Fostertravel.pl

Steigenberger Al Dau Beach

Hurghada (Egipt)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Fajne wakacje

Hotel w bardzo dobrym standardzie. Jest to zdecydowanie jeden z porządniejszych egipskich obiektów, w jakich byłem. Pracował tutaj bardzo...

Polecamy tą ofertę
Osobom wymagającym szukającym oferty w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi, blisko plaży
Znakomita, profesjonalna obsługa
Dogodne połączenia komunikacyjne
Atuty hotelu
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Przedszkole
  • Blisko lotniska
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Rowery
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Golf
  • Sporty wodne
  • Nurkowanie
  • Windsurfing
  • Spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis obiektu
Opis ogólny:
Hotel plażowy Steigenberger Aldau Beach Hotel, cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców, jest oddalony o ok. 450 km od Cairo (Hurghada około 14 km, Luxor ca. 290 km). Najbliższa prywatna, piaszczysta plaża, znajduje się w pobliżu hotelu. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są bezpłatnie. Do turystycznego centrum jest ok. 2 km. W okolicy znajdują się liczne obiekty handlowe, a najbliższy sklep spożywczy znajduje się w odległości ok. 500 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 100 m. Dalsze możliwości rozrywki podczas pobytu gwarantuje kino (ok. 20 km). Postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) i przystanek autobusowy (ok. 300 m) zapewnia mobilność na wakacjach. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 6 km szpital. Lotnisko (RMF) położone jest ok. 215 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer. Kolejne lotnisko (HRG) jest oddalone o ok. 6 km.
Wyposażenie :
Ten 5-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 400 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, łącznie 6 wind, klimatyzację, sejf (bezpłatny), salon fryzjerski, minimarket, różne inne możliwości zakupowe, dyskotekę, parking (bezpłatny), system kontroli dostępu oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się 5 klimatyzowanych restauracji i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Poza tym hotel posiada 7 sal konferencyjnych z dostępem do Internetu, a także cateringiem. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje windę dostosowaną do transportu wózków, specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi oraz usługa konsjerża są bezpłatne. Obsługa pokojowa, usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym tego nowoczesnego hotelu znajdują się 3 baseny ze słoną i słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). Znajdujący się przy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku (bar zaprasza od godziny 09:00 - 17:00).
Wyżywienie:
Śniadanie (serwowane w godzinach 07:00 - 10:30) w formie bufetu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Menu dla dzieci. Wybrane importowane alkohole w wybranych barach i restauracjach oraz koktajle w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe (00:00 - 00:00), piwo (00:00 - 00:00), wino (00:00 - 00:00), kawa i herbata (00:00 - 00:00), ciasta i wyroby cukiernicze (13:00 - 18:00), lokalne alkohole (00:00 - 00:00), przekąski (15:00 - 18:30), nocne przekąski (00:30 - 05:00), napój powitalny, jeden posiłek w restauracji á-la-carte, bezpłatny dostęp do Internetu, bezpłatny minibar w pokoju (limitowany) oraz bezpłatne korzystanie z sejfu (depozyt).
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: siatkówka plażowa, aerobik, piłka nożna, rzutki (bezpłatnie), siłownia, tenis stołowy (bezpłatnie), koszykówka i bilard (bezpłatnie). Na plaży oferowane są różne sporty wodne, np. narty wodne (realizacja przez firmy zewnętrzne). W pobliżu hotelu znajduje się pole golfowe. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: sauna i jacuzzi bezpłatnie. Strefa spa, łaźnia parowa, hammam i masaże odpłatnie. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami i muzyką na żywo. Opieka nad dziećmi: program animacji, przedszkole i baby-sitting (za dodatkową opłatą).
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, rosyjsku i po arabsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard, Visa oraz American Express.
Standard pokój rodzinny (Widok na morze ):
Pokoje wyposażone są w łóżko king size lub dwa łóżka pojedyncze, dodatkowe łóżko, terakotę, ogrzewanie (regulowane indywidualnie), czajnik (bezpłatnie), minibar (bezpłatnie), balkon lub taras, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną i telewizor z płaskim ekranem oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację (od stycznia do grudnia). Łazienka z prysznicem. Powierzchnia: ok. 55 m.
Superior pokój rodzinny:
Pokoje wyposażone są w łóżko king size lub dwa łóżka pojedyncze, dodatkowe łóżko, terakotę, ogrzewanie (regulowane indywidualnie), czajnik (bezpłatnie), minibar (bezpłatnie), balkon lub taras, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną i telewizor z płaskim ekranem oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację (od stycznia do grudnia). Łazienka z prysznicem.
Z dostępem do Laguny:
Pokoje wyposażone są w łóżko king size lub dwa łóżka pojedyncze, dodatkowe łóżko, terakotę, ogrzewanie (regulowane indywidualnie), czajnik (bezpłatnie), minibar (bezpłatnie), balkon lub taras, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną i telewizor z płaskim ekranem oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację (od stycznia do grudnia). Łazienka z prysznicem. Powierzchnia: ok. 55 m.
Z dostępem do Laguny (Widok na morze ):
Pokoje wyposażone są w łóżko king size lub dwa łóżka pojedyncze, dodatkowe łóżko, terakotę, ogrzewanie (regulowane indywidualnie), czajnik (bezpłatnie), minibar (bezpłatnie), balkon lub taras, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną i telewizor z płaskim ekranem oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację (od stycznia do grudnia). Łazienka z prysznicem. Powierzchnia: ok. 55 m.
Elite Z dostępem do Laguny:
