Fostertravel.pl

Royal Central The Palm

Dubaj (Emiraty Arabskie)
Wczasy
Last minute
Trwa weryfikacja ceny...
Polecamy tą ofertę
Dla wymagających w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi, blisko plaży
Atuty hotelu
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Przedszkole
  • Blisko lotniska
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Sporty wodne
  • Spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Naszym zdaniem
Komfortowy i świetnie usytuowany hotel, przeznaczony dla wymagających gości. Idealny wybór dla osób lubiących piękne plaże, ciekawe wzornictwo i błogi wypoczynek.

Położenie
Na słynnej sztucznej wyspie - The Palm, bezpośrednio przy prywatnej plaży. W pobliżu park wodny Aquaventure w hotelu Atlantis The Palm. Galeria handlowa Mall of The Emirates oddalona o ok 18 km. Ok. 44 km od lotniska w Dubaju (DXB), ok. 111 km od lotniska w Abu Dhabi (AUH).

Wyposażenie
Recepcja 24h, restauracja główna śródziemnomorska La Maison Mediterranean Eatery, restauracja Royal Grill Restaurant & Bar, restauracja japońska Choi, bar przy basenie Hush Beach, kawiarnia Barista's Corner; 2 sale konferencyjne, fryzjer, sklep z pamiątkami, darmowe WI-FI, pralnia, parking.

Pokoje
207 pokoi wyposażonych w klimatyzację, minibar, sejf, łazienkę (suszarka, prysznic, wanna), TV, darmowe Wi-Fi, zestaw do parzenia kawy/herbaty.
Pokoje Superior mają ok 30 m.kw.i nie mają balkonu; pokoje Deluxe mają ok 35 m.kw., balkon i częściowy widok na morze; pokoje Premium mają ok 35 m.

kw., balkon i widok na morze.

 

Możliwość zakwaterowania 2 osób dorosłych i 1 dziecka do 12 r.ż.  lub 3 osób dorosłych.Dziecko do 6 r. ż.nie otrzymuje dostawki.Po wstawieniu dodatkowego łóżka przestrzeń w pokoju będzie ograniczona. Prosimy o wzięcie tego pod uwagę, podczas rezerwacji, ponieważ wszelkie zażalenia z tego wynikające, nie zostaną uznane. 

Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14:00, a kończy o godz. 12:00. 

.

Wyżywienie
BB - Śniadania w formie bufetów.

HB - Śniadania i lunche lub kolacje w formie bufetów.

All Inclusive -

- śniadania w formie bufetu w restauracji głównej La Maison (7:00-10:30); herbata, kawa, soki, woda;

- lunch w fomie bufetu restauracji głównej La Maison (12:30-15:30); woda, sok, napoje alkoholowe i bezalkoholowe;

- kolacja w fomie bufetu restauracji głównej La Maison (19:00-22:30); woda, sok, napoje alkoholowe i bezalkoholowe;

- przekąski w Hush Pool Bar (12:00-17:00)

Napoje alkoholowe (piwo, wino, whisky, wódka, gin, rum oraz wybrane koktajle) serwowane są od 10:30 do 22:30 w HUSH Beach Bar (11:00-20:00) i podczas lunchu i kolacji. 

Napoje bezalkoholowe: woda, soki (oprócz świeżo wyciskanych), kawa, herbata, napoje.

Oferta All Inclusive kończy się o godz. 12:00 w dniu wykwaterowania. 
31.12.23 - w cenie kolacja sylwestrowa dla wszystkich

 

Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany formuły wyżywienia bez wcześniejszego powiadomienia.

Najbardziej aktualna informacja dostępna na recepcji.

Podczas trwania Ramadanu oraz innych świąt lokalnych mogą obowiązywać pewne ograniczenia w hotelach co do godzin otwarcia lokali gastronomicznych, pór posiłków, serwowania alkoholi, rozrywek itp.Alkohol będzie serwowany po zachodzie słońca.

.
Sport i rozrywka
Prywatna plaża z leżakami, basen zewnętrzny z kontrolą temperaruty, wypożyczalnia sprzętu do sportów wodnych, siłownia, łaźnia, Wellnes Valley Spa.

Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczna obsługa wycieczek fakultatywnych na miejscu, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego Tourism Dirham Fee (płatnego na recepcji).

