Opis
LOKALIZACJA - Hotel oddalony jest o ok. 4 km od najbliższego miasta Mellieha, w którym znajdują się bary i restauracje. Obok hotelu przystanek autobusowy, ok. 2 km od portu, ok. 27 km od Valletta, ok. 30 km od lotniska
PLAŻA - ok. 1,5 km od hotelu, Paradise Beach Bay, publiczna, piaszczysta, parasole i leżaki płatne.
HOTEL - Odnowiony w 2017 roku, 5-piętrowy hotel posiada 356 pokoi. Swoim gościom oferuje całodobową recepcję, lobby, 2 windy, sejf w recepcji, parking, trzy restauracje, 5 barów
Płatne: pralnia, kiosk, sale konferencyjneWi-Fi w miejscach ogólnodostępnych bezpłatne
POKOJE - Typu Standard dla max. 3 osób
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja/ogrzewanie, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, telefon, czajnik, sejf (płatny), minibar (płatny), bakonInne dostępne pokoje:
Pok. 2 os. z widokiem na morze dla max. 3 osób
Pok. 2 os. z widokiem na basen dla max. 3 osób
Pokój rodzinny dla max. 4 osób
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE - 3 baseny ze słoną wodą i basen dla dzieci (otwarty od czerwca do października), parasole i leżaki przy basenie bezpłatne, tenis stołowy, program animacyjny dla dzieci i dorosłych, w centrum SPA: (wejście dla Gości powyżej 16 roku życia, dzieci poniżej 16 lat mogą skorzystać z basenu krytego w godzinach 11:00 - 18:00 i wyłącznie pod opieką dorosłych) basen kryty, sauna, jacuzzi, fitness, w wybrane wieczory w sezonie letnim muzyka na żywo
Płatne: pokój gier, zabiegi w centrum SPAWięcej informacji o hotelu:https://www.labranda.com/riviera-hotel-spa
Wyżywienie
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.