Pokoje wyposażone są w łóżko king size lub dwa łóżka pojedyncze, dodatkowe łóżko, terakotę, ogrzewanie (regulowane indywidualnie), czajnik (bezpłatnie), minibar (bezpłatnie), balkon lub taras, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną i telewizor z płaskim ekranem oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację (od stycznia do grudnia). Łazienka z prysznicem. Ręczniki zmieniane są codziennie. Powierzchnia: ok. 55 m.
Superior Z dostępem do Laguny:
Pokoje wyposażone są w łóżko king size lub dwa łóżka pojedyncze, dodatkowe łóżko, terakotę, ogrzewanie (regulowane indywidualnie), czajnik (bezpłatnie), minibar (bezpłatnie), balkon lub taras, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną i telewizor z płaskim ekranem oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację (od stycznia do grudnia). Łazienka z prysznicem. Ręczniki zmieniane są codziennie.
Double Standard JuniorSuite (Widok na morze ):
Pokoje wyposażone są w łóżko king size lub dwa łóżka pojedyncze, dodatkowe łóżko, terakotę, ogrzewanie (regulowane indywidualnie), czajnik (bezpłatnie), minibar (bezpłatnie), balkon lub taras, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną i telewizor z płaskim ekranem oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację (od stycznia do grudnia). Łazienka z prysznicem.
Double Deluxe Pokój (Widok na morze ):
Pokoje wyposażone są w łóżko king size lub dwa łóżka pojedyncze, dodatkowe łóżko, terakotę, ogrzewanie (regulowane indywidualnie), czajnik (bezpłatnie), minibar (bezpłatnie), balkon lub taras, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną i telewizor z płaskim ekranem oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację (od stycznia do grudnia). Łazienka z prysznicem.
Double Standard Pokój (Economy):
Pokoje wyposażone są w łóżko king size lub dwa łóżka pojedyncze, dodatkowe łóżko, terakotę, ogrzewanie (regulowane indywidualnie), czajnik (bezpłatnie), minibar (bezpłatnie), balkon lub taras, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną i telewizor z płaskim ekranem oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację (od stycznia do grudnia). Łazienka z prysznicem.
Double Superior Pokój:
Pokoje wyposażone są w łóżko king size lub dwa łóżka pojedyncze, dodatkowe łóżko, terakotę, ogrzewanie (regulowane indywidua
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy celne
UWAGA! od 01.04 władze Egiptu wprowadzają obowiązek dostarczania szczegółowych danych paszportowych (API) wszystkich pasażerów linii lotniczych przylatujących/wylatujących do/z Egiptu (niezależnie czy będzie to lot czarterowy czy rejsowy). Wymagane dane: pełne imię i nazwisko/płeć/narodowość/numer i seria dokumenty podróży/data urodzenia/data ważności dokumentu podróży.
Dla przylotów po 30.04.2021 od obywateli RP wymagana jest wiza. Kupuje się ją po przylocie, na lotnisku. Opłaty za wizę od 1 maja 2014 r. wynoszą ok. 25 USD (wiza jednokrotna). Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Paszport ( z pustą stroną) musi posiadać co najmniej 6-miesięczną ważność po dacie zakończenia planowanej podróży. W razie uszkodzenia lub utraty paszportu należy zgłosić ten fakt na policję, zwrócić się do Wydziału Konsularnego Ambasady RP w Kairze o wydanie paszportu tymczasowego, a następnie wystąpić do tutejszego Urzędu MSW (Kair, przy Placu Tahrir) w celu uzyskania potwierdzenia wjazdu na teren Egiptu oraz wizę wyjazdową. Wiza taka jest ważna wówczas przez 7 dni i nie można bez niej wyjechać z Egiptu.Obywatele Białorusi wylatujący z Polski do Egiptu, zgodnie z informacja zawartą w systemie TIMATIC należącym do Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych (IATA), muszą posiadać aktualną wizę do Egiptu już podczas odprawy biletowo- bagażowej. Nie ma możliwości uzyskania wizy w Egipcie. Bez wymaganego zezwolenia pasażerowie nie zostaną wpuszczeni na pokład samolotu. Obywatele Białorusi aplikują o wizy wyłącznie w Ambasadzie.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Bagaż niestandardowy
UWAGA! Przewóz sprzętu sportowego nie jest wliczany w bagaż główny, objęty Ofertą. Przewóz sprzętu sportowego to dodatkowy koszt, który Klienci opłacają na lotnisku.
Rodzaj oferty
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean, Smartwings) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
EasyJet - cena zawiera bagaż podręczny bezpłatnyEasyJet (45 x 36 x 20 cm). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg /os.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.SMART WINGS- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. UWAGA! bagaż można dobrać w momencie potwierdzania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji przez Organizatora dokupienie bagażu rejestrowanego nie jest możliwe. Mejsca są przydzielane bezpłatnie przy odprawie na lotnisku, nie ma możliwości wybrania/dokupienia miejsc obok siebie za pośrednictwem Organizatora.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 4 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Świadczenia - opieka rezydenta/bagaż
Oferta zawiera opiekę rezydenta (HRG)/przedstawiciela kontrahenta (RMF/SSH)- transfer do hotelu i z hotelu odbywa się w asyście kierowcy. Na miejscu Klienci otrzymują namiary do polskojęzycznego rezydenta (HRG), z którym można się skontaktować telefonicznie i przez wybrane komunikatory internetowe. Godziny transferu powrotnego mogą być podane w formie wiadomości do recepcji hotelu na pokój lub przez komunikator internetowy.
Ważne! na miejscu opieka anglojęzycznego przestawiciela/rezydenta kontrahenta.
Oferta z przelotami liniami rejsowymi (Corendon, Easy Jet) w cenie podstawowej zawiera bagaż podręczny. Bagaż rejestrowany należy dokupić.
Informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia hotelu Steigenberger Al Dau Beach *
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Golf
  • Klimatyzacja
  • Nurkowanie
  • Parking
  • Przedszkole
  • Rowery
  • Spa
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Tenis
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Windsurfing

