Fostertravel.pl

Astoria Capsis

Heraklion, Kreta (Grecja)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Niezłe miejsce, niczego nie brakuje w pokojach

Hotel jest dobrym miejscem na pobyt biznesowy. Łatwo jest się dostać do starówki, a w okolicy jest wiele sklepów i muzeum archeologiczne....

Polecamy tą ofertę
Osobom oczekującym dobrego standardu w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi
Bardzo dobra jakość usług
Znakomita lokalizacja
Atuty hotelu
  • Dla dzieci
  • Blisko lotniska
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Basen odkryty
  • Rowery
  • Tenis

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis
WARTO WYRÓŻNIĆ
* centrum Heraklionu
* zewnętrzny basen
* bezpłatne WiFiLOKALIZACJA - w centrum Heraklionu, przy głównym placu Plateia Eleftherias, ok. 70 m od Muzeum Archeologicznego, ok. 350 m od Placu Lwów i fontanny Morozini, ok. 1,8 km od portu Heraklion Port, ok. 5,5 km od pałacu w Knossos, ok. 4,5 km od lotniska w Heraklionie
PLAŻA - ok. 6,5 km od hotelu publiczna, piaszczysta plaża Ammoudara Beach, leżaki i parasole płatne, ok. 8 km od hotelu publiczna, piaszczysta plaża Karteros Beach, lezaki i parasole płatne, ok. 8,5 km od hoelu publiczna, piaszczysta plaża Amnissos Beach, leżaki i parasole płatne
HOTEL - 131 pokoi, 24h recepcja, sejf i kącik internetowy w recepcji (płatne), restauracja Erofili, Cafe Bistro Capsis, bar na dachu Capsis 360, 3 sale konferencyjne, ogród na dachu, przechowalnia bagażu, sala telewizyjna, sala gier i biblioteka w kawiarni
Płatne: parking, usługa prania i prasowaniaWi-Fi na terenie całego hotelu bezpłatny
POKOJE  - Typu Economy- ok. 16 m2, 2-osobowy
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, WiFi, mini lodówka, sejf, czajnikInne dostępne typy pokoi:
Superior - ok. 21 m2, dla 2 osób
Executive - ok. 34 m2, dla 4 osób
Pokój rodzinny - ok. 32 m2, dla 4 osób
Junior Suite - ok. 39 m2, dla 4 osóbOferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
Uwaga! pokoje o podwyższonym standardzie - dostępne w systemie lub na zapytanie (większy metraż, superior, suite, z widokiem na morze/basen, delux itp. - dodatkowo płatne). Pokoje rodzinne/family (bez podwyższonego standardu) to pokoje z dostawką dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, dwóch łóżek/rozkładanych foteli lub łóżka piętrowego.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - basen zewnętrzny, leżaki i parasole przy basene bezpłatne, siłownia
Płatne: usługi masażuWięcej informacji o hotelu: https://capsishotels.gr/astoria/en/  
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Rodzaj oferty - ważne informacje
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera/nie zawiera- ważne informacje
Cena zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi
- podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za osobę/za noc uzależniona od kategorii obiektu: apartamenty i  hotele 1* i 2* - ok. 0,75 EUR; 3* - ok. 1,5 EUR , 4* - ok. 3,5 EUR, 5* - ok. 5 EUR.
Klienci przylatujący na Rodos i Zakyntos są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Krecie nie zawiera opieki przedstawiciela/rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim lub angielskim pod alarmowym numerem telefonu (podany w dokumentach podróży). Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia hotelu Astoria Capsis *
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Klimatyzacja
  • Rowery
  • Tenis
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Capsis Astoria, 11 Eleftherias Square, Heraklion 71201, Kreta, Grecja Tel. +30 281 034 30 80 Fax. +30 281 022 90 78 E-mail. [email protected]
Dane GPS hotelu Astoria Capsis
N 35º 20' 18.9744"
E 25º 8' 11.616"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Grecji.
Zobacz więcej informacji o Astoria Capsis w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 518 opinii z różnych źródeł
4.8
Dobry
87% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
202 opinii
5.0
161 opinii
4.0
87 opinii
3.0
30 opinii
2.0
15 opinii
1.0
23 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób nastawionych na zwiedzanie (75%)
  • osób niewymagających (25%)
Ocena klientów
Holiday Check
4.8
Dobry
100% osób poleca
(4 opinie)
Hotel i otoczenie4.8
Pokoje4.5
Położenie i okolica5.5
Gastronomia4.8
infrastruktura4.6
Ogólne wrażenia4.8
Opinie użytkowników
Sabina
lipiec 2018
4.9
Hotel
Hotel położony jest centralnie. W pobliżu jest przystanek autobusowy. Hotel posiada basen, z którego można podziwiać piękny widok na miasto.
Pokoje
Pokoje były nowocześnie urządzone, i posiadały telewizor. Dostęp do internetu był bezpłatny.
Położenie
Hotel jest dobrym miejscem na pobyt biznesowy. Łatwo jest się dostać do starówki, a w okolicy jest wiele sklepów i muzeum archeologiczne. Z lotniska można dostać się tutaj autobusem.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Astoria Capsis na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998