Fostertravel.pl

Aeolos Beach (Malia)

Malia, Kreta (Grecja)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Aeolos Beach to mały, ale przyjemny hotel na wypoczynek

Dwa baseny. Jeden z głębokością wody max. 110 cm i kilkoma zjeżdżalniami dla dzieci. Zjeżdżalnie są jednak również dobre dla dorosłych i...

Polecamy tą ofertę
Dobry standard w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi, blisko plaży
Atrakcyjne położenie
Dogodne położenie blisko sklepów i restauracji
Atuty hotelu
  • Dla dzieci
  • Blisko lotniska
Atrakcje
  • Basen odkryty
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Życie nocne
  • Blisko centrum

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Opis ogólny:Hotel Aeolos Beach Resort Hotel jest oddalony o ok. 35 km od Heraklion (Malia około 400 m, Malia Old Town ca. 1,4 km). Najbliższa piaszczysta plaża, znajduje się tuż przy hotelu. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 500 m. Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 1,1 km. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 500 m. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 500 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Malia Strip (ok. 900 m), Lixnostatis Folk Museum, Aquaworld Aquarium, Acqua Plus oraz Labyrinth Park. Wypożyczalnia samochodów, wypożyczalnia motocykli, postój taksówek (ok. 1,3 km) i przystanek autobusowy (ok. 1 km) zapewniają mobilność podczas urlopu. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 39 km szpital. Lotnisko (HER) położone jest ok. 30 km od hotelu. Kolejne lotnisko (CHQ) jest oddalone o ok. 180 km.Wyposażenie :Ten 3-piętrowy hotel, częściowo odnowiony w 2019 roku, oddaje do dyspozycji gości 63 pokoi mieszczących się w budynku głównym i 2 budynkach gospodarczych. Obiekt posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby, windę oraz parking (bezpłatny). W hotelu znajduje się restauracja. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Opieka medyczna jest dostępna odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 2 baseny ze słodką wodą z basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze znajdującym się przy basenie (bar zaprasza od godziny 09:30 - 01:00).Wyżywienie:Śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 09:30) w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis (za ewentualną opłatą). Na plaży oferowane są różne sporty wodne, np. skuter wodny i narty wodne (realizacja przez firmy zewnętrzne). Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: taras słoneczny za ewentualną opłatą.Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku i po grecku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Rodzaj oferty - ważne informacje
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera/nie zawiera- ważne informacje
Cena zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi
- podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za osobę/za noc uzależniona od kategorii obiektu: apartamenty i  hotele 1* i 2* - ok. 0,75 EUR; 3* - ok. 1,5 EUR , 4* - ok. 3,5 EUR, 5* - ok. 5 EUR.
Klienci przylatujący na Rodos i Zakyntos są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Krecie nie zawiera opieki przedstawiciela/rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim lub angielskim pod alarmowym numerem telefonu (podany w dokumentach podróży). Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia hotelu Aeolos Beach (Malia) *
  • Basen odkryty
  • Blisko centrum
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Życie nocne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Aeolos Beach Resort Hotel & Watersports, Nik. Grammatikaki St., 70007 Malia, Crete, Grecja tel. +30 28970 33683 fax. +30 28970 33844
Dane GPS hotelu Aeolos Beach (Malia)
N 35º 17' 33.5472"
E 25º 27' 26.2944"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Grecji.
Zobacz więcej informacji o Aeolos Beach (Malia) w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 542 opinie z różnych źródeł
4.8
Dobry
84% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
258 opinii
5.0
113 opinii
4.0
80 opinii
3.0
43 opinii
2.0
28 opinii
1.0
20 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających rozrywek (100%)
  • osób młodych i aktywnych (100%)
Ocena klientów
Holiday Check
5.4
Znakomity
100% osób poleca
(5 opinii)
Hotel i otoczenie5.3
Pokoje5.1
Położenie i okolica5.9
Gastronomia5.1
infrastruktura5.6
Ogólne wrażenia5.5
Holiday Check

(238 opinii)

