Lokalizacja
3 km od Chania, 22 km od lotniska w Chania, Souda-CHQ. Hotel usytuowany na powierzchni: 1300 m2.
Kategoria lokalna hotelu
3*
Data otwarcia
2005 r. Odnowiony w 2017 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna), basen odkryty.
Internet
- Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
Plaża
200 m od hotelu, publiczna, piaszczysta, dojście do plaży ulicą. Płatne: parasole, leżaki, pawilony.
Pokoje
Zlokalizowane są w 1 budynkugłównym: (liczba pięter: 2)
Typy pokoi:
- apartamenty standardowe dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), aneks kuchenny, TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras
Wyżywienie
- restauracja główna, bar, cukiernia
Płatne
- sauna
- jacuzzi
- salon piękności
Dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - TAK
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE)
- Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 2 GOŚCI NA 3 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? 1. POZOSTANIE GOŚCI W POKOJACH. 2. PRZYBYCIE LEKARZA I SPRAWDZENIE OBJAWÓW GOŚCIA. 3. LEKARZ ZDECYDUJE, CZY GOŚĆ MUSI ZOSTAĆ PRZENIESIONY DO SZPITALA CZY DO SPECJALNEGO POKOJU W HOTELU
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J.W
PODATEK TURYSTYCZNY
W Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy - 4,00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy - 3,00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy - 1,50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy - 0,50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze - 1,00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze - 0,50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze - 0,25 EUR za pokój / doba.
Aktualizacja opisu
20.10.2021 13:55
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Wi-Fi
Serwis plażowy
Pokoje 4 osobowe
Dane teleadresowe
Ag Apostoli, Ν. Kydonia, Chania, Crete, Greece
Tel: (+30) 28210 33760
Fax: (+30) 28210 33060
E-mail:
[email protected]Dane GPS hotelu Veronica (Agii Apostoli)
N 35º 30' 36.6701"
E 23º 58' 34.1534"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie.
Zachęcamy do sprawdzenia
aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Grecji.