Fostertravel.pl

Out of the Blue Capsis Resort

Agia Pelagia, Kreta (Grecja)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Miejsce, do którego chce się wracać

Bardzo komfortowe, czyste, ładnie zaprojektowane, przestronne, Bardzo ładna lokalizacja przy morzu. Gwarantowało to urocze widoki....

Polecamy tą ofertę
Dla wymagających w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi
Dogodne połączenia komunikacyjne
Znakomita, profesjonalna obsługa
Atuty hotelu
  • Dla dzieci
  • Przedszkole
  • Blisko lotniska
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Minigolf
  • Sporty wodne
  • Nurkowanie
  • Życie nocne

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis hotelu
Opis ogólny:
Ośrodek hotelowy Out Of The Blue Resort, cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców, jest oddalony o ok. 500 m od prywatnej piaszczystej/żwirowej plaży. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są bezpłatnie. Do turystycznego centrum jest ok. 500 m. Miasto Heraklion jest oddalone o około 22 km. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 500 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Old Venetian Harbor, The Natural History Museum of Crete, Heraklion Archaeological Museum, Aquaworld Aquarium and Reptile Rescue Centre oraz Morosini Fountain (LionÂÂs Fountain). Wypożyczalnia samochodów, wypożyczalnia motocykli i przystanek autobusowy (ok. 100 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 25 km szpital. Lotnisko (CHQ) położone jest ok. 127 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem odbywa się transfer (ewentualnie odpłatny). Kolejne lotnisko (HER) jest oddalone o ok. 24 km.
Wyposażenie :
Ten 4-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 460 pokoi mieszczących się w budynku głównym i 2 budynkach gospodarczych. Hotel posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, klimatyzację, sejf (bezpłatny), minimarket, różne inne możliwości zakupowe, dyskotekę, parking (bezpłatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się 9 klimatyzowanych restauracji i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Poza tym hotel posiada 12 sal konferencyjnych z łącznie 1000 miejscami siedzącymi, a także dostępem do Internetu. Obsługa pokojowa, usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen z basenikiem dla dzieci i jedna zjeżdżalnia wodna. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). Znajdujący się przy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku.
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywienia.
BB - śniadania w formie bufetu.
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski.
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: siatkówka, tenis stołowy (bezpłatnie), piłka nożna, siłownia, tenis (za ewentualną opłatą) i bilard (za opłatą). W odległości ok. 500 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych, np. skuter wodny i narty wodne (realizacja przez firmy zewnętrzne). W odległości ok. 45 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Oferty wellness: strefa spa, saunę i masaże za opłatą. Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 4 - 11 lat) i baby-sitting (za dodatkową opłatą). Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku, włosku i po rosyjsku. Dostępne opcje płatnicze: American Express, Visa oraz Eurocard/MasterCard.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Rodzaj oferty - ważne informacje
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera/nie zawiera- ważne informacje
Cena zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi
- podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za osobę/za noc uzależniona od kategorii obiektu: apartamenty i  hotele 1* i 2* - ok. 0,75 EUR; 3* - ok. 1,5 EUR , 4* - ok. 3,5 EUR, 5* - ok. 5 EUR.
Klienci przylatujący na Rodos i Zakyntos są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Krecie nie zawiera opieki przedstawiciela/rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim lub angielskim pod alarmowym numerem telefonu (podany w dokumentach podróży). Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia hotelu Out of the Blue Capsis Resort *
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Klimatyzacja
  • Minigolf
  • Nurkowanie
  • Przedszkole
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Tenis
  • Życie nocne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Out of the Blue Capsis Resort, Agia Pelagia, Heraklion, 715 00, Greece Tel. +30 28 10 811 112 Fax. +30 28 10 811 076 E-mail. [email protected]
Dane GPS hotelu Out of the Blue Capsis Resort
N 35º 24' 31.7458"
E 25º 1' 11.3425"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Grecji.
Zobacz więcej informacji o Out of the Blue Capsis Resort w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 710 opinii z różnych źródeł
5.0
Bardzo dobry
78% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Bardzo dobry

