Fostertravel.pl

Sentido Gran Canaria Princess

Playa del Ingles, Gran Canaria, Wyspy Kanaryjskie (Hiszpania)
Wczasy
Last minute
Trwa weryfikacja ceny...
Cudowny urlop z porządnym odpoczynkiem.

Hotel super, było bardzo przyjemnie. W pokoju czekała na nas butelka wody. Był bardzo czysty i nowoczesne, a także ładnie...

Polecamy tą ofertę
Hotel w TOP10 w Playa del Ingles
Dobry standard w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi
Dobre warunki dla rodzin z dziećmi
Atuty hotelu
  • Parking
  • Blisko lotniska
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Minigolf
  • Sporty wodne
  • Życie nocne
  • Blisko centrum

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Naszym zdaniem
Hotel dla dorosłych gości, dogodnie usytuowany blisko centrum Playa del Ingles. Zadbane wnętrza, ładne baseny, przestronne pokoje, wysoko oceniana obsługa, strefa wellness w stylu zen.   

Położenie
Południowe wybrzeże, ok. kilometr od piaszczystej plaży Playa del Ingles, ok. 3 km od słynnych wydm Maspalomas, ok. 29 km od lotniska. W pobliżu są 2 przystanki autobusowe, sklepy, restauracje, apteka, hotele. 

Wyposażenie
Lobby, recepcja 24 h, restauracja główna, restauracja Bohio (specjalność: kuchnia kanaryjska), bar w lobby, bar przy basenie, butik, kantor, usługi pralnicze, wypożyczalnia samochodów, bezpłatne łącza Wi-Fi. 

Pokoje
Double standard room - standardowy pokój z łazienką; klimatyzacja, LCD TV sat, łącza Wi-Fi, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, sejf (płatny), mała lodówka, balkon lub taras.   

Double single use - pokój dla jednej osoby. 

Wyżywienie
BB - śniadania

HB - śniadania, kolacje

FB - śniadania, obiady, kolacje 

Napoje do obiadów i kolacji płatne

All inclusive - śniadania, obiady, kolacje (bufety), przekąski, lody, podwieczorek, woda, napoje, kawa, herbata, wyznaczone lokalne alkohole (do godz. 23.00).

Sport i rozrywka
Dwa baseny (jeden z nich podgrzewany w okresie zimowym), boisko wielofunkcyjne (koszykówka, siatkówka, piłka nożna), siłownia, rzutki, tenis stołowy, animacje, bilard, strefa wellness (taras z kilkoma jacuzzi i łożami balijskimi, sauna, łaźnia, masaże, zabiegi pielęgnujące, fryzjer).    

Dla dzieci
Hotel przeznaczony dla gości +16.

Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Informacje o lotach liniami wizzair, ryanair, easyjet
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.

Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.

W przypadku przelotów rejsowych i low costowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.

Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

///

Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji.Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu.

///

Wizz Air

Lecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:

jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).   Bagaż rejestrowany 10 kg, 20 kg, 32 kg. Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu.

WIZZ Priority -

Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm).Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.

Wybór miejsca (za opłatą)

Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji.Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem.

W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

Warunki przewozu linii WizzAir: https://wizzair.com/pl-pl/legal/ogolne-warunki-przewozu-pasazerow-i-bagaz

///

Lecąc Ryanair, każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).   

Bagaż rejestrowany za dopłatą. Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu.

-10 kg (55x40x20cm)

- 20 kg (119x119x81cm)

- Pierwszeństwo wejścia na pokład**

**Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.

Wybór miejsca (za opłatą) - wycena indywidualna

Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji.Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem.W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

Warunki przewozu linii Ryanair: https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne-informacje/centrum-pomocy/Czesto-zadawane-pytania/ogolne-warunki-przewozu/ogolne-warunki-przewozu

///

EasyJet

Lecąc Easy Jet  każdy pasażer może wziąć ze sobą:

- jedną sztukę bagażu podręcznego o wymiarach max 45cm x 36cm x 20cm, który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym fotelem.

