
59 opinii
1.0
9 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • rodzin z dziećmi (85%)
  • osób niewymagających (35%)
  • osób młodych i aktywnych (35%)
  • osób szukających rozrywek (30%)
  • osób szukających spokoju (25%)
  • wymagających klientów (15%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (10%)
  • nowożeńców (5%)
Najczęściej oceniane:
  • Animacje
  • Aqua park
  • Czystość i porządek
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Basen
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Atrakcje dla dzieci
  • Bar
  • Plaża
  • Transfer
  • Wygląd i teren hotelu
  • Sport i rozrywka
  • Jedzenie
  • Pokój
Ocena klientów
Holiday Check
4.5
Dobry
78% osób poleca
(37 opinii)
Hotel i otoczenie4.7
Pokoje4.8
Położenie i okolica4.4
Gastronomia4.1
infrastruktura4.5
Ogólne wrażenia4.6
Holiday Check

(3274 opinii)

89%
5.3 /6

Hotel

5.3

Pokój

5.0

Serwis

5.4

Położenie

5.2

Gastronomia

5.0

Sport i rozrywka

5.3
Opinie użytkowników
Barbara
marzec 2024
5.5
Zalety
Przestrzenny
Miła obsługa
Sporo rozrywek
Wady
Trochę monotonne jedzenie
Uzasadnienie
Ogólnie bardzo fajnie spędziliśmy 7dni. Było co robić, oczywiście korzystaliśmy również z dodatkowo płatnych atrakcji. Polecam

Long Beach Resort na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998