6.0
396 opinii
5.0
104 opinii
4.0
57 opinii
3.0
110 opinii
2.0
20 opinii
1.0
23 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • wymagających klientów (50%)
  • osób szukających spokoju (50%)
  • nowożeńców (33%)
  • rodzin z dziećmi (33%)
Najczęściej oceniane:
  • Ogólne wrażenie
  • Komunikacja (autobus/taxi)
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Sklepy w okolicy
  • Jedzenie
  • Okoliczne atrakcje i rozrywki
  • Pokój
  • Stan techniczny
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Czystość i porządek
  • Ogród
Ocena klientów
Holiday Check
5.3
Bardzo dobry
86% osób poleca
(7 opinii)
Hotel i otoczenie5.3
Pokoje5.0
Położenie i okolica5.4
Gastronomia5.1
infrastruktura5.5
Ogólne wrażenia5.6
Holiday Check

(359 opinii)

73%
4.6 /6

Hotel

4.5

Pokój

4.3

Serwis

4.9

Położenie

5.0

Gastronomia

4.7

Sport i rozrywka

4.1
Opinie użytkowników
Iwona
październik 2021
Zweryfikowane
6.0
Zalety
Położenie: blisko plaże, tawerny, sklepy, wypożyczalnie, przy samym hotelu przystanek autobusowy i wypożyczalnia aut,
Obfite, urozmaicone jedzenie, cudowne desery, duży wybór owoców, bardzo bogaty wybór napojów w barach,
Urocze zakątki, zaciszne zakamarki ale i bary tętniące życiem przy plaży czy basenach.
Pokoje zadbane, zaaranżowane z dbałością. Cała infrastruktura widać, że przemyślana, zaprojektowana z myślą o komforcie gości.
miła uczynna obsługa,
bardzo, bardzo czysto,
hotel na rozłożystym terenie, bogatym w piękne nasadzenia,
super zaopatrzony butik i sklepik hotelowy , asortyment w przystępnych cenach.
Wady
Brak
Uzasadnienie
Cudowny hotel. Cudowny pobyt. Mimo, iż niektóre części kompleksu były zamknięte ( np. Jeden z basenów z barem na tarasie widokowym ) czy też wyłączone fontanny przy głównym basenie ( mogę sobie tylko wyobrazić jak pięknie to wygląda gdy są włączone ). Przy tak dużym obiekcie i pod koniec sezonu, gdy jest mniej zapewne gości, nie było to odczuwalne. Drogi ale kategoria 5 gwiazdek kosztuje. Mieliśmy szczęście kupić pobyt ze zniżką 30 % i tę cenę uważam za adekwatną do tego co dostaliśmy.
Hotel
Piękny, rozległy teren, bogate nasadzenia, duża dbałość i troska o rośliny nad którymi czuwa spora ilość pracowników, sporo spokojnych, cichych zakątków ale i tętniące życie przy barach zarówno na plaży jak i przy basenie. Budynki zadbane, bogata architektura, komfort. Bardzo czysto. Mił atmosfera, obsług kulturalna i uczynna.
Pokoje
Bardzo komfortowe, czyste, ładnie zaprojektowane, przestronne,
Gastronomia
Śniadania , jak zwykle, ze stałym asortymentem ale to nie wada ale standard, wybór bardzo bogaty, każdy znajdzie coś dla siebie. Obiady i kolacje obfite , bardzo duży wybór potraw, urozmaicony, 2 razy nawet było sushi co mnie bardzo zaskoczyło ale i ucieszyło. Wołowina, wieprzowina, jagnięcina, drób, ryby, owoce morza, warzywa na ciepło i zimno, zawsze coś regionalnego, makarony, ryże do tego sosy. Smaczne , świeże. Aż dziw , że tyle osób decydowało się na frytki plus jakiś dodatek?
Infrastruktura
Baseny super, zwłaszcza te dwa , kameralne, dodatkowe na tarasie powyżej basenu głównego, plaża piaszczysta z łagodnym wejściem do wody,
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), wypoczynek, apartament, 8-12 dni, Itaka, podróżuje 1 raz w roku

Out of the Blue Capsis Resort na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998