Fostertravel.pl

Barcelo Santiago

Puerto de Santiago, Teneryfa, Wyspy Kanaryjskie (Hiszpania)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Bardzo udane wakacje

Super obsługa. Nie można się do niczego doczepić Niezły hotel, który już niestety zaczyna odczuwać upływ czasu. Jedna całość zadbana i...

Polecamy tą ofertę
Osobom oczekującym dobrego standardu w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi
Bogata infrastruktura sportowo-rekreacyjna
Bardzo pomocny personel
Atuty hotelu
  • Blisko lotniska
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Rowery
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Sporty wodne
  • Nurkowanie
  • Spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Opis ogólny:
Hotel plażowy Barcelo Santiago Adults Only (przeznaczony dla osób dorosłych), cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców, jest oddalony o ok. 1 km od Los Gigantes (Playa De Las Americas około 34 km). Najbliższa żwirowa/skalista plaża, znajduje się ok. 200 m od hotelu. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 50 m. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 50 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Cliffs Of Los Gigantes (ok. 1 km), Siam Park (ok. 34 km) oraz Playa De Las Americas (ok. 34 km). Przystanek autobusowy (ok. 300 km) mobilność podczas urlopu. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 34 km szpital. Lotnisko (TFS) położone jest ok. 45 km od hotelu. Kolejne lotnisko (TFN) jest oddalone o ok. 105 km.
Wyposażenie :
Ten 9-piętrowy hotel, odnowiony w 2019 roku, oddaje do dyspozycji gości 400 pokoi mieszczących się w budynku głównym oraz aneksie. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, 4 windy, klimatyzację, sejf (bezpłatny), salon fryzjerski, sklep, teatr, parking (płatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi jest bezpłatna. Usługa prania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym tego nowoczesnego hotelu znajdują się 3 baseny. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania (bezpłatnie). Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze znajdującym się przy basenie (bar zaprasza od godziny 10:00 - 00:00).
Wyżywienie:
Śniadanie w formie szwedzkiego stołu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację. Pełne wyżywienie obejmuje śniadanie, obiad i kolację. Śniadanie, obiad i kolację tylko w wybranych restauracjach. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Woda, napoje bezalkoholowe, kawa i herbata, piwo, wino, lokalne alkohole, wybrane importowane alkohole, przekąski oraz koktajle w określonych godzinach. Bezpłatny dostęp do Internetu, bezpłatny minibar w pokoju (limitowany) oraz bezpłatne korzystanie z sejfu (depozyt).
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: aerobik, tenis (za ewentualną opłatą), bilard (za ewentualną opłatą) i tenis stołowy (za ewentualną opłatą). Pole golfowe oddalone jest od hotelu o około 10 km. Oferty wellness: strefa spa, saunę i masaże za opłatą. Solarium i hammam za ewentualną opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego. Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard oraz Visa.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Cena zawiera/nie zawiera
UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Majorkę oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
SEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar.
Oferta liniami lotniczymi Wizzair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela (Costa Brava) i anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (pozostałe kierunki hiszpańskie). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko tylko w sezonie letnim (dotyczy tylko Costa Brava)
Ważne informacje.
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia hotelu Barcelo Santiago *
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Fitness / siłownia
  • Klimatyzacja
  • Nurkowanie
  • Rowery
  • Spa
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Tenis
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Barcelo Santiago (Elodorador, Barcelo Hotels), La Hondura 8, E-38683 Puerto Santiago, Teneryfa, Wyspy Kanaryjskie, Hiszpania Telefon 0034 922860912 Fax 0034 922 861808
Dane GPS hotelu Barcelo Santiago
N 28º 14' 21.2784"
W 16º 50' 42.36"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Hiszpanii.
Zobacz więcej informacji o Barcelo Santiago w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 683 opinie z różnych źródeł
5.0
Bardzo dobry
93% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Bardzo dobry

6.0
256 opinii
5.0
311 opinii
4.0
76 opinii
3.0
13 opinii
2.0
16 opinii
1.0
11 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających spokoju (44%)
  • nowożeńców (33%)
  • wymagających klientów (33%)
  • rodzin z dziećmi (22%)
  • osób młodych i aktywnych (17%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (11%)
  • osób szukających rozrywek (11%)
  • osób niewymagających (6%)
Najczęściej oceniane:
  • Stan techniczny
  • Jedzenie
  • Czystość i porządek
  • Położenie i okolica (plaża)
Ocena klientów
Holiday Check
5.1
Bardzo dobry
93% osób poleca
(30 opinii)
Hotel i otoczenie5.1
Pokoje4.8
Położenie i okolica5.3
Gastronomia5.0
infrastruktura4.9
Ogólne wrażenia5.2
Opinie użytkowników
Agnieszka
maj 2021
5.0
Zalety
Bardzo przestronny i czysty
Bardzo dobra organizacja w czasie pandemii
Uzasadnienie
Bardzo dobra organizacja w czasie pandemii.
Hotel
Czystość na każdym kroku. Bardzo przestronny hotel z pięknymi widokami.

Barcelo Santiago na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998