Fostertravel.pl

Annapurna Hotel Tenerife

Costa del Silenco, Teneryfa, Wyspy Kanaryjskie (Hiszpania)
Wczasy
Last minute
Trwa weryfikacja ceny...
Dobra baza wypadowa

Ogromna, piętrowa restauracja i bar z napojami przy basenie. W opcji all inclusive jedzenie było smaczne, a posiłki dosyć wystawne....

Polecamy tą ofertę
Hotel z Wi-Fi, blisko plaży
Czysty i zadbany basen
Liczne udogodnienia dla rodzin z dziećmi
Dogodne połączenia komunikacyjne
Atuty hotelu
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Blisko lotniska
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Rowery
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Golf
  • Sporty wodne
  • Nurkowanie

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Opis ogólny:
Hotel plażowy Ona Alborada, cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców, jest oddalony o ok. 50 m od Las Galletas (Playa De Las Americas około 12 km). Najbliższa piaszczysta/żwirowa plaża, znajduje się ok. 1 km od hotelu. Do turystycznego centrum jest ok. 11 km. Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 20 m. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 50 m. Dodatkową rozrywkę podczas pobytu gwarantuje kino (ok. 15 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Los Cristianos Harbour (ok. 12 km), Siam Park (ok. 12 km) oraz Puerto Colon Harbour (ok. 14 km). Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (ok. 50 m) i przystanek autobusowy (ok. 50 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 12 km szpital. Lotnisko (TFS) położone jest ok. 12 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer. Kolejne lotnisko (TFN) jest oddalone o ok. 76 km.
Wyposażenie :
Ten 4-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 285 pokoi. Obiekt posiada recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, 2 windy, sejf (odpłatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się restauracja. Wi-fi jest do dyspozycji gości za dodatkową opłatą. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji specjalnie dostosowane łazienki. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słoną wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). Znajdujący się przy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku.
Wyżywienie:
All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Wybrane importowane alkohole (limitowane) w wybranych barach i restauracjach oraz koktajle w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe (09:00 - 17:00), piwo (09:00 - 17:00), wino (09:00 - 17:00), kawa i herbata (09:00 - 17:00) oraz lokalne alkohole (09:00 - 17:00).
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: bilard (za ewentualną opłatą), tenis stołowy (za ewentualną opłatą) i rzutki (za ewentualną opłatą). W odległości ok. 10 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego. Opieka nad dziećmi: mini klub (dla dzieci w wieku od 4 - 12 lat) i przedszkole.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku, włosku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Cena zawiera/nie zawiera
UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Majorkę oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
SEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar.
Oferta liniami lotniczymi Wizzair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela (Costa Brava) i anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (pozostałe kierunki hiszpańskie). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko tylko w sezonie letnim (dotyczy tylko Costa Brava)
Ważne informacje.
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia hotelu Annapurna Hotel Tenerife *
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Golf
  • Nurkowanie
  • Parking
  • Rowery
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Tenis

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Annapurna Hotel Tenerife, 38630 Costa del Silencio-Arona, Teneryfa, Hiszpania Tel. +34 922 731 920 Fax. +34 922 730 060 [email protected]
Dane GPS hotelu Annapurna Hotel Tenerife
N 28º 0' 32.2537"
W 16º 39' 11.047"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Annapurna Hotel Tenerife w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 789 opinii z różnych źródeł
3.4
Średni
43% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
113 opinii
5.0
90 opinii
4.0
205 opinii
3.0
131 opinii
2.0
87 opinii
1.0
163 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób niewymagających (83%)
  • rodzin z dziećmi (50%)
  • osób oszczędnych (50%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (33%)
  • osób młodych i aktywnych (33%)
  • osób szukających spokoju (17%)
Najczęściej oceniane:
  • Basen
  • Pokój
  • Ogólne wrażenie
  • Jedzenie
Ocena klientów
Holiday Check
3.6
Przeciętny
53% osób poleca
(15 opinii)
Hotel i otoczenie3.4
Pokoje3.9
Położenie i okolica3.8
Gastronomia3.5
infrastruktura3.5
Ogólne wrażenia3.6
Holiday Check

(274 opinii)

53%
3.6 /6

Hotel

3.8

Pokój

2.8

Serwis

3.1

Położenie

3.8

Gastronomia

2.6

Sport i rozrywka

2.8
Opinie użytkowników
Eliza
styczeń 2020
3.7
Zalety
Niezły pokój
Wady
Mały wybór podczas posiłków
Hotel
Dobre miejsce o warunkach, które były warte ich ceny. Nie była zresztą ona zbyt wygórowana. Biorąc to pod uwagę nie było sensu czepiać się drobiazgów.
Pokoje
Pokój, jak pokój. Ogólnie czysty i z normalnym wyposażeniem. Wielkość też odpowiednia.
Gastronomia
W restauracji było czysto, kelnerzy sprawnie usługiwali. Jedzenie w miarę smaczne, chociaż wybór raczej ograniczony.
Infrastruktura
Słaba infrastruktura, po której widać upływ czasu. Basen podniszczony i leżaki tez wymagały wymiany.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), 3-6 dni

Annapurna Hotel Tenerife na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998