Fostertravel.pl

Costa Grand

Kamari, Santorini (Grecja)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Polecamy tą ofertę
Hotel z Wi-Fi, blisko plaży
Atuty hotelu
  • Blisko lotniska
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Rowery
  • Blisko centrum
  • Spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Kategoria
5
Region
Grecja/Santorini

Wyposażenie
Górne piętra są łatwo osiągalne za pomocą windy. Do dyspozycji gości jest przechowalnia bagażu. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Hotel dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu (bezpłatnie). Do pozostałych świadczonych usług należą wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego płatny. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.
Pokoje
Pokoje wyposażone są w klimatyzację i centralne ogrzewanie. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. W aneksie kuchennym znajduje się lodówka i ekspres do kawy / herbaty. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W łazience znajduje się prysznic. W łazience znajduje się suszarka do włosów, lusterko kosmetyczne i szlafroki. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących.
Oferta sportowo-rozrywkowa
Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak rower / rower górski, studio fitness, spa i zabiegi masażu. Copyright GIATA 2004 - 2024. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126413
Wyżywienie
Istnieje możliwość wykupienia wyżywienia częściowego. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Potrawy bezglutenowe i potrawy wegetariańskie mogą być przygotowane na życzenie gościa.
Karty kredytowe
Akceptowanym środkiem płatniczym w obiekcie jest Visa.
Świadczenia
Przelot

opłaty lotniskowe i paliwowe

ubezpieczenie KL, NNW

transfery lotnisko - hotel, hotel - lotnisko 

zakwaterowanie w hotelu zgodnie z wybraną ofertą

bagaż podręczny:
- na lotach Ryanair (FR) - w cenie 1 mały bagaż podręczny (max. wymiary: 40 x 20 x 25 cm)
- na lotach linii LOT (LO) - w cenie 1 bagaż podręczny do 8 kg (max. wymiary: 55 x 40 x 23 cm)
- na lotach Wizz Air (W6) - w cenie 1 mały bagaż podręczny  (max. wymiary: 40 x 30 x 20 cm)
- na lotach linii Smartwings (QR) - w cenie 1 bagaż podręczny do 8 kg (max. wymiary: 55 x 40 x 23 cm)

- pozostałe linie zgodnie z ofertą
Dodatkowo płatne
Bagaż rejestrowany oraz dodatkowy bagaż podręczny - ceny zgodnie z ofertą.

LINIE RYANAIR:
- drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm
- bagaż rejestrowany do 20 kg

           - bagaż rejestrowany do 10 kg
           LINIE LOT:
           - bagaż rejestrowany do 23 kg

            LINIE Smartwings:
           - bagaż rejestrowany do 23 kg
          LINIE WIZZAIR:
          - drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 23 cm
          - bagaż rejestrowany do 20 kg

           - bagaż rejestrowany do 10 kg
Miejsca obok siebie w samolocie. 
Uwaga! Po potwierdzeniu rezerwacji przez Ecco Holiday, dokupienie miejsc w samolocie lub dodatkowego bagażu jest możliwe wyłącznie po przez kontakt z infolinią Ecco Holiday - cena może być wyższa niż w momencie potwierdzania rezerwacj
Obowiązkowy lokalny podatek turystyczny obejmujący wszystkich turystów przebywających w Grecji powyżej 1 dnia (podatek będzie pobierany na miejscu, po przylocie do Grecji. Zastrzegamy możliwość zmiany, opłata niezależna od organizatora):
- dla pobytów, w hotelach 5* - 10 / noc / pokój
- dla pobytów, w hotelach 4* - 7 / noc / pokój
- dla pobytów, w hotelach 3* - 3 / noc / pokój
- dla pobytów, w hotelach 2*, 1* lub w apartamentach - 1,5 / noc / pokój
Obsługa
Brak obsługi
Wizy
Wizy nie są wymagane. Obywatele polscy mogą przekroczyć granicę posługując się dowodem osobistym. Należy pamiętać o dokumencie dla dziecka
Udogodnienia
Brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. W przypadku pytań prosimy o kontakt.

Udogodnienia hotelu Costa Grand *
  • Blisko centrum
  • Blisko lotniska
  • Fitness / siłownia
  • Klimatyzacja
  • Rowery
  • Spa

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Costa Grand, Kamari Beach, 84700 Kamari, Santorini, Grecja Tel. +30 2286 034 386 E-mail. [email protected]
Dane GPS hotelu Costa Grand
N 36º 22' 52.9018"
E 25º 29' 12.3355"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Grecji.
Zobacz więcej informacji o Costa Grand w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 518 opinii z różnych źródeł
4.8
Dobry
73% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
286 opinii
5.0
6 opinii
4.0
107 opinii
3.0
74 opinii
2.0
34 opinii
1.0
11 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Holiday Check

(20 opinii)

55%
4.2 /6

Hotel

4.5

Pokój

5.1

Serwis

4.8

Położenie

4.3

Gastronomia

3.4

Sport i rozrywka

4.1

Costa Grand na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998