Fostertravel.pl

Atlantica Amalthia Beach

Agia Marina, Kreta (Grecja)
Wczasy
Last minute
Trwa weryfikacja ceny...
Udany wyjazd

Naprawdę schludnie oraz czysto. Podawane w formie bufetu różnorodne śniadania. Widok na ocean z restauracji przy basenie. Obiekt ładny...

Polecamy tą ofertę
Dobry standard w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi, blisko plaży
Dobre warunki dla rodzin z dziećmi
Piękna plaża blisko hotelu
Atuty hotelu
  • Parking
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Rowery
  • Sport
  • Nurkowanie
  • Jazda konna
  • Spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis hotelu
Opis ogólny:
Hotel Atlantica Amalthia Beach Hotel (przeznaczony dla osób dorosłych) jest oddalony o ok. 8 km od Chania (Rethymno około 65 km). Najbliższa piaszczysta plaża, znajduje się w pobliżu hotelu. Na plaży leżaki do opalania dostępne są za ewentualną opłatą, a parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 200 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 200 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Archaeological Museum of Chania, Folklore Museum of Chania, Chania Old Venetian Harbour, Municipal Market of Chania oraz House-Museum of Eleftherios Venizelos. Postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) i przystanek autobusowy (ok. 50 m) zapewniają mobilność na wakacjach. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 9 km szpital. Lotnisko (CHQ) położone jest ok. 28 km od hotelu. Kolejne lotnisko (HER) jest oddalone o ok. 150 km.
Wyposażenie :
Ten 2-piętrowy hotel, z pokojami odnowionymi w 2020 roku, został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 129 pokoi mieszczących się w budynku głównym i 7 budynkach gospodarczych. Hotel posiada lobby, klimatyzację, sejf (bezpłatny) oraz parking (bezpłatny). W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Obsługa pokojowa oraz usługa prania i prasowania są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 3 baseny. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie).
Wyżywienie:
Śniadanie (serwowane w godzinach 07:00 - 10:30) w formie szwedzkiego stołu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację.
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis stołowy (bezpłatnie) i siłownia. Oferty wellness: strefa spa i masaże za opłatą.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Rodzaj oferty - ważne informacje
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera/nie zawiera- ważne informacje
Cena zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi
- podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za osobę/za noc uzależniona od kategorii obiektu: apartamenty i  hotele 1* i 2* - ok. 0,75 EUR; 3* - ok. 1,5 EUR , 4* - ok. 3,5 EUR, 5* - ok. 5 EUR.
Klienci przylatujący na Rodos i Zakyntos są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Krecie nie zawiera opieki przedstawiciela/rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim lub angielskim pod alarmowym numerem telefonu (podany w dokumentach podróży). Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia hotelu Atlantica Amalthia Beach *
  • Fitness / siłownia
  • Jazda konna
  • Klimatyzacja
  • Nurkowanie
  • Parking
  • Rowery
  • Spa
  • Sport

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel: Amalthia Beach Resort, Agia Marina Chania GR73100, Grecja Tel. +30 2821 068542
Dane GPS hotelu Atlantica Amalthia Beach
N 35º 30' 46.8"
E 23º 56' 42"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Grecji.
Zobacz więcej informacji o Atlantica Amalthia Beach w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 632 opinie z różnych źródeł
5.1
Bardzo dobry
88% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Bardzo dobry

6.0
305 opinii
5.0
155 opinii
4.0
112 opinii
3.0
46 opinii
2.0
6 opinii
1.0
8 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających spokoju (50%)
  • rodzin z dziećmi (33%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (33%)
  • nowożeńców (33%)
  • wymagających klientów (33%)
  • osób szukających rozrywek (17%)
Najczęściej oceniane:
  • Czystość i porządek
  • Ogólne wrażenie
  • Basen
Ocena klientów
Holiday Check
5.1
Bardzo dobry
87% osób poleca
(15 opinii)
Hotel i otoczenie5.3
Pokoje5.1
Położenie i okolica5.3
Gastronomia4.8
infrastruktura5.3
Ogólne wrażenia4.9
Holiday Check

(116 opinii)

91%
5.1 /6

Hotel

5.0

Pokój

4.9

Serwis

5.0

Położenie

5.1

Gastronomia

4.9

Sport i rozrywka

4.5
Opinie użytkowników
Robert
wrzesień 2019
4.3
Zalety
Zadbany obiekt
Wady
Rezerwowanie leżaków
Hotel
Zadbany i przyjemny hotel z bardzo sympatyczną obsługą. Miejsce bardzo dobre na spędzenie tam urlopu.
Pokoje
W pokoju panował doskonały porządek. Wszytko dobrej jakości i wygodne.
Gastronomia
Niezależnie od posiłku, zawsze można było skosztować czegoś dobrego. Duża rozmaitość serwowanych dań i zadbane otoczenie.
Infrastruktura
Basen bez zastrzeżeń...no jedynie to poranne rezerwowanie leżaków doprowadzało do szału. Warto wypożyczyć samochód i samemu pozwiedzać wyspę - jest przepiękna.
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), 1 tydzień

Atlantica Amalthia Beach na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998