Fostertravel.pl

Royal Star Beach Resort

Hurghada (Egipt)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Zadowoleni z pobytu

Hotel ma super położenie, niedaleko centrum Hurghady. Z animacji można było korzystać w sąsiednim hotelu. Dla mnie super opcją był...

Polecamy tą ofertę
Dobry standard w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi, blisko plaży
Hotel o wysokim standardzie
Bardzo dobre i urozmaicone wyżywienie w opcji all inclusive
Atuty hotelu
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Przedszkole
  • Blisko lotniska
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Nurkowanie
  • Życie nocne
  • Blisko centrum
  • Spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis obiektu
Informacje Ogólne:
Witamy Royal Star Beach Resort Ex. Three Corners Royal Star w Hurghada North. Hotel położony jest 50 m od plaży skalistej. Dla Państwa komfortu hotel posiada recepcję, klimatyzację, sklepy, lobby i mini market. W 5-piętrowym hotelu personel mówi po rosyjsku, angielsku, niemiecku, francusku i niderlandzku. Dzieci mają możliwość zabawy na placu zabaw. Do dyspozycji jest basen ze słodką wodą . W barze przy basenie można delektować się orzeźwiającymi napojami. Parasole słoneczne i leżaki do opalania są dostępne bezpłatnie na plaży i na basenie. W pobliżu hotelu znajdują się centrum miasta, sklepy, placówka medyczna, informacja turystyczna i bary/restauracje. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje następujące udogodnienia: rampa/podnośnik.
Udogodnienia:
Hotel oferuje pokojówki, usługi prasowania, pralnię, opiekę medyczną, sejfy, kantor i serwis pokojowy. Dostęp do Internetu bezprzewodowego poprzez hotspot i w terminalach internetowych. Rodzinny hotel oferuje zajęcia animacyjne dla dzieci, aby zapewnić rodzicom i najmłodszym gościom przyjemny pobyt. Godziny pracy recepcji: 24h. Hotel posiada salę konferencyjną.
Posiłki:
W hotelu znajdują się 2 restauracje. Wieczorem odwiedź bar w recepcji. All Inclusive: All Inclusive obejmuje alkohole lokalne (pora serwowania: 10:00 - 00:00), napoje bezalkoholowe (pora serwowania: 10:00 - 00:00), wino i piwo.
Sport i Rozrywka:
Aby aktywnie spędzać czas wolny, hotel oferuje program zajęć animacyjnych i bilard. Goście, którzy również na urlopie chcą spędzać czas uprawiając sport, mają następujące możliwości: siatkówka plażowa. W zależności od pogody i sezonu jako formę rozrywki oferujemy przedstawienia wieczorne.
Dodatkowe Informacje:
Akceptujemy następujące formy płatności: karta Visa i karta Eurocard/MasterCard. Za korzystanie z niektórych urządzeń, ofert i aktywności mogą być pobierane dodatkowe opłaty.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy celne
UWAGA! od 01.04 władze Egiptu wprowadzają obowiązek dostarczania szczegółowych danych paszportowych (API) wszystkich pasażerów linii lotniczych przylatujących/wylatujących do/z Egiptu (niezależnie czy będzie to lot czarterowy czy rejsowy). Wymagane dane: pełne imię i nazwisko/płeć/narodowość/numer i seria dokumenty podróży/data urodzenia/data ważności dokumentu podróży.
Dla przylotów po 30.04.2021 od obywateli RP wymagana jest wiza. Kupuje się ją po przylocie, na lotnisku. Opłaty za wizę od 1 maja 2014 r. wynoszą ok. 25 USD (wiza jednokrotna). Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Paszport ( z pustą stroną) musi posiadać co najmniej 6-miesięczną ważność po dacie zakończenia planowanej podróży. W razie uszkodzenia lub utraty paszportu należy zgłosić ten fakt na policję, zwrócić się do Wydziału Konsularnego Ambasady RP w Kairze o wydanie paszportu tymczasowego, a następnie wystąpić do tutejszego Urzędu MSW (Kair, przy Placu Tahrir) w celu uzyskania potwierdzenia wjazdu na teren Egiptu oraz wizę wyjazdową. Wiza taka jest ważna wówczas przez 7 dni i nie można bez niej wyjechać z Egiptu.Obywatele Białorusi wylatujący z Polski do Egiptu, zgodnie z informacja zawartą w systemie TIMATIC należącym do Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych (IATA), muszą posiadać aktualną wizę do Egiptu już podczas odprawy biletowo- bagażowej. Nie ma możliwości uzyskania wizy w Egipcie. Bez wymaganego zezwolenia pasażerowie nie zostaną wpuszczeni na pokład samolotu. Obywatele Białorusi aplikują o wizy wyłącznie w Ambasadzie.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Bagaż niestandardowy
