Fostertravel.pl

Euroclub

Qawra (Malta)
Wczasy
Last minute
Trwa weryfikacja ceny...
Nie najgorzej jak na tą cene

Wysoki standard HB. Proszę nie brać sobie do serca bardzo negatywnych opinii. Jeżeli ktoś wybierając hotel trzygwiazdkowy oczekuje, że...

Polecamy tą ofertę
Mniej wymagającym szukającym ofert w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi
Dogodne połączenia komunikacyjne
Dogodne położenie blisko sklepów i restauracji
Atuty hotelu
  • Blisko lotniska
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
Atrakcje
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Sport
  • Blisko centrum

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis hotelu.
Hotel Euroclub *** położony jest w miejscowości St. Julian's w pobliżu sklepów, barów i restauracji. Odległość od publicznej plaży około 200m ( leżaki i parasole płatne ). Odległość od Valetta około 10km, Mdina około 8km, Water Park około 6km, przestanek komunikacji miejskiej około 200m, odległość od lotniska około 18km.
Do dyspozycji Gości: całodobowa recepcja z lobby, restauracja główna, basen zewnętrzny czynny od czerwca do października, taras słoneczny, WiFi.  
Dodatkowo płatne SPA, sporty wodne na plaży.Hotel dysponuje pokojami o różnym standardzie, pokoje typu studio wyposażone są w łazienki ( WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów ), TV sat, telefon, balkon/taras ).
Hotel oferuje pokoje rodzinne.Dodatkowe informacje: https://www.euroclubhotel.com/en
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywienia.
BB - śniadania w formie bufetu.
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Udogodnienia hotelu Euroclub *
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Blisko centrum
  • Blisko lotniska
  • Sport
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Euroclub ***, Fliegu Street, Qawra, Malta Tel: (+356) 2158 1079 Fax:(+356) 2701 1990 E-mail: [email protected]
Dane GPS hotelu Euroclub
N 35º 57' 10.8594"
E 14º 25' 11.057"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem na Maltę.
Zobacz więcej informacji o Euroclub w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 493 opinie z różnych źródeł
3.5
Przeciętny
50% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Przeciętny

6.0
91 opinii
5.0
51 opinii
4.0
104 opinii
3.0
89 opinii
2.0
66 opinii
1.0
92 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób nastawionych na zwiedzanie (100%)
  • osób niewymagających (75%)
  • osób oszczędnych (50%)
  • osób młodych i aktywnych (38%)
  • osób szukających rozrywek (38%)
  • rodzin z dziećmi (25%)
  • osób szukających spokoju (13%)
Ocena klientów
Holiday Check
3.6
Przeciętny
62% osób poleca
(13 opinii)
Hotel i otoczenie3.3
Pokoje3.4
Położenie i okolica4.7
Gastronomia3.3
infrastruktura3.0
Ogólne wrażenia3.7
Holiday Check

(8 opinii)

14%
2.9 /6

Hotel

3.0

Pokój

3.1

Serwis

4.1

Położenie

5.0

Gastronomia

3.1

Sport i rozrywka

4.7
Opinie użytkowników
monik2121
wrzesień 2018
4.7
Uzasadnienie
Gdy wybieramy hotel z 3 gwiazdkami nie powinien wymagać od nas luksusów. Zadowalający standard pokoju. Każdego dnia zmiana ręczników, a łóżko wygodne Za dodatkową opłatą sejf, Internet, telewizja oraz klimatyzacja. Przyjazna obsług, a śniadania smaczne, jednak się powtarzają. W hotelu pracuje Pani, która zna język polski. Położenie piękne i warto wynająć samochód. Należy uważać bo o stłuczkę nie trudno. Możliwość korzystania z miejskiej komunikacji, ale autobusy nie zawsze są na czas. Wycieczki na Blue Lagoon są dość drogie. Jednak warto !
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Euroclub na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998