Fostertravel.pl

Garbi

Lloret de Mar, Costa Brava (Hiszpania)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Kategoria
3*
Region
Costa Brava
Lokalizacja
LLoret De Mar, 84 km od lotniska w Barcelonie, ok. 35 km od lotniska w Gironie. Hotel usytuowany na powierzchni: 2000 m2.
Kategoria hotelu
3*
Kategoria lokalna hotelu
3*
Data otwarcia
1990 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, room service (płatny), basen odkryty. Goście mogą korzystać z aquaparku znajdującego się w hotelu Gran Garbi Mar.
Internet
- Wi-Fi w lobby bezpłatne
Plaża
500 m od hotelu, publiczna, piaszczysta, dojście do plaży ulicą.
Pokoje
Zlokalizowane w 1 budynku:
- budynek główny (liczba pięter: 5, liczba wind: 1)

Typy pokoi:
- pokoje standardowe dla max. 3 os.: klimatyzacja centralna, TV, łazienka (wanna lub prysznic, WC)
Wyżywienie
- restauracja główna, bar
Śniadanie i obiadokolacja
- śniadanie (07:00-10:00), obiadokolacja (19:00-21:00)
Śniadanie, obiad i kolacja
- śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00)
All Inclusive
(10:00-23:00)

- śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00)
- lody
- wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
Dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE
- Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
- Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:00:00-18:00)
- Czy centrum SPA jest czynne? - NIE
- Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM)

OPŁATA TURYSTYCZNA
W Katalonii obowiązuje opłata turystyczna, którą Klienci wnoszą w recepcji hotelowej podczas kwaterowania. Wysokość tej opłaty kształtuje się następująco:
5* - ok. 3€/os/doba (Barcelona ok. 6,25€/os.),
4* - ok. 1,20€/os/doba (Barcelona ok. 4,45€/os/doba),
3* oraz 2* - ok. 0,60€/os./doba (Barcelona ok. 3,75€/dobra)
apartamenty – ok. 0,60 €/os/doba (Barcelona ok. 3,75€/os/doba).
Do powyższych cen należy doliczyć 10% podatku.
Opłata turystyczna naliczana jest od ukończonego 16 roku życia i tylko za pierwsze 7 dni pobytu.
Prosimy o sprawdzenie szczegółowych informacji związanych z pobytem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie/#hotel
Informacje na temat przepisów wjazdowych do poszczególnych krajów dostępne są pod linkiem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie.
Aktualizacja opisu
27.03.2024 16:07

Usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
Aquapark
All Inclusive
Serwis plażowy
Dane teleadresowe
Dane GPS hotelu Garbi
N 41º 41' 56.1156"
E 2º 50' 32.7012"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Garbi w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 505 opinii z różnych źródeł
2.9
Słaby
48% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
67 opinii
5.0
0 opinii
4.0
58 opinii
3.0
188 opinii
2.0
30 opinii
1.0
162 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób oszczędnych (100%)
  • osób niewymagających (100%)
Ocena klientów
Holiday Check
3.3
Średni
100% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie3.0
Pokoje3.0
Położenie i okolica5.0
Gastronomia2.0
infrastruktura3.0
Ogólne wrażenia4.0
Opinie użytkowników
Wiola
wrzesień 2018
3.3
Hotel
Hotel, którego podstawowym atutem bla lokalizacja niedaleko plaży. Pokój dostaliśmy niewielki. Sprzątanie dość powierzchowne i zasadniczo ograniczało się do posłania łóżek. Jedzenie podawano w hotelu po sąsiedztwie, a w naszym obiadokolacje. Było pod tym względem bardzo słabo,a potrawy mało smaczne i monotonne. Zdarzało się, że nie było czego wybrać. Hotel i miejscowość sprzyjająca raczej osobom poszukującym rozrywkowych wakacji.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Garbi na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998