Fostertravel.pl

Sol e Mar

Albufeira, Algarve (Portugalia)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
hotel ok

Pokój niedawno był odnowiony. Wymieniono meble, a łóżko było bardzo wygodne. Jedynie przeszkadzało słabe wygłuszenie pokoju i nocami...

Polecamy tą ofertę
Nr 12 wśród 32 hoteli 4* w Albufeira
Dobry standard w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi, blisko plaży
Atuty hotelu
  • Dla dzieci
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Basen kryty
  • Rowery
  • Sport
  • Sporty wodne

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Opis ogólny:
Około 50 m od piaszczystej plaży leży hotel Sol E Mar Hotel. Miasto Vilamoura jest oddalone o około 18 km (Armacao około 15 km). Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 150 m. Postój taksówek (ok. 200 m) i przystanek autobusowy (ok. 200 m) zapewniają mobilność na wakacjach. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 15 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 3 km szpital. Lotnisko (FAO) położone jest ok. 50 km od hotelu. Kolejne lotnisko (LIS) jest oddalone o ok. 254 km.
Wyposażenie :
Ten 6-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 74 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, windę, klimatyzację oraz sejf (odpłatny). W hotelu znajduje się bar z przekąskami. Internet jest do dyspozycji gości za dodatkową opłatą. Usługa prania jest dostępna odpłatnie.
Wyżywienie:
Śniadanie w formie szwedzkiego stołu.
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: bilard (za ewentualną opłatą). Oferty wellness: masaże za ewentualną opłatą. Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, hiszpańsku i po portugalsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa, Diners Club, American Express oraz Eurocard/MasterCard.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Oferta
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Rodzaj oferty
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera /nie zawiera
W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta. Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena nie zawiera:bagażu głównego (możliwość dokupienia min. 2 dni przed wylotem), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.

Udogodnienia hotelu Sol e Mar *
  • Basen kryty
  • Dla dzieci
  • Klimatyzacja
  • Rowery
  • Sport
  • Sporty wodne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Sol e Mar ****, Rua José Bernardino de Sousa, 8200-14 Albufeira, Portugalia Telefon: 00351 289 580 080 Fax: 00351 289 587 036 E-mail: [email protected]
Dane GPS hotelu Sol e Mar
N 37º 5' 12.724"
W 8º 15' 9.7898"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Portugalii.
Zobacz więcej informacji o Sol e Mar w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 579 opinii z różnych źródeł
4.8
Dobry
91% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
265 opinii
5.0
53 opinii
4.0
218 opinii
3.0
12 opinii
2.0
19 opinii
1.0
12 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • rodzin z dziećmi (67%)
  • osób młodych i aktywnych (67%)
  • osób szukających rozrywek (67%)
  • osób niewymagających (33%)
Najczęściej oceniane:
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Pokój
Ocena klientów
Holiday Check
3.9
Przeciętny
100% osób poleca
(3 opinie)
Hotel i otoczenie3.8
Pokoje3.5
Położenie i okolica4.8
Gastronomia3.8
infrastruktura3.7
Ogólne wrażenia4.0
Holiday Check

(115 opinii)

92%
5.2 /6

Hotel

5.2

Pokój

4.9

Serwis

5.1

Położenie

5.4

Gastronomia

4.4

Sport i rozrywka

4.1
Opinie użytkowników
Beata
lipiec 2019
4.0
Zalety
Piękna plaża przy hotelu
Wady
Pokój słabo wygłuszony
Hotel
Bardzo dobry hotel położony niedaleko od plaży oraz blisko centrum. Idealne połączenie.
Pokoje
Pokój niedawno był odnowiony. Wymieniono meble, a łóżko było bardzo wygodne. Jedynie przeszkadzało słabe wygłuszenie pokoju i nocami budziły odgłosy z zewnątrz.
Gastronomia
Jedzenie było smaczne, chociaż nie tak urozmaicone jak oczekiwaliśmy. Niemniej jednak miło jadło się z widokiem na morze.
Infrastruktura
Obiekt znajdował się przy bardzo ładnej plaży, ale brakowało zewnętrznego basenu Nie każdy lubi pływać w morzu.
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), 1 tydzień

Sol e Mar na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998