Wysokość podatku turystycznego:

dla pobytów w Dubaju i Ras Al Khaimah:

* 5* hotel - 20 aed na sypialnię za noc (w przypadku pokoju 2 Bedroom będzie to 2 x 20 aed = 40 aed, pokoju 3 Bedroom - 3 x 20 aed = 60 aed, etc)

* 4* hotel - 15 aed za sypialnię za noc (w przypadku pokoju 2 Bedroom będzie to 2 x 15 aed = 30 aed, pokoju 3 Bedroom - 3 x 15 aed = 45 aed, etc)

* 3* hotel - 10 aed za sypialnię za noc (w przypadku pokoju 2 Bedroom będzie to 2 x 10 aed = 20 aed, pokoju 3 Bedroom - 3 x 10 aed = 30 aed, etc)

dla pobytów w Abu Dhabi:

* od 1.09.2023 podatek zostaje usunięty.
.

Przelot
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.

Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.

W przypadku poniższych przelotów wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.

Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

//

Emirates Airlines

Lecąc Emirates Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 7 kg,

- jeden bagaż rejestrowany - od 15 do 30 kg (w zależności od taryfy, limit potwierdza organizator)

Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.

Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.

Warunki przewozu linii Emirates Airlines: https://www.emirates.com/pl/polish/before-you-fly/travel/rules-and-notices/

//

flydubai

Lecąc flydubai każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 7 kg, maksymalne wymiary 55x38x20 cm.

(UWAGA - do wagi i wymiarów bagażu podręcznego WLICZAJĄ się także zakupy w strefie wolnocłowej)

- jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg.

Na pokładzie serwowany jest 1 bezpłatny posiłek.Pozostałe posiłki i napoje dodatkowo płatne, zgodnie z informacją pokładową.

Miejsca w samolocie przydzielane są automatycznie przez system.Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie (nawet jeśli leci dziecko z rodzicem).

Warunki przewozu linii flydubai: https://www.flydubai.com/en/information/policies/conditions-of-carriage

//

LOT Polish Airlines

Lecąc LOT Polish Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).

W zależności od taryfy - bagaż rejestrowany 23kg (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm) w cenie bądź za dopłatą. Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. 

Podczas lotu będą proponowane 2 serwisy.

Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system.

Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie.Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.

Warunki przewozu linii LOT Polish Airlines: https://www.lot.com/pl/pl/conditions-of-carriage

Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa

//

Enter Air

Lecąc Enter Air każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 5 kg,

- jeden bagaż rejestrowany - do 16 kg.

Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Emiratów z przelotem liniami Enter Air, obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika.Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.Warunki przewozu linii Enter Air: https://www.enterair.pl/pl/ogolne-warunki-przewozu

//

Wizz Air

Lecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).   Bagaż rejestrowany (10 kg, 20 kg, 32 kg) za dopłatą.Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji.

Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu.

WIZZ Priority za dopłatą:

Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm).Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.

Wybór miejsca (za opłatą) - cena podawana indywidualnie do rezerwacji

Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji.Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem.W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.

Warunki przewozu linii WizzAir: https://wizzair.com/pl-pl/legal/ogolne-warunki-przewozu-pasazerow-i-bagazu

Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa.

.

Wizy
Obywatele RP podlegają obowiązkowi wizowemu.

Bezpłatne wizy wjazdowe otrzymuje się na przejściach granicznych bez konieczności uzyskania wcześniejszej promesy.Zezwalają one na jednorazowy pobyt w ZEA do 30 dni.Wymogiem niezbędnym jest posiadanie paszportu ważnego co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu.Władze ZEA nie uznają polskich paszportów tymczasowych jako dokumentów uprawniających do wjazdu do ZEA.

Paszporty te honorowane są jedynie do celu tranzytu lub wyjazdu z kraju.

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.W przeciwnym wypadku hotel na miejscu może zażądać dopłaty, jeśli cena dla innej narodowości będzie inna.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.
Uwagi
Większość hoteli pobiera depozyt (zwrotny) od klientów w wysokości ok. 200-1000 dirhamów (w zależności od standardu hotelu) za pobyt w razie korzystania z mini baru i innych płatnych usług.

Zazwyczaj kwota ta jest blokowana na karcie kredytowej.Jeśli klienci posłużą się gotówką, w przypadku zwrotu (kiedy nie skorzystają z żadnych płatnych usług) mogą (ale nie muszą) otrzymać pieniądze w lokalnej walucie (dirhamy). Nie posiadamy informacji o konkretnych wysokościach depozytu - jest to sprawa indywidualna przy każdej rezerwacji. Wszystko zależy od długości imprezy, rodzaju wyżywienia, recepcji.Klienci muszą to uzgodnić na recepcji.Mogą także poinformować hotel, że nie chcą płacić depozytu i proszą o opróżnienie minibaru i że w przypadku korzystania z płatnych usług będą płacić od razu gotówką - ale to muszą ustalić na recepcji.

