Fostertravel.pl

Enotel Lido

Funchal, Madera (Portugalia)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Wspaniały

Hotel super, było bardzo przyjemnie. Spędziliśmy cudowne wakacje, miło,spokojnie i bezpiecznie. Pokój przestronny i wygodny. Czysty....

Polecamy tą ofertę
