Fostertravel.pl

Santana

Qawra (Malta)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Fajny hotel na urlop

Super hotel z dużą liczbą miłych ludzi. Wszyscy bardzo dobrze nastawieni.

Polecamy tą ofertę
Dobry standard w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi
Dobre warunki dla rodzin z dziećmi
Dogodne połączenia komunikacyjne
Atuty hotelu
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Blisko lotniska
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Rowery
  • Sporty wodne
  • Spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Położenie
Hotel położony w miejscowości Qawra (500 m od centrum), nad zatoką St.

Paul's, 13 km od La Valetty - stolicy Malty, 17 km od międzynarodowego lotniska Luqa.W pobliżu hotelu Santana zatrzymują się autobusy, którymi dojechać można z miejscowości Qawra do wszystkich zakątków Malty.Narodowe Akwarium Malty oddalone jest od hotelu o 600 metrów.Krótki spacer dzieli hotel od nadmorskiej promenady oraz rozmaitych sklepów, barów i restauracji.
.

Plaża
Plaża Bugibba - skalista, 350 m od hotelu (przejście przez ulicę), Mellieha Bay - piaszczysta, ok 10 km od hotelu. Serwis plażowy dodatkowo płatny.
Hotel
KATEGORIA LOKALNA 4*
Zadbany, typowo miejski pięciopiętrowy obiekt należący do sieci hotelowej Sunroute Hotels, zbudowany w 1998 roku,niedawno odnowiony. Hotel Santana polecamy dla Klientów nastawionych na rozrywkę lub zwiedzanie Malty.
Do dyspozycji gości
Recepcja, lobby, winda, restauracja główna, włoska tratoria La Mentha, bar przy basenie, cafe Castagna, La Canoa bar, bezpłatny parking na przeciwko hotelu. Punkt wymiany walut, room service, sala telewizyjna, opieka medyczna (dodatkowo płatna), salon fryzjerski, sklep z pamiątkami, pralnia, wypożyczalnia samochodów. Honorowane karty kredytowe: Visa, Euro/Mastercard, American Express.
Internet
WiFi w pokojach bezpłatnie. Kawiarenka internetowa odpłatnie.
Sport, rekreacja i rozrywka
Bezpłatnie:basen na dachu hotelu, trzy tarasy do opalania, leżaki i parasole przy basenie, kryty basen ( nieczynny w sierpniu).
Odpłatnie: masaże, gabinet odnowy biologicznej, sauna, sala fitness.
Dla dzieci
Brodzik
Zakwaterowanie
Oferuje 202 pokoje.

Utrzymane w ciepłych kolorach śródziemnomorskich pokoje typu standard dwuosobowe  z możliwością jednej dostawki wyposażone w łazienkę z wanną i prysznicem, suszarką do włosów, klimatyzację/ogrzewanie, TV/SAT, mini bar( odpłatnie), radio, sejf( odpłatnie), czajnik WiFi oraz balkon.Żelazko oraz deska do prasowania dostępnę na życzenie.Pokoje typu comfort wyposazone jako pokoje standard, posiadają nowoczesne meble.Pokoje typu family znajdują się w przedniej części hotelu, są bardzo duże, jednopomieszczeniowe i są wyposażone w cztery łóżka.

Pokoje typu suite z możliwością zakwatrowania 3 osób, optycznie podzielony na sypialnię i salon, który wyposażony jest w aneks kuchenny z płytą ceramiczną, piekarnik /mikrofalówka, stół jadalny dla 4 osób i kanapę.Pozostale wyposażenie jak pokoje typu standard.
.
Wyżywienie
BB śniadania w formie bufetu.
HB śniadania i obiadokolacje, napoje do obiadokoacji dodatkowo płatne.
HB+ śniadania i obiadokolacje, do obiadokolacji lokalne piwo i wino, woda, soki w cenie.
All inclusive śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje lokalne bezalkoholowe i alkoholowe w wyznaczonych godzinach.
 
Informacje dodatkowe
Www.sunroutehotels.com
Cena
Imprezy samolotowe - cena zawiera: bilet lotniczy, bagaż: dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy // dla przelotów low costowych tylko bagaż podręczny (Ryanair do 5kg, dla Wizzair do 10 kg)  // dla lotów rejsowych LOT tylko bagaż podręczny 8kg, Air Malta bagaż podreczny do 10kg ;
transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus) - prom na Gozo dodatkowo płatny na miejscu, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej, VAT, opiekę polskojęzycznego rezydenta na miejscu (nie obejmuje Gozo). Dojazd własny - cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung NNW, KL, bagaż.

Bez rezydenta.
Cena nie zawiera: eco taxy 0,5 e dzień / os dorosła płatna na miejscu w recepcji, opłaty za prom na Gozo płatnej na miejscu przy wejściu na prom ok. 5 euro/os, bagażu rejestrowanego za opłatą od 160 pln - do 440pln szt.w zależności od wagi, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych, a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) wycieczek fakultatywnych.Cena imprezy uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej.Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania.W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż.

Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
.
Wycieczki fakultatywne
Pragniemy poinformować, że nasz lokalny partner przygotowała dla Państwa ofertę wycieczek i rejsów dla klientów indywidualnych.
Proponujemy dwie wycieczki w tygodniu z polskim przewodnikiem:
1. Perły Malty w piątki, w cenie transfery oraz opieka polskiego przewodnika - ok. 45 euro / osoba 
2. Wyspa Gozo w poniedziałki,  w cenie transfery, bilety promowe oraz opieka polskiego przewodnika ok. 70 euro / osoba 
Oprócz tego oferujemy 2 rodzaje rejsów, które odbywają się codziennie (w zależności od pogody) z dojazdem własnym lub dodatkowo płatnym, prywatnym transferem:
1. Całodniowy rejs na Comino i Blue Lagoon ok. 25 euro / osoba 
2. Rejs po Wielkim Porcie ok. 20 euro / oosba 
Opisy, ceny oraz szczegółowy program wycieczek znajdziecie Państwo w dokumntach podróży wysyłanych na 3 dni przed wylotem oraz na naszej stronie www.primaholiday.pl (przy opisie każdego hotelu) 
Każda wycieczka może być zarezerwowana z wyprzedzeniem lub już na miejscu u naszego rezydenta pod numerem +356 7777 2601.
Wycieczki z polskim przewodnikiem organizowane przy minimalnej liczbie uczestników 15 osób! 
Przy mniejszej ilości chętnych organizowane są prywatne wycieczki z indywidualną wyceną i programem oraz prywatnym transferem.  
.

Warunki wjazdowe
* Dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Malty jest ważny paszport lub dowód osobisty.
* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* Każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje.

Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.
.
Informacje dla podróżujących
Prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych na stronie MSZ: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych, jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ lub na powyżej wskazanej stronie MSZ przy powrocie do innych krajów.
Przed powrotem z zagranicy do Polski, prosimy o zapoznanie się z komunikatem na temat aktualnych informacji i wymogów na stronie STRAŻY GRANICZNEJ.
 

.

Udogodnienia hotelu Santana *
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Klimatyzacja
  • Parking
  • Rowery
  • Spa
  • Sporty wodne
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Santana ****, St. Paul's Bay SPB 1482, Qawra, Malta Telefon: 00 356 21583451 Fax: 00 356 21583450 e-mail: [email protected]
Dane GPS hotelu Santana
N 35º 57' 13.9453"
E 14º 25' 15.8348"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką na Maltę.
Zobacz więcej informacji o Santana w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 650 opinii z różnych źródeł
4.4
Dobry
91% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
100 opinii
5.0
186 opinii
4.0
309 opinii
3.0
30 opinii
2.0
12 opinii
1.0
13 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób nastawionych na zwiedzanie (100%)
  • osób szukających spokoju (40%)
  • osób niewymagających (40%)
  • rodzin z dziećmi (20%)
  • osób młodych i aktywnych (20%)
Najczęściej oceniane:
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Czystość i porządek
  • Jedzenie
  • Animacje
  • Wi-fi
  • Sklepy w okolicy
  • Pokój
  • Stan techniczny
  • Klimatyzacja
Ocena klientów
Holiday Check
4.6
Dobry
100% osób poleca
(6 opinii)
Hotel i otoczenie4.3
Pokoje4.5
Położenie i okolica4.8
Gastronomia4.8
infrastruktura4.6
Ogólne wrażenia4.8
Holiday Check

(118 opinii)

74%
4.4 /6

Hotel

4.4

Pokój

4.4

Serwis

5.0

Położenie

4.7

Gastronomia

4.2

Sport i rozrywka

4.1
Opinie użytkowników
Samanta
marzec 2024
4.0
Zalety
Pokoje sprzątane codziennie, czysta pościel i ręczniki.
Duże ilości jedzenia, dla każdego coś dobrego, dokładane na bieżąco według potrzeb- nigdy nie brakowało jedzenia nawet dla osób które przychodziły późno. W pokojach dostępna mini lodówka oraz czajnik, wraz z kawą i herbata-dokładane codziennie.
W weekend dostępne rozrywki w hotelowej restauracji typu karaoke oraz muzyka na żywo.
Dostępne wifi w pokojach. Dodatkowo dostępny komputer stacjonarny do szybkiego skorzystania oraz mini biblioteka.
Świetna baza wypadowa w różne strony wyspy.
W pobliżu market, również z polskimi produktami
Wady
Do kolacji brak ciepłych napoi.
Pokoje raczej 3* ze względu na wystrój sprzed 20lat oraz zużycie armatury łazienkowej.
Mocno zakurzona klimatyzacja, dawno nieużywana
Uzasadnienie
Sympatyczna obsługa, pyszne jedzenie-codziennie coś innego do wybrania. Ogólnie polecam

Santana na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998