Fostertravel.pl

Anemos Luxury Grand Resort

Georgioupolis, Kreta (Grecja)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Polecamy tą ofertę
Nr 28 wśród 112 hoteli 5* na Krecie
Dla wymagających w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi
Atuty hotelu
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Przedszkole
  • Blisko lotniska
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Rowery
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Sporty wodne
  • Nurkowanie
  • Jazda konna
  • Spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis hotelu.
LOKALIZACJA: w północno-zachodniej części Krety, nieopodal wioski Georgioupolis, ok. 19 km od centrum miejscowości Rethymnon, ok. 40 km od zabytkowej Chani, ok. 50 km od lotniska w Chanii
PLAŻA: ok. 300 m, dojście tunelem pod ulicąod hotelu, parasole i leżaki bezpłatne, altanki (za opłatą).  
HOTEL: recepcja, kantor,  sala TV, ogród, taras na dachu, parking, 5 restauracji (m.in. grecka, azjatycka, z owocami morza), bary z przekąskami
Płatne: pralnia, sala konferencyjna, sklep z pamiątkami, sklepy, minimarket, butik
Wi-Fi w miejscach ogólnodostępnych bezpłatnePOKOJE: - Typu DELUXE dla max. 3osób
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, telefon, zestaw do kawy/herbaty, sejf, minibar (płatny), bakon/taras (stolik, krzesełka)Inne dostępne pokoje:
Typu DELUXE z widokiem na ogród/na morze/zprywatnym basenem dla max. 3 osób
Typu SINGLE (pokój jednoosobowy)
Pokój rodzinny 2-pokojowy dla max. 4 osób
Suite z widokiem na ogród/z widokiem na morze/z prywatnym basenem dla max. 4 osób
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE:
4 baseny zewnętrzne, basen ze zjeżdżalniami dla dzieci, plac zabaw, darmowe leżaki i parasole, altany nad basenem (dodatkowo płatne), siłownia, miniklub dla dzieci z animacjami i wieczornym minidiscoPłatne: zabiegi w centrum SPA (sauna, hammam, zabiegi na ciało i twarz)
Ok. 600 m od hotelu znajduje się centrum sportów wodnych (usługi dodatkowo płatne).Więcej informacji o hotelu:https://www.anemosresort.com/en-gb
Opis wyżywienia.
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)RO - oferta bez wyżyweniaBB - śniadania w formie bufetuHB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Rodzaj oferty - ważne informacje
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera/nie zawiera- ważne informacje
Cena zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi
- podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za osobę/za noc uzależniona od kategorii obiektu: apartamenty i  hotele 1* i 2* - ok. 0,75 EUR; 3* - ok. 1,5 EUR , 4* - ok. 3,5 EUR, 5* - ok. 5 EUR.
Klienci przylatujący na Rodos i Zakyntos są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Krecie nie zawiera opieki przedstawiciela/rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim lub angielskim pod alarmowym numerem telefonu (podany w dokumentach podróży). Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia hotelu Anemos Luxury Grand Resort *
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Jazda konna
  • Klimatyzacja
  • Nurkowanie
  • Parking
  • Przedszkole
  • Rowery
  • Spa
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Tenis

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel: Anemos Luxury Grand Resort, Epar.Od. Georgioupolis-Kournas, 730 07, Grecja Tel. +30 2825 062550
Dane GPS hotelu Anemos Luxury Grand Resort
N 35º 11' 31.2036"
E 24º 20' 3.84"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Grecji.
Zobacz więcej informacji o Anemos Luxury Grand Resort w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 659 opinii z różnych źródeł
5.7
Fantastyczny
96% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
560 opinii
5.0
29 opinii
4.0
49 opinii
3.0
13 opinii
2.0
4 opinii
1.0
4 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających spokoju (100%)
  • rodzin z dziećmi (100%)
  • nowożeńców (100%)
  • wymagających klientów (100%)
Ocena klientów
Holiday Check
5.8
Fantastyczny
100% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie6.0
Pokoje6.0
Położenie i okolica4.5
Gastronomia6.0
infrastruktura6.0
Ogólne wrażenia6.0
Holiday Check

(3044 opinii)

97%
5.7 /6

Hotel

5.7

Pokój

5.7

Serwis

5.7

Położenie

5.3

Gastronomia

5.6

Sport i rozrywka

5.2
Opinie użytkowników
MegZel85
czerwiec 2019
Zweryfikowane
5.8
Uzasadnienie
Cudowny hotel, fantastyczny wyjazd, na pewno jeszcze wrócimy :)
Hotel
Hotel Anemos położony jest w przepięknej lokalizacji, niedaleko od lotniska w Chania, z jednej strony widok na przepiękne góry z drugiej na morze.
Pokoje
Mieszkaliśmy w apartamencie z antresolą - piękny, elegancki i bardzo czysty.
Gastronomia
Jedzenie pyszne, ogromny wybór - każdy znajdzie coś dla siebie, bardzo dobrej jakości.
Infrastruktura
Przepiękny basen umieszczony w centrum hotelu plus jeden mniejszy dla dzieci ze zjeżdżalnią, wyłożony dookoła sztuczną trawą co powodowało, że rodzic nie musiał się martwić, że dziecko może się poślizgnąć wychodząc z wody. Znajdował się nawet mini mini basenik dla dzieci, które dopiero zaczęły siedzieć.
Położenie
Hotel położony jest jakieś 45 min od miasta Chania, przystanek autobusowy znajduje się pod hotelem, więc dojazd bez żadnych problemów. Wokół hotelu nie ma barów, tawern czy sklepów ale infrastruktura hotelu, restauracje sprawiają, że nie ma potrzeby wychodzić dalej :)
Ogólne wrażenia
Wyjechaliśmy z Mężem, Córeczką i Mamą, wszyscy byliśmy baaaaaaaaaaardzo zadowoleni! I na pewno jeszcze będziemy chcieli wrócić :)
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), wypoczynek, apartament, 1 tydzień, TUI Polska, podróżuje 2 razy w roku

Anemos Luxury Grand Resort na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998