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Steigenberger Al Dau Beach, Yussif Afifi Road, Hurghada, Red Sea, Egipt Telefon: 0020 (0)65 3465 400 Fax: 0020 (0)65 3465 410 Email: [email protected]
Dane GPS hotelu Steigenberger Al Dau Beach
N 27º 9' 53.9999"
E 33º 49' 35.0015"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Egiptu.
Zobacz więcej informacji o Steigenberger Al Dau Beach w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 616 opinii z różnych źródeł
5.7
Fantastyczny
99% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Fantastyczny

6.0
536 opinii
5.0
32 opinii
4.0
41 opinii
3.0
2 opinii
2.0
1 opinii
1.0
4 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • wymagających klientów (73%)
  • osób szukających spokoju (47%)
  • osób młodych i aktywnych (33%)
  • rodzin z dziećmi (33%)
  • nowożeńców (20%)
  • osób szukających rozrywek (13%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (7%)
Najczęściej oceniane:
  • Jedzenie
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Czystość i porządek
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Położenie i okolice (miasto)
Ocena klientów
Holiday Check
5.7
Fantastyczny
100% osób poleca
(25 opinii)
Hotel i otoczenie5.8
Pokoje5.8
Położenie i okolica5.7
Gastronomia5.8
infrastruktura5.6
Ogólne wrażenia5.7
Opinie użytkowników
Ireneusz
styczeń 2024
5.6
Zalety
Bardzo czysty hotel,
Przyjazna obsługa,
Smaczne jedzenie,
Bardzo dobre położenie
Wady
Nie stwierdziliśmy
Uzasadnienie
Polecamy hotel na wypoczynek na wysokim poziomie. Uważamy że jest to najlepszy hotel w Hurgadzie a byliśmy 5 krotnie w tym mieście w różnych hotelach. Godny w większości byli Niemcy, Szwajcarzy, Anglicy, i znikoma liczba ruskich

Steigenberger Al Dau Beach na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998