Nie jesteśmy w stanie potwierdzić na 100%, że dany hotel się na to zgodzi. 

Dla gości przebywających poza Dubajem, rezydent dostępny jest pod telefonem, możliwa jest realizacja wycieczek fakultatywnych, natomiast ich cena będzie wyższa niż z samego Dubaju z uwagi na odległość.

.
Ramadan i inne święta lokalne
Podczas trwania Ramadanu (który trwa ok miesiąc) oraz innych świąt lokalnych mogą obowiązywać pewne ograniczenia w hotelach co do godzin otwarcia lokali gastronomicznych, pór posiłków, serwowania napoi, rozrywek itp. 

Ramadan jest świętem ruchomym i każdego roku wypada w innych datach. Jest to specyfika kraju muzułmańskiego dlatego zachęcamy do sprawdzenia czy Państwa wyjazd wypada w tym okresie.

Bezpieczne wakacje
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju.

Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora.Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html 
.
Udogodnienia hotelu Royal Central The Palm *
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Klimatyzacja
  • Parking
  • Przedszkole
  • Spa
  • Sporty wodne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Royal Central The Palm, East Crescent, Dubaj, Zjednoczone Emiraty Arabskie Tel.+971 4 873 93 00 Fax. +971 4 873 93 01 E-mail. [email protected]
Dane GPS hotelu Royal Central The Palm
N 25º 7' 33.1269"
E 55º 9' 10.9665"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Emiratów Arabskich.
Zobacz więcej informacji o Royal Central The Palm w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 673 opinie z różnych źródeł
4.5
Dobry
60% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
232 opinii
5.0
108 opinii
4.0
66 opinii
3.0
234 opinii
2.0
14 opinii
1.0
19 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • wymagających klientów (100%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (100%)
Najczęściej oceniane:
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Jedzenie
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Komunikacja (autobus/taxi)
  • Pokój
Ocena klientów
Holiday Check
4.0
Dobry
50% osób poleca
(2 opinie)
Hotel i otoczenie4.0
Pokoje4.0
Położenie i okolica3.0
Gastronomia4.5
infrastruktura4.3
Ogólne wrażenia4.0
Holiday Check

(132 opinii)

81%
5.0 /6

Hotel

5.0

Pokój

5.0

Serwis

5.0

Położenie

4.6

Gastronomia

4.9

Sport i rozrywka

4.3
Opinie użytkowników
Leszek
wrzesień 2022
3.4
Zalety
Urozmaicone posiłki
miła obsługa hotelowa
Wady
Pokoje do remontu, sypiące się umeblowanie i grzyb pod prysznicem.
Uzasadnienie
Ceny wypożyczenia sprzętów wodnych przesadzone i odbiegające od sąsiednich hoteli. Np. 15 min na bananie 700 zł. Szok. Brak atrakcji dla gości tj. dyskoteka, czy barbeque przy basenie... Hotel wieczorami tętnił nudą. Siłownia przereklamowana. Stary zepsuty sprzęt. Transport porażka. Wszystkie busy na siłę wpychane do pustych centrów handlowych. Nieraz jazda godzina. Brak transportu do centrum. Dla kogoś kto bookuje 2 tyg powinno być jakieś privelagie. Chociaż raz kolacja. Lub darmowy sprzęt sportowy. Jeden kanał angielski reszta ruskie arabskie francuskie. Jako 5* hotel trzeba było się dopraszać o ręczniki i szlafroki raz były jak dla dzieci raz jak dla słoni. Po za tym ręczniki stare niekiedy podarte i do wymiany. Brudne dywany w pokoju. Dezinformacja na basenie np sztucznie rezerwowane kabany (łóżka z baldachimem na basenie) przez staff z obawy przed zamoczeniem mimo upałów-absurd. Przez 2 tyg nikt tam nie leżał zawsze kartka zarezerwowane. Obok w innym hotelu było 10 ogólno dostępny bezpośrednio na plaży bezproblemowo. Plaza zawalona kamieniami i pozostałościami z czasów budowy palmy. Strach puszczać dzieci bo się można pokaleczyć.. Inne plaże są pięknie oczyszczone sam piasek. Brak jaccuzzi i atrakcji dla gości jakieś konkursy. Cooking demo. Arabian night dla wszystkich gości...... Śniadania super. Basen też ale trzeba było przyjść co najmniej o 7 żeby zarezerwować leżak przy basenie.
Komu odradzasz i dlaczego?
Lokalizacja. Cena nieadekwatna do sąsiednich hoteli gdzie mają lepiej rozwinięta infrastrukturę. Przereklamowany. Bez żadnych atrakcji

Royal Central The Palm na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998