Fostertravel.pl

Dimitrion

Hersonissos, Kreta (Grecja)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Oceniam pozytywnie

Posiłki bardzo dobre, ale szkoda, że nie było większego wyboru dań. Szybko nudziły się. Hotel w idealnym miejscu. Do lepszej piaszczystej...

Polecamy tą ofertę
Mniej wymagającym szukającym ofert w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi
Dogodne położenie blisko sklepów i restauracji
Dogodne połączenia komunikacyjne
Atuty hotelu
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Blisko lotniska
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Życie nocne
  • Blisko centrum
  • Spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis hotelu
Opis ogólny:
Hotel miejski Porto Plazza Hotel (przeznaczony dla osób dorosłych) znajduje się około 50 m od piaszczystej plaży. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Miasto Heraklion jest oddalone o około 25 km (Malia około 8 km). Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 100 m. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 100 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Water Park Star Beach (ok. 2 km) oraz Creta Aquarium (ok. 10 km). Przystanek autobusowy (bezpośrednio przy hotelu) i postój taksówek (ok. 200 m) zapewniają mobilność na wakacjach. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 30 m szpital. Lotnisko (HER) położone jest ok. 27 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer. Kolejne lotnisko (CHQ) jest oddalone o ok. 170 km.
Wyposażenie :
Ten 3-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 93 pokoi mieszczących się w budynku głównym oraz aneksie. Obiekt posiada recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 11:00) oraz lobby. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną z łącznie 35 miejscami siedzącymi.
Basen:
Na terenie zewnętrznym tego nowoczesnego hotelu znajduje się basen ze słodką wodą. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami (bar zaprasza od godziny 10:00 - 22:00).
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywienia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w określonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku i po rosyjsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard, American Express oraz Visa.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Rodzaj oferty - ważne informacje
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Cena zawiera/nie zawiera- ważne informacje
Cena zawiera (z wyłączeniem oferty na sam przelot)
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi
- podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za osobę/za noc uzależniona od kategorii obiektu: apartamenty i  hotele 1* i 2* - ok. 0,75 EUR; 3* - ok. 1,5 EUR , 4* - ok. 3,5 EUR, 5* - ok. 5 EUR.OFERTA NA SAM PRZELOT - nie zawiera ubezpieczenia, transferów, opieki rezydenta.
Klienci przylatujący na Rodos i Zakyntos są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Krecie nie zawiera opieki przedstawiciela/rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim lub angielskim pod alarmowym numerem telefonu (podany w dokumentach podróży). Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia hotelu Dimitrion *
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen odkryty
  • Blisko centrum
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Klimatyzacja
  • Parking
  • Spa
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Życie nocne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Dimitrion **, 70014 Hersonissos, Kreta, Grecja Telefon: 0030 (28970) 22220 Fax: 0030 (28970) 22741
Dane GPS hotelu Dimitrion
N 35º 18' 55.944"
E 25º 23' 35.1708"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Grecji.
Zobacz więcej informacji o Dimitrion w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 548 opinii z różnych źródeł
3.7
Przeciętny
56% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
137 opinii
5.0
24 opinii
4.0
168 opinii
3.0
95 opinii
2.0
47 opinii
1.0
77 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób młodych i aktywnych (100%)
  • osób niewymagających (100%)
  • osób szukających rozrywek (67%)
  • rodzin z dziećmi (67%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (33%)
Najczęściej oceniane:
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Jedzenie
Ocena klientów
Holiday Check
3.6
Przeciętny
50% osób poleca
(12 opinii)
Hotel i otoczenie3.1
Pokoje3.3
Położenie i okolica4.8
Gastronomia3.0
infrastruktura3.0
Ogólne wrażenia4.1
Opinie użytkowników
Jolanta
październik 2019
3.8
Zalety
Ulokowanie obiektu
Wady
Mała różnorodność podczas posiłków
Hotel
Obiekt był niewielki i dość podstawowy. Jednak zasadniczo całkiem nieźle sprawdził się na urlopowy pobyt.
Pokoje
Pokój od strony ulicy wcale nie był głośny - bardzo dobre wygłuszenie. Urządzony w podstawowe sprzęty, ale nie brakowało niczego. Czystość też całkiem fajna.
Gastronomia
Posiłki bardzo dobre, ale szkoda, że nie było większego wyboru dań. Szybko nudziły się.
Infrastruktura
Plaża kamienista ,a basen przy hotelu dość mały. Ogólnie miejsce raczej do zwiedzania i szukania atrakcji na mieście.
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), 3-6 dni

Dimitrion na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998