Fostertravel.pl

Omega

Agadir (Maroko)
Wczasy
Last minute
Trwa weryfikacja ceny...
Odpowiednie warunki

Bardzo smaczne posiłki oraz świeże potrawy. Brakowało nam większej różnorodności wśród serwowanych potraw. Hotel o dobrej jakości...

Polecamy tą ofertę
Hotel z Wi-Fi
Atuty hotelu
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Blisko lotniska
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Basen odkryty
  • Sporty wodne
  • Jazda konna
  • Windsurfing
  • Życie nocne
  • Blisko centrum

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Ogólny opis:
Około. Hotel Omega położony jest 1 km od piaszczystej plaży. Miasto Marrakesz oddalone jest od obiektu o około 275 km. Supermarket oddalony jest o około 1 km. Odległość od najbliższych barów i restauracji wynosi 500 m. Na wieczorne tańce w odległości ok. 20 m. Dla mobilności podczas wakacji dostępny jest postój taksówek (ok. 500 m) i przystanek autobusowy (ok. 1 km). Szpital oddalony o około 3 km zapewnia pomoc medyczną w nagłych przypadkach. Lotnisko (CMN) oddalone jest o ok. 402 km stąd. Kolejne lotnisko (AGA) położone jest ok. 25 km stąd.Udogodnienia:
Niedawno odnowiony w 2012 roku, pięciopiętrowy hotel przy plaży posiada 87 pokoi. Wyposażony jest w całodobową recepcję (zameldowanie od 14:00, wymeldowanie do 12:00), lobby z barem, klimatyzację, sejf (za opłatą), dyskotekę, parking (bezpłatny) ), a także możliwość wymiany pieniędzy. Do posiłków służy restauracja (klimatyzowana) i bar z przekąskami. WiFi jest dostępne bezpłatnie. Usługa konsjerża dostępna jest za opłatą.Basen:
Bar przy basenie oferuje gościom napoje orzeźwiające.Sport i wypoczynek:
Sport i rozrywka: Tenis (w miarę możliwości płatny, w odległości ok. 2 km). Około. W odległości 1 km od hotelu można uprawiać sporty wodne (częściowo od lokalnych dostawców). Pole golfowe oddalone jest o ok. 4 km od hotelu. Opieka nad dziećmi: opieka nad dziećmi (za opłatą).Dodatkowe informacje:
Za niektóre udogodnienia, udogodnienia lub zajęcia mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. Niektóre usługi zależą od lokalnych warunków klimatycznych i pory roku. Używane języki: angielski, niemiecki i francuski. Akceptowane metody płatności: Visa i Euro/MasterCard.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Oferta
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Cena zawiera
CENA ZAWIERA
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi (Marakesz/Agadir) i czarterowymi (Agadir),
- bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi (Agadir),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko (transfer prywanty Agadir, Shuttle bus Marrakesz)
- opieka rezydenta Agadir
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:- bagaży w przypadku przelotów liniami Wizzair i Ryanair ( 10 kg podręczny oraz bagaże rejestrowane)
- miejsc obok siebie w samolocie w przypadku przelotów liniami Wizzair
- opieki rezydentaw Marakeszu - Klienci otrzymują telefon alarmowy do anglojęzycznego opiekuna
- podatku turystycznego - Wysokość podatku uzależniona jest od kategorii hotelu i wynosi od 1,60 /dzień/osoba. Podatek należy opłacić w hotelu.
Informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna - organizowana w wysokim sezonie, zależna od ilości chętnych. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu- włączana jest w wysokim sezonie. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.
Plaża w Agadirze jest publiczna, część hoteli ma wydzieloną część plaży.
Przelot bagaż serwis
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAIR, Easy Jet, Corendon,Smartwings) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą "Pierwszeństwa wejścia na pokład" bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 10 kg lub 20 kg.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:- bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego - umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład).
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 26 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg
UWAGA! odprawa w przypadku nie dokupienia miejsc obok siebie odbywa się na 1-2 dni przed wylotem i 1-2 dni przed powrotem - karty pokładowe wysyłane są na adresy mailowe wskazane w rezerwacji. Lotnisko w Agadirze wymaga wydrukowanych kart pokładowych.Smartwings (QS) - cena oferty podstawowej zawiera bagaż podręczny 8 kg o wymiarach 55x40x23 cm, możlwość dokupienia bagażu rejestrowanego (głównego) 23 kg - tylko przy zakładaniu rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji nie ma możliwości dokupienia bagażu za pośrednictwem Organizatora. Miejsca w samolocie przydzielane są na lotnisku podczas odprawy.
3.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 4 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
5. W przypadku przelotów rejsowych linie lotnicze proszą o stawienie się na lotnisku 3 h przed godziną wylotu.

Udogodnienia hotelu Omega *
  • Basen odkryty
  • Blisko centrum
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Jazda konna
  • Klimatyzacja
  • Parking
  • Sporty wodne
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Windsurfing
  • Życie nocne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Omega, G11 Lotissement Sonaba, 80000 Agadir, Maroko
Dane GPS hotelu Omega
N 30º 23' 55.968"
W 9º 35' 29.958"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Maroko.
Zobacz więcej informacji o Omega w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 452 opinie z różnych źródeł
3.5
Przeciętny
49% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
77 opinii
5.0
0 opinii
4.0
197 opinii
3.0
52 opinii
2.0
53 opinii
1.0
73 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • rodzin z dziećmi (100%)
  • osób szukających spokoju (100%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (100%)
Najczęściej oceniane:
  • Widoki
  • Jedzenie
Ocena klientów
Holiday Check
2.9
Słaby
20% osób poleca
(5 opinii)
Hotel i otoczenie3.2
Pokoje3.0
Położenie i okolica2.1
Gastronomia3.3
infrastruktura2.8
Ogólne wrażenia2.9
Opinie użytkowników
Paweł
grudzień 2019
4.0
Zalety
Ładny widok
Wady
Brak większego urozmaicenia
Hotel
Hotel o dobrej jakości położony w ciekawiej miejscowości. Usługi na dobrym poziomie, a pracownicy bardzo przyjaźni i pomocni.
Pokoje
Pokój był dość dobrze urządzony i jakość wyposażenia była dobra. Jedynie sprzątnie było mało dokładne.
Gastronomia
Bardzo smaczne posiłki oraz świeże potrawy. Brakowało nam większej różnorodności wśród serwowanych potraw.
Infrastruktura
Z hotelu mieliśmy bardzo ładny widok na ocean, który był oddalony o parę minut spacerem. Internet działał przezwoicie.
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), 1 tydzień

Omega na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998