Fostertravel.pl

Evita Resort

Faliraki, Rodos (Grecja)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Fajne atrakcje nawet w październiku

Smacznie i czysto z dobrą obsługą. Hotel bardzo ładny. Udany pobyt. Przyjemne miejsce na wypoczynek. Ładny i zadbany hotel. Wspaniałe...

Polecamy tą ofertę
Osobom oczekującym dobrego standardu w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi
Przepiękny basen oraz jego otoczenie
Bardzo pomocny personel
Atuty hotelu
  • Gril
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Przedszkole
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Basen odkryty
  • Rowery
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Żeglarstwo
  • Życie nocne
  • Blisko centrum
  • Gril

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis hotelu
LOKALIZACJA - w nadmorskiej miejscowości Faliraki, w spokojnej okolicy, ok. 1 km od barów i klubów, ok. 15 km od centrum miasta Rodos. lokalizacja, ok. 18 km od lotniska Rodos.PLAŻA - ok. 600 m od hotelu, publiczna, piaszczysta, ręcznik plażowy za kaucjąHOTEL - 280 pokoi w 8 budynkach, budynek główny z recepcją 24h i windą, przechowalnia bagażu, taras słoneczny, ogród. Restauracja, 2 bary.Płatne: minimarket, lekarz na wezwanie, sklep z pamiątkami, wypożyczalnia samochodów/rowerów.  Wi-Fi w miejscach ogólnodostępnych bezpłatnePOKOJE  - Standardowy   dla 2 osób dorosłych z możliwością jednej dostawki;  klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), sejf (płatny), TV-sat, telefon, minilodówka, balkon/taras. Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - basen z wydzieloną częścią dla dzieci, zjeżdżalnie wodne, tenis stołowy, aqua-aerobik, rzutki, wieczorne animacje, karaoke.Miniklub dla dzieci 4-12 lat; klub dla nastolatatków 13-17 lat, animacje dla dzieci. Płatne: bilard, fryzjer, masaże.WYŻYWIENIE -All Inclusive:  śniadanie,  obiad, kolacja w formie bufetu,  w ciągu dnia przekąski, lody, wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach (do 23:00). Więcej informacji o hotelu: https://evita-hotels.com/evita-resort/
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu.
Hotele zastrzegają sobie prawo do modyfikowania oferty All Inclusive (HB/BB/FB). Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu All Inclusive (HB/BB/FB) Goście otrzymują na miejscu. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). W przypadku oferty All Inclusive posiłki/przekąski/napoje oferowane są w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw i atrakcji, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. Część sportów, gier, usług i menu - dodatkowo płatna. Godziny funkcjonowania barów All inclusive mogą ulegać zmianie i mogą funkcjonować w systemie wymiennym. Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Rodzaj oferty - ważne informacje
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera/nie zawiera- ważne informacje
Cena zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi
- podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za osobę/za noc uzależniona od kategorii obiektu: apartamenty i  hotele 1* i 2* - ok. 0,75 EUR; 3* - ok. 1,5 EUR , 4* - ok. 3,5 EUR, 5* - ok. 5 EUR.
Klienci przylatujący na Rodos i Zakyntos są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Krecie nie zawiera opieki przedstawiciela/rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim lub angielskim pod alarmowym numerem telefonu (podany w dokumentach podróży). Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia hotelu Evita Resort *
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen odkryty
  • Blisko centrum
  • Dla dzieci
  • Gril
  • Gril
  • Klimatyzacja
  • Parking
  • Przedszkole
  • Rowery
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Żeglarstwo
  • Życie nocne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Sunconnect Evita, Profitis Amos, Faliraki 85105, Rodos, Grecja Tel. +30 224 108 511 0 Fax. +30 224 108 521 1 E-mail. [email protected]
Dane GPS hotelu Evita Resort
N 36º 19' 38.6092"
E 28º 12' 26.235"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Grecji.
Zobacz więcej informacji o Evita Resort w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 634 opinie z różnych źródeł
4.5
Dobry
73% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
205 opinii
5.0
192 opinii
4.0
87 opinii
3.0
73 opinii
2.0
30 opinii
1.0
47 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających spokoju (30%)
  • wymagających klientów (26%)
  • osób szukających rozrywek (26%)
  • rodzin z dziećmi (22%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (11%)
  • osób młodych i aktywnych (11%)
  • osób niewymagających (7%)
  • nowożeńców (4%)
Najczęściej oceniane:
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Basen
  • Animacje
  • Jedzenie
  • Czystość i porządek
  • Pokój
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Bar
Ocena klientów
Holiday Check
5.2
Bardzo dobry
86% osób poleca
(42 opinie)
Hotel i otoczenie5.2
Pokoje5.4
Położenie i okolica4.9
Gastronomia5.1
infrastruktura5.1
Ogólne wrażenia5.2
Holiday Check

(154 opinii)

47%
3.4 /6

Hotel

3.4

Pokój

3.8

Serwis

3.6

Położenie

3.6

Gastronomia

3.1

Sport i rozrywka

3.0
Opinie użytkowników
Marek
sierpień 2023
Zweryfikowane
4.7
Zalety
Czystość,
położenie,
baseny,
animatorzy
Wady
Przy pełnym obłożeniu nie radzą sobie i jest wtedy trochę chaosu
Uzasadnienie
Bez rewelacji, jednak nie ma się tak naprawdę do czego przyczepić (niektórzy pewnie by coś znaleźli) pewne małe niedociągnięcia są, ale te są wszędzie. Z pełna odpowiedzialnością mogę polecić ten hotel
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), wypoczynek, pokój rodzinny, 1 tydzień, podróżuje 3-4 razy w roku

Evita Resort na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998