Bagaż rejestrowany 15kg i  23kg. Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu.

Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system.Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą.

Warunki przewozu linii Easy Jet: https://www.easyjet.com/pl/ogolne-warunki

///

 

 

 

 

 

.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

.
Przepisy wjazdowe - covid
Aktualizacja 3.06.2022

Hiszpania zniosła ograniczenia kowidowe dla obywateli Polski, UE i Strefy Schengen.

Nie ma więc obowiązku okazywania certyfikatów szczepień i ozdrowieńca ani wykonywania testów na COVID-19.Nie jest też wymagany formularz SPTH.

Losowo podróżni mogą być proszeni o poddanie się kontroli zdrowotnej (np. mierzenie temperatury). W przypadku stwierdzenia choroby Covid-19  uruchomiony alert sanitarny (wg protokołów przygotowanych przez władze centralne i regionalne), a pasażer zostanie skierowany do odpowiedniego centrum medycznego.

Informacje: https://www.mscbs.gob.es/en/profesionales/saludPublica/ccayes/alertasActual/nCov/spth.htm

                   http:// https://www.hellocanaryislands.com/coronavirus/   

Ze względu na dynamiczną sytuację i zmieniające się zasady dot.zasad podróżowania w czasie pandemii, konieczne jest zapoznanie się z aktualnymi przepisami linii lotniczych.

.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.

Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody.Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu.Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski.Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 
.

Udogodnienia hotelu Sentido Gran Canaria Princess *
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen odkryty
  • Blisko centrum
  • Blisko lotniska
  • Fitness / siłownia
  • Klimatyzacja
  • Minigolf
  • Parking
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Tenis
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Życie nocne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Sentido Gran Canaria Princess, 18, 35100, Las Palmas, Gran Canaria Tel: +34 928 76 81 32
Dane GPS hotelu Sentido Gran Canaria Princess
N 27º 45' 49.3344"
W 15º 34' 13.1016"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Sentido Gran Canaria Princess w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 731 opinii z różnych źródeł
5.0
Bardzo dobry
89% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
324 opinii
5.0
171 opinii
4.0
168 opinii
3.0
37 opinii
2.0
16 opinii
1.0
15 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających spokoju (50%)
  • rodzin z dziećmi (33%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (17%)
  • wymagających klientów (17%)
  • osób niewymagających (17%)
  • osób szukających rozrywek (17%)
Najczęściej oceniane:
  • Jedzenie
  • Basen
Ocena klientów
Holiday Check
5.0
Bardzo dobry
95% osób poleca
(19 opinii)
Hotel i otoczenie5.2
Pokoje5.3
Położenie i okolica4.6
Gastronomia5.1
infrastruktura4.8
Ogólne wrażenia5.0
Holiday Check

(1236 opinii)

92%
5.2 /6

Hotel

5.1

Pokój

5.2

Serwis

5.2

Położenie

5.0

Gastronomia

5.0

Sport i rozrywka

5.0
Opinie użytkowników
Michał
wrzesień 2019
4.1
Zalety
Smaczne posiłki
Wady
Rezerwowanie leżaków pomimo zakazu
Hotel
Hotel bardzo nam się podobał. Panowała w nim miła atmosfera, a opcja AI była naprawdę solidna.
Pokoje
Wygodny, ładny i regularnie sprzątany pokój spełniał nasze oczekiwania.
Gastronomia
Super jedzenie było bardzo urozmaicone. Sporo owoców i jedynie jakość napojów dość słaba. Duża ilość przekąsek w ciągu dnia.
Infrastruktura
Basen bardzo zadbany i czysty. Niestety pomimo zakazu cześć gości nadal rezerowała leżaki ręcznikami. Animacje na dobrym poziomie i czasami trwały do późnego wieczoru.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), 1 tydzień

Sentido Gran Canaria Princess na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998