Fostertravel.pl

Beatriz Palace SPA

Fuengirola, Costa del Sol (Hiszpania)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Serdecznie polecamy

Super hotel z dużą liczbą miłych ludzi. Wszyscy bardzo dobrze nastawieni. Przyjemne miejsce na wypoczynek. Na pewno będziemy tutaj nadal...

Polecamy tą ofertę
Nr 23 wśród 106 hoteli 4* na Costa del Sol
Osobom oczekującym dobrego standardu w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi, blisko plaży
Bardzo pomocny personel
Atuty hotelu
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Sport
  • Tenis
  • Golf
  • Spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis
LOKALIZACJA - w Fuengirola, w pobliżu sklepy, restauracje, przystanek autobusowy i dyskoteka, ok. 450 m od ruin mauretańskiego zamku Sohail, ok. 1,2 km od nowoczesnego centrum handlowego Parque Miramar, ok. 22 km od Torremolinos, ok. 35 km od Malagi, ok. 26 km od lotniska
PLAŻA - ok. 50 m od hotelu, publiczna, piaszczysta plaża, leżaki i parasole płatne
HOTEL - 7-piętrowy, 4 budynki, 285 pokoi, 24h recepcja, lobby, 8 windy, kantor, parking, 10 sal konferencyjnych, 4 restauracje, bar w lobby, dyskoteka
Płatne: sejf, salon fryzjerski, kiosk, room service, usługa prania, opieka nad dzieckiem, garaż kryty (konieczna rezerwacja), punkt doładowania pojazdów elektrycznychWi-Fi na terenie całego hotelu bezpłatny
POKOJE  - Typu Standard - ok. 33 m2, 2-osobowy
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, Wi-Fi, minibar (płatny), balkon/tarasInne dostępne typy pokoi:
SINGLE (pokój jednoosobowy)
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
Uwaga! pokoje o podwyższonym standardzie - dostępne w systemie lub na zapytanie (większy metraż, superior, suite, z widokiem na morze/basen, delux itp. - dodatkowo płatne). Pokoje rodzinne/family (bez podwyższonego standardu) to pokoje z dostawką dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, dwóch łóżek/rozkładanych foteli lub łóżka piętrowego.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - basen zewnętrzny, brodzik dla dzieci, leżaki przy basenie bezpłatne, plac zabaw dla dzieci, tenis stołowy, rzutki
Płatne: bilard, centrum spa (sauna, łaźnia turecka, masaż, pokój gier, ok. 4,5 km od hotelu Cerrado del Águila Golf & Resort, ok. 5 km od Klub golfowy Chaparra, sporty wodne na plażyWięcej informacji o hotelu: https://www.hotelipvpalace.com/?utm_medium=organic&utm_source=google-my-business&utm_campaign=google-local 
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Cena zawiera/nie zawiera
UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Majorkę oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
SEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar.
Oferta liniami lotniczymi Wizzair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela (Costa Brava) i anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (pozostałe kierunki hiszpańskie). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko tylko w sezonie letnim (dotyczy tylko Costa Brava)
Ważne informacje.
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia hotelu Beatriz Palace SPA *
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Dla dzieci
  • Golf
  • Klimatyzacja
  • Parking
  • Spa
  • Sport
  • Tenis
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Beatriz Palace SPA, 29640 Fuengirola, Malaga, Costa del Sol, Hiszpania Telefon: 0034 952 92 20 00 Fax: 0034 952 92 20 05 E-mail: [email protected]
Dane GPS hotelu Beatriz Palace SPA
N 36º 31' 18.03"
W 4º 37' 45.8292"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Beatriz Palace SPA w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 638 opinii z różnych źródeł
5.0
Bardzo dobry
91% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Bardzo dobry

6.0
275 opinii
5.0
182 opinii
4.0
128 opinii
3.0
30 opinii
2.0
14 opinii
1.0
9 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • wymagających klientów (67%)
  • osób szukających spokoju (67%)
  • osób młodych i aktywnych (33%)
Najczęściej oceniane:
  • Atmosfera i traktowanie gości
Ocena klientów
Holiday Check
5.3
Bardzo dobry
100% osób poleca
(11 opinii)
Hotel i otoczenie5.2
Pokoje5.4
Położenie i okolica5.2
Gastronomia5.3
infrastruktura5.0
Ogólne wrażenia5.5
Holiday Check

(127 opinii)

75%
4.1 /6

Hotel

4.0

Pokój

4.3

Serwis

4.2

Położenie

4.0

Gastronomia

3.8

Sport i rozrywka

3.3
Opinie użytkowników
Jowita
sierpień 2019
4.2
Zalety
Wspaniała atmosfera
Wady
Nie mieliśmy zastrzeżeń
Hotel
Miejsce, do którego chce się wracać. Personel bardzo profesjonalny i miły, a obiekt zadbany i z doskonałym klimatem.
Pokoje
Pokój bardzo wygodny i obsługa regularnie sprzątała go dokładnie. Widok na morze był rewelacyjny.
Gastronomia
Ogólnie posiłki na bardzo dobrym poziomie. Duża różnorodność oraz ciekawe dania do wyboru.
Infrastruktura
Super plaża i niezły basen. Ogólnie plusem była spokojna i miła atmosfera pozwalająca na błogi relaks.
Dane wyjazdu
śniadania (BB), 3-6 dni

Beatriz Palace SPA na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998