Fostertravel.pl

Marte

Puerto de la Cruz, Teneryfa, Wyspy Kanaryjskie (Hiszpania)
Wczasy
Last minute
Trwa weryfikacja ceny...
Hotel warty polecenia :)

Bardzo miła obsługa, zarówno na recepcji jak i w stołówce. Jedzenie bardzo dobre. Codziennie inne owoce morza w menu. Kilka różnych...

Polecamy tą ofertę
Nr 11 wśród 29 hoteli 3* w Puerto de la Cruz
Dobry standard w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi
W pobliżu liczne pub'y, dyskoteki, restauracje
Atuty hotelu
  • Dla dzieci
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Rowery
  • Sport
  • Minigolf
  • Sporty wodne
  • Nurkowanie
  • Windsurfing
  • Życie nocne
  • Blisko centrum

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis
LOKALIZACJA - w centrum Puerto de la Cruz, ok. 700 m od XVI-wiecznej fortecy Castillo de San Felipe, ok. 1 km kompleksu basenów Lago Martianez, ok. 2 km od Loro Park, ok. 38 km od Santa Cruz de Tenerife, ok. 35 km od Parku Narodowego Teide, ok. 90 km od lotniska Reina Sofia
PLAŻA - ok. 800 m od hotelu, publiczna, piaszczysta plaża Playa Jardin, ciemny piasek, leżaki i parasole
HOTEL - 6-piętrowy, 95 pokoi, 24h recepcja, lobby, windy, kantor, restauracja bufetowa
Płatne: sejf, parking, opieka nad dzieckiem, wypożyczalnia samochodów, wypożyczalnia i przechowalnia rowerówWi-Fi na terenie całego hotelu bezpłatny
POKOJE  - Typu Standard - ok. 21 m2, 2-osobowy z możliwością dostawki
Wysposażenie standardowe: łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, telefon, Wi-FiInne dostępne typy pokoi:
SINGLE (pokój jednoosobowy)
Superior - ok. 22 m2, z balkonemOferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
Uwaga! pokoje o podwyższonym standardzie - dostępne w systemie lub na zapytanie (większy metraż, superior, suite, z widokiem na morze/basen, delux itp. - dodatkowo płatne). Pokoje rodzinne/family (bez podwyższonego standardu) to pokoje z dostawką dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, dwóch łóżek/rozkładanych foteli lub łóżka piętrowego.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - basen zewnętrzny na dachu hotelu, leżaki i parasole przy basenie bezpłatne, siłownia
Płatne: masaż, bilard, sporty wodne na plaży, ok. 4km od hotelu pole golfowe Golf La RosaledaWięcej informacji o hotelu: https://www.martehotel.com/ 
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Cena zawiera/nie zawiera
UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Majorkę oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
SEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar.
Oferta liniami lotniczymi Wizzair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela (Costa Brava) i anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (pozostałe kierunki hiszpańskie). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko tylko w sezonie letnim (dotyczy tylko Costa Brava)
Ważne informacje.
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia hotelu Marte *
  • Basen odkryty
  • Blisko centrum
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Minigolf
  • Nurkowanie
  • Rowery
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Windsurfing
  • Życie nocne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Marte C/. Dr. Ingram, 20 - 38400 Puerto de la Cruz - Tenerife - Islas Canarias - España Tel: +34 922 384 352 / 90 Fax: +34 922 373 428
Dane GPS hotelu Marte
N 28º 24' 54.7127"
W 16º 33' 8.7172"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Marte w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 759 opinii z różnych źródeł
4.5
Dobry
79% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Dobry

6.0
199 opinii
5.0
191 opinii
4.0
214 opinii
3.0
108 opinii
2.0
25 opinii
1.0
22 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób nastawionych na zwiedzanie (100%)
  • osób niewymagających (43%)
  • nowożeńców (43%)
  • osób młodych i aktywnych (43%)
  • rodzin z dziećmi (29%)
  • osób oszczędnych (29%)
  • osób szukających rozrywek (29%)
  • osób szukających spokoju (14%)
  • wymagających klientów (14%)
Najczęściej oceniane:
  • Ogólne wrażenie
Ocena klientów
Holiday Check
4.2
Dobry
78% osób poleca
(9 opinii)
Hotel i otoczenie4.2
Pokoje4.2
Położenie i okolica4.6
Gastronomia4.1
infrastruktura3.9
Ogólne wrażenia4.4
Holiday Check

(550 opinii)

78%
4.5 /6

Hotel

4.5

Pokój

4.3

Serwis

5.3

Położenie

5.1

Gastronomia

4.5

Sport i rozrywka

4.3
Opinie użytkowników
Mariusz
październik 2019
4.1
Zalety
Czysto i przyjemnie
Wady
Brak
Hotel
Hotel z dobrymi warunkami oraz bardzo przyjaznym personelem. Biorąc pod uwagę cenę spodziewaliśmy się gorszej jakości. Miłe zaskoczenie.
Pokoje
Pokój zapewniał fajne warunki. Był dość przestronny i ładnie urządzony. Czystość bardzo była pilnowana.
Gastronomia
Smak oraz obfitość potraw bardzo dobre. Fajnie, że oprócz typowych posiłków pojawiały się dania mniej oczywiste.
Infrastruktura
Plaża nie była blisko, ale warto na nią się wybrać bo naprawdę robi wrażenie. Na miejscu niezły basenik.
Dane wyjazdu
śniadania (BB), 3-6 dni

Marte na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998