UWAGA! Przewóz sprzętu sportowego nie jest wliczany w bagaż główny, objęty Ofertą. Przewóz sprzętu sportowego to dodatkowy koszt, który Klienci opłacają na lotnisku.
Rodzaj oferty
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean, Smartwings) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
EasyJet - cena zawiera bagaż podręczny bezpłatnyEasyJet (45 x 36 x 20 cm). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg /os.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.SMART WINGS- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. UWAGA! bagaż można dobrać w momencie potwierdzania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji przez Organizatora dokupienie bagażu rejestrowanego nie jest możliwe. Mejsca są przydzielane bezpłatnie przy odprawie na lotnisku, nie ma możliwości wybrania/dokupienia miejsc obok siebie za pośrednictwem Organizatora.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 4 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Świadczenia - opieka rezydenta/bagaż
Oferta zawiera opiekę rezydenta (HRG)/przedstawiciela kontrahenta (RMF/SSH)- transfer do hotelu i z hotelu odbywa się w asyście kierowcy. Na miejscu Klienci otrzymują namiary do polskojęzycznego rezydenta (HRG), z którym można się skontaktować telefonicznie i przez wybrane komunikatory internetowe. Godziny transferu powrotnego mogą być podane w formie wiadomości do recepcji hotelu na pokój lub przez komunikator internetowy.
Ważne! na miejscu opieka anglojęzycznego przestawiciela/rezydenta kontrahenta.
Oferta z przelotami liniami rejsowymi (Corendon, Easy Jet) w cenie podstawowej zawiera bagaż podręczny. Bagaż rejestrowany należy dokupić.
Informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia hotelu Royal Star Beach Resort *
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen odkryty
  • Blisko centrum
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Klimatyzacja
  • Nurkowanie
  • Parking
  • Przedszkole
  • Spa
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Życie nocne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Three Corners Royal Star Beach Resort, Cornish Street, El Dahar Area, Hurghada, Egypt Tel. +2065 3543903 Fax. +2065 3543926
Dane GPS hotelu Royal Star Beach Resort
N 27º 15' 41.832"
E 33º 49' 10.0488"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Egiptu.
Zobacz więcej informacji o Royal Star Beach Resort w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 822 opinie z różnych źródeł
4.2
Dobry
74% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
200 opinii
5.0
227 opinii
4.0
188 opinii
3.0
85 opinii
2.0
79 opinii
1.0
43 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • rodzin z dziećmi (27%)
  • osób szukających spokoju (27%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (27%)
  • osób niewymagających (27%)
  • osób młodych i aktywnych (27%)
  • wymagających klientów (13%)
  • osób oszczędnych (13%)
  • osób szukających rozrywek (7%)
Najczęściej oceniane:
  • Sport i rozrywka
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Jedzenie
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Wygląd i teren hotelu
  • Basen
  • Czystość i porządek
  • Łazienka
  • Pokój
  • Stan techniczny
  • Plaża
Ocena klientów
Holiday Check
4.8
Dobry
88% osób poleca
(24 opinie)
Hotel i otoczenie4.9
Pokoje5.0
Położenie i okolica4.5
Gastronomia4.8
infrastruktura4.6
Ogólne wrażenia5.0
Holiday Check

(1000 opinii)

82%
4.7 /6

Hotel

4.8

Pokój

4.7

Serwis

5.2

Położenie

4.9

Gastronomia

4.8

Sport i rozrywka

5.0
Opinie użytkowników
Maryna
kwiecień 2024
Zweryfikowane
5.0
Wady
Morze
Uzasadnienie
Generalnie zadowoloni. Jedzenie jest skromne, ale nie głodowaliśmy. Cisza i spokój. Trochę brakuje, ale to był udany wypoczynek za skromną kwotę. Nie szukaliśmy dziur. Podobała mi się.

Royal Star Beach Resort na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998