Fostertravel.pl

Caribbean Village Agador

Agadir (Maroko)
Wczasy
Last minute
Trwa weryfikacja ceny...
Fajne wakacje

Idealna lokalizacja. W najbliższej okolicy sklepy, restauracje i bary. Do ślicznej, piaszczystej plaży niecałe 5 minut spacerem. Czysty...

Polecamy tą ofertę
Dobry standard w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi
Liczne udogodnienia dla aktywnych
Bardzo ładna plaża
Atuty hotelu
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Przedszkole
  • Blisko lotniska
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Golf
  • Minigolf
  • Życie nocne
  • Blisko centrum
  • Spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Hotel Caribbean Village Agador - All inclusive wyposażony jest w całodobową recepcję, lobby, Wi-Fi, sklep, butik, bankomat, miejsca parkingowe oraz salę telewizyjną z telewizją satelitarną. Na zewnątrz posesji znajduje się ogród oraz basen (czynny przez cały rok), przy którym dostępne są bezpłatne leżaki i ręczniki kąpielowe. Jest też basen dla dzieci. Ponadto można odpocząć na świeżym powietrzu na tarasie słonecznym. Kosztowności możesz przechować w sejfie, a bagaż w hotelowej przechowalni. Do czyszczenia ubrań służy pralnia. Dla Państwa wygody oferujemy usługi concierge. Palenie jest dozwolone w hotelu.
Menu napojów w hotelu obejmuje wodę, napoje bezalkoholowe i wino. Ławka piknikowa może być wykorzystywana przez gości do samodzielnego przygotowywania posiłków.
Sport i rozrywka - Specjalne oferty dla wszystkich entuzjastów golfa zapewnią 9-dołkowe pole golfowe. Pole do minigolfa oferuje rozrywkę dla całej rodziny. W czasie wakacji możesz również wziąć udział w kursach aerobiku. Dla entuzjastów tenisa hotel oferuje szkołę tenisa. Sauna czeka na Ciebie w spa. Hotel oferuje również masaże. Dzieci mogą być opieką w hotelowym miniklubie. W hotelu dostępna jest usługa opieki nad dziećmi, dzięki czemu dorośli również znajdą czas na relaks. Dla rozrywki dorosłych w niektóre dni grana jest muzyka na żywo. 
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Oferta
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Cena zawiera
CENA ZAWIERA
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi (Marakesz/Agadir) i czarterowymi (Agadir),
- bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi (Agadir),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko (transfer prywanty Agadir, Shuttle bus Marrakesz)
- opieka rezydenta Agadir
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:- bagaży w przypadku przelotów liniami Wizzair i Ryanair ( 10 kg podręczny oraz bagaże rejestrowane)
- miejsc obok siebie w samolocie w przypadku przelotów liniami Wizzair
- opieki rezydentaw Marakeszu - Klienci otrzymują telefon alarmowy do anglojęzycznego opiekuna
- podatku turystycznego - Wysokość podatku uzależniona jest od kategorii hotelu i wynosi od 1,60 /dzień/osoba. Podatek należy opłacić w hotelu.
Informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna - organizowana w wysokim sezonie, zależna od ilości chętnych. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu- włączana jest w wysokim sezonie. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.
Plaża w Agadirze jest publiczna, część hoteli ma wydzieloną część plaży.
Przelot bagaż serwis
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAIR, Easy Jet, Corendon,Smartwings) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą "Pierwszeństwa wejścia na pokład" bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 10 kg lub 20 kg.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:- bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego - umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład).
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 26 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg
UWAGA! odprawa w przypadku nie dokupienia miejsc obok siebie odbywa się na 1-2 dni przed wylotem i 1-2 dni przed powrotem - karty pokładowe wysyłane są na adresy mailowe wskazane w rezerwacji. Lotnisko w Agadirze wymaga wydrukowanych kart pokładowych.Smartwings (QS) - cena oferty podstawowej zawiera bagaż podręczny 8 kg o wymiarach 55x40x23 cm, możlwość dokupienia bagażu rejestrowanego (głównego) 23 kg - tylko przy zakładaniu rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji nie ma możliwości dokupienia bagażu za pośrednictwem Organizatora. Miejsca w samolocie przydzielane są na lotnisku podczas odprawy.
3.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 4 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
5. W przypadku przelotów rejsowych linie lotnicze proszą o stawienie się na lotnisku 3 h przed godziną wylotu.

Udogodnienia hotelu Caribbean Village Agador *
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen odkryty
  • Blisko centrum
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Golf
  • Minigolf
  • Parking
  • Przedszkole
  • Spa
  • Sport
  • Tenis
  • Życie nocne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Caribbean Village Agador & Tamlelt Pueblo, Boulevard du 20 Aout, Agadir, Maroko Telefon 00 212 48 84 71 02, 288 47 102 Fax 00 212 48 84 02 35
Dane GPS hotelu Caribbean Village Agador
N 30º 24' 31.0415"
W 9º 35' 53.8162"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Maroko.
Zobacz więcej informacji o Caribbean Village Agador w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 806 opinii z różnych źródeł
4.2
Dobry
84% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
135 opinii
5.0
226 opinii
4.0
294 opinii
3.0
71 opinii
2.0
31 opinii
1.0
49 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób niewymagających (62%)
  • osób młodych i aktywnych (52%)
  • osób szukających rozrywek (43%)
  • rodzin z dziećmi (38%)
  • osób szukających spokoju (29%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (29%)
  • osób oszczędnych (19%)
  • nowożeńców (14%)
  • wymagających klientów (5%)
Najczęściej oceniane:
  • Ogród
  • Basen
  • Animacje
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Jedzenie
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Pokój
  • Czystość i porządek
Ocena klientów
Holiday Check
4.7
Dobry
97% osób poleca
(31 opinii)
Hotel i otoczenie4.8
Pokoje4.4
Położenie i okolica5.0
Gastronomia4.3
infrastruktura4.8
Ogólne wrażenia4.7
Holiday Check

(319 opinii)

73%
3.9 /6

Hotel

3.9

Pokój

3.6

Serwis

4.0

Położenie

4.4

Gastronomia

3.3

Sport i rozrywka

3.9
Opinie użytkowników
Wiesław 54
marzec 2023
3.6
Zalety
Pracownicy
Wady
W sezonie zimowym brak podgrzewanego basenu
Uzasadnienie
Przyjeżdżam tam tylko dla ludzi tam pracujących.

Caribbean Village Agador na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998