90%
4.8 /6

Hotel

4.9

Pokój

4.7

Serwis

4.6

Położenie

5.3

Gastronomia

4.1

Sport i rozrywka

4.6
Opinie użytkowników
Włodek
wrzesień 2016
5.7
Hotel
Mały, ale czysty hotel z bezpośrednią lokalizacją na plaży i bardzo przyjazną atmosferą. Oprócz wspaniałej plaży znajdują się tam dwa baseny z kilkoma zjeżdżalniami, które oferują dzieciom i dorosłym dużo zabawy. Dla dzieci plaża jest optymalna. Piaszczysta i gładko wchodząca do wody. Hotel jest ogólnie w bardzo dobrym stanie. Są tam dwa bloki mieszkalne, w jednym z których wszystkie pokoje są już całkowicie odnowione. Te jeszcze nie odnowione pokoje są jednak przestronne i również w bardzo dobrym stanie. Zarówno obszary ogólnodostępne, jak i pokoje są stale sprzątane i są zawsze bardzo czyste. Cały zespół jest bardzo zaangażowany i panuje tam przyjemna, rodzinna atmosfera. Kolacja jest świeżo gotowane każdego wieczora, jest bardzo zróżnicowana i smaczna. Generalnie jest to hotel, który można polecić z czystym sumieniem. Czuliśmy się tam bardzo komfortowo!
Pokoje
Przestronne i czyste. W pierwszym bloku pokoje są odnowione, ale pokojom w bloku przy drodze nie można też nic zarzucić. Każdy pokój posiada balkon lub taras oraz klimatyzację, z której można korzystać za niewielką opłatą, jeśli to konieczne. Pokoje są w dobrym stanie, czyste i sprzątane są codziennie.
Gastronomia
Jest tam restauracja, w której śniadania i kolacje serwowane są w formie bufetu. Śniadanie jest takie samo każdego dnia, ale nadal tak różnorodna, że rzeczywiście można jeść codziennie coś innego. Kolacja jest przygotowywana codziennie na świeżo i jest bardzo smaczna. Są świeże sałatki, dwie przystawki z mięsa lub ryb, dwa dania główne z makaronu oraz wiele dodatków, deser i lody. Wszystko było świeże, bardzo smaczne i urozmaicone. Restauracja jest bardzo czysta, a w dobrym humorze i zawsze z jakąś piosenką na ustach Mario zawsze wprowadza pogodną atmosferę. Duża pochwała dla pracowników, każdy zawsze czuje się tam mile widziany!! Obsługa i jedzenie na plaży zasługuje na wielką pochwałę. Zawsze bardzo przyjaźnie, a do tego dobre jedzenie.
Infrastruktura
Dwa baseny. Jeden z głębokością wody max. 110 cm i kilkoma zjeżdżalniami dla dzieci. Zjeżdżalnie są jednak również dobre dla dorosłych i zapewniają dużo zabawy. Wspaniałe. W kierunku plaży znajduje się jeszcze basen do pływania i mały oddzielny basen dla dzieci ze zjeżdżalnią. Na plaży znajduje się centrum sportów wodnych. Zarówno przy basenie, jak i na plaży nie ma animacji, co okazało się być bardzo przyjemne.
Położenie
Hotel jest położony w odległości tylko około 45 minut od lotniska, bezpośrednio przy pięknej, piaszczystej plaży. Do centrum można szybko dotrzeć spacerem, ale nadal jest na tyle daleko, aby móc cieszyć się spokojem w hotelu. Tuż przy hotelu, lub około 10 minut spacerem od centrum, znajduje się przystanek autobusowy, dzięki czemu można dotrzeć do wielu miejsc w okolicy, nie wynajmując samochodu.
Ogólne wrażenia
Cały zespół jest bardzo przyjazny i gościnny. Zwłaszcza w restauracji jest bardzo ciepła, rodzinna atmosfera. Jeden z kucharzy mówi trochę po niemiecku, poza tym w języku angielskim można sobie całkiem dobrze poradzić. Przy zaistnieniu jakichkolwiek problemów wszyscy się starają, aby rozwiązać je jak najszybciej, ku zadowoleniu gości. Pokoje były sprzątane codziennie, również w kwestii zmiany ręczników nie mieliśmy żadnych skarg.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Aeolos Beach (Malia) na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998