Fostertravel.pl

Mac Alcudia

Alcudia, Majorka, Baleary (Hiszpania)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Super wakacje, wszystko dobrze

Ładny i zadbany hotel. Wspaniałe miejsce na wypoczynek. Spędziliśmy cudowne wakacje, miło,spokojnie i bezpiecznie.

Polecamy tą ofertę
Dobry standard w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi
Bardzo ładna plaża
Liczne udogodnienia dla aktywnych
Atuty hotelu
  • Dla dzieci
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Basen odkryty
  • Sporty wodne

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Opis ogólny:Ośrodek hotelowy Club Mac znajduje się około 1,2 km od piaszczystej plaży (transfer na plażę ewentualnie za opłatą). Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są za opłatą. Miasto Palma De Mallorca jest oddalone o około 54 km (Alcudia około 2 km, Can Picafort około 10 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 20 m od hotelu, a w pobliżu hotelu znajduje się również supermarket. Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 20 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 400 m. Wypożyczalnia samochodów, wypożyczalnia motocykli i przystanek autobusowy (bezpośrednio przy hotelu) zapewniają mobilność na wakacjach. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 4 km szpital. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 60 km od hotelu.Wyposażenie :Ten 10-piętrowy hotel został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 1024 pokoi. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 11:00), lobby z barem, łącznie 6 wind, klimatyzację, sejf (bezpłatny), salon fryzjerski, kiosk, minimarket, różne inne możliwości zakupowe, system kontroli dostępu oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajdują się trzy klimatyzowane restauracje i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Na zewnątrz hotelu dzieci mogą korzystać z placu zabaw. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi, usługa prasowania oraz usługa konsjerża są bezpłatne. Usługa prania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym hotelu z parkiem wodnym i zjeżdżalnią wodną znajduje się 8 basenów ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami (bar zaprasza od godziny 10:00 - 18:00).Wyżywienie:Śniadanie (serwowane w godzinach 08:00 - 10:30) w formie szwedzkiego stołu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Obiad można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Menu dla dzieci. Woda w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe (10:00 - 00:00), piwo (10:00 - 00:00), wino (10:00 - 00:00), kawa i herbata (10:00 - 00:00), lokalne alkohole (10:00 - 00:00), późne śniadanie (10:30 - 12:00), przekąski (10:00 - 18:00), bezpłatny dostęp do Internetu, 24-godzinny serwis oraz bezpłatne korzystanie z sejfu (depozyt). Późniejszy check-out jest możliwy (w zależności od dostępności).Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: rzutki (za opłatą), aerobik, piłka nożna, bilard (za opłatą), siatkówka plażowa, tenis stołowy (za opłatą), minigolf i kort tenisowy (za kaucją). W odległości ok. 1 km od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych, np. skuter wodny i narty wodne (realizacja przez firmy zewnętrzne). W odległości ok. 6 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: masaże za opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami. Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 4 - 16 lat) i mini klub (dla dzieci w wieku od 4 - 12 lat).Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, francusku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: American Express, Eurocard/MasterCard oraz Visa.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Przelot liniami resjowymi - warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Cena zawiera/nie zawiera
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę online w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem.
Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Palma de Mallorca. 
Oferta liniami lotniczymi Wizzair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta. Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia hotelu Mac Alcudia *
  • Basen odkryty
  • Dla dzieci
  • Klimatyzacja
  • Sporty wodne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Club Mac ***, Avenida Tucán s/n, Port Alcudia, Postal Code 07410, Majorka, Hiszpania Tel.: (0034) 971 891312 E-mail: [email protected]
Dane GPS hotelu Mac Alcudia
N 39º 50' 21.8436"
E 3º 6' 43.488"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Mac Alcudia w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 547 opinii z różnych źródeł
4.7
Dobry
76% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
165 opinii
5.0
186 opinii
4.0
113 opinii
3.0
38 opinii
2.0
32 opinii
1.0
13 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • rodzin z dziećmi (100%)
Ocena klientów
Holiday Check
5.1
Bardzo dobry
83% osób poleca
(6 opinii)
Hotel i otoczenie4.9
Pokoje4.7
Położenie i okolica4.8
Gastronomia5.2
infrastruktura5.2
Ogólne wrażenia5.7
Holiday Check

(45 opinii)

68%
4.7 /6

Hotel

4.8

Pokój

2.5

Serwis

4.5

Położenie

5.3

Gastronomia

5.3

Sport i rozrywka

5.5
Opinie użytkowników
wojtek
wrzesień 2017
5.2
Hotel
Hotel nastawiony na turystów z Wysp. Całość pobytu - poczynając od śniadań, a na zabawach kończąc jest im podporządkowane.
Pokoje
Niewielki, ale dobry pokój z bocznym widokiem na morze. NA niższych kondygnacjach przeszkadzają tam odgłosy hotelowego życia.
Gastronomia
Niezłe jedzenie chociaż typowo angielskie śniadania były straszne. Bardzo słabe drinki.
Infrastruktura
Sporo basenów, ale i tak było ciasno i nie dało się popływać.
Położenie
Ładna plaża znajdowała się kawałek od hotelu. Dowoził tam regularnie autobus. W okolicy sklepy i puby. Warto wynająć auto i zwiedzać okolicę samemu. Wychodzi duża taniej.
Ogólne wrażenia
Zasadniczo miła i przyjazna obsługa.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Mac Alcudia na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998