Fostertravel.pl

Best Triton

Benalmadena, Costa del Sol (Hiszpania)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Ładny obiekt w dobrym położeniu

Świeże, pyszne oraz wszechstronne posiłki W pobliżu wiele atrakcji, 20 minut drogi Położenie tuż przy plaży. 3 minuty od hotelu...

Polecamy tą ofertę
Nr 28 wśród 106 hoteli 4* na Costa del Sol
Dobry standard w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi
Dobre warunki dla rodzin z dziećmi
Atuty hotelu
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Blisko lotniska
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Rowery
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Golf
  • Sporty wodne
  • Blisko centrum
  • Spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis
LOKALIZACJA - w Benalmadenie, ok. 600 m od centrum, ok. 750 m od mariny Puerto Marina, ok. 1,2 km od parku rozrywki Parquelandia, ok. 1,2 km od parku miejskiego Paloma Park, ok. 1,5 km od delfinarium Selwo Marina, ok. 4 km od centrum Torremolinos, ok. 45 km od Marbelli, ok. 11 km od lotniska w Maladze
PLAŻA - ok. 50 m od hotelu, przejście nadmorską promenadą, publiczna, piaszczysta, łagodne zejście do morza, leżaki i parasole płatne
HOTEL - 11-piętrowy, budynek główny i 2 budynki boczne, 528 pokoi, 24h recepcja, lobby, windy, sejf, przechowalnia bagażu, sala konferencyjna, restauracja główna, restauracja Brasseria, kawiarnia, bar w lobby, bar przy basenie, sky bar, taras, ogród
Płatne: parking, salon fryzjerski, sklep z pamiątkami, usługa prania i prasowania, wypożyczalnia samochodówWi-Fi na terenie całego hotelu bezpłatny
POKOJE  - Typu Standard - ok. 26 m2, 2-osobowy z możliwością dostawki 
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, telefon, Wi-Fi, minibar (płatny), sejf, balkon/tarasInne dostępne typy pokoi:
SINGLE (pokój jednoosobowy)
Superior
PremiumOferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
Uwaga! pokoje o podwyższonym standardzie - dostępne w systemie lub na zapytanie (większy metraż, superior, suite, z widokiem na morze/basen, delux itp. - dodatkowo płatne). Pokoje rodzinne/family (bez podwyższonego standardu) to pokoje z dostawką dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, dwóch łóżek/rozkładanych foteli lub łóżka piętrowego.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - 2 baseny zewnętrzne, oddzielny basenik dla dzieci, leżaki i parasole przy basenie bezpłatne, siłownia, tenis stołowy, plac zabaw dla dzieci, miniklub (dla dzieci od 5 roku życia)
Płatne: bilard, tenis, rzutki, pokój gier, strefa spa (podgrzewany basen kryty, sauna, łaźnia parowa, łaźnia turecka, jacuzzi, masaż), sporty wodne na plaży, ok. 4 km od hotelu pole golfowe Holiday Club HireWięcej informacji o hotelu: https://www.besthotels.es/
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Cena zawiera/nie zawiera
UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Majorkę oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
SEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar.
Oferta liniami lotniczymi Wizzair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela (Costa Brava) i anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (pozostałe kierunki hiszpańskie). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko tylko w sezonie letnim (dotyczy tylko Costa Brava)
Ważne informacje.
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia hotelu Best Triton *
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen odkryty
  • Blisko centrum
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Golf
  • Klimatyzacja
  • Parking
  • Rowery
  • Spa
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Tenis

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Best Triton Avda. Antonio Machado 29 29630 BENALMADENA (Malaga) ESPANA Tel: +34 952 443 240 Fax: +34 952 442 649 E-mail: [email protected]
Dane GPS hotelu Best Triton
N 36º 35' 46.4532"
W 4º 31' 7.878"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Best Triton w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 728 opinii z różnych źródeł
4.7
Dobry
84% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
198 opinii
5.0
243 opinii
4.0
180 opinii
3.0
74 opinii
2.0
19 opinii
1.0
14 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających spokoju (57%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (43%)
  • rodzin z dziećmi (14%)
  • wymagających klientów (14%)
  • osób młodych i aktywnych (14%)
  • osób szukających rozrywek (14%)
Najczęściej oceniane:
  • Położenie i okolica (plaża)
Ocena klientów
Holiday Check
4.6
Dobry
82% osób poleca
(11 opinii)
Hotel i otoczenie4.2
Pokoje4.8
Położenie i okolica5.4
Gastronomia4.4
infrastruktura4.6
Ogólne wrażenia4.0
Holiday Check

(306 opinii)

93%
5.0 /6

Hotel

5.0

Pokój

5.2

Serwis

5.1

Położenie

5.6

Gastronomia

5.2

Sport i rozrywka

4.8
Opinie użytkowników
Alina
październik 2019
4.0
Zalety
Ładna i blisko plaża
Wady
Bez uwag
Hotel
Zadbany i ciekawy hotel, w którym pobyt był bardzo przyjemny. Chętnie odwiedzimy to miejsce korzystając jego gościnności.
Pokoje
Doskonały pod względem widoków pokój był dokładnie sprzątany. Ładnie urządzony.
Gastronomia
Bardzo bogata oferta posiłków. serwowanych w tym miejscu. Wspaniale było zjeść kolację na tarasie.
Infrastruktura
Idealne położeni niedaleko ładnej plaży, która znajdowała się przy samych obiekcie. Przy basenie było dość dużo miejsca i wolnych leżaków.
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), 1 tydzień

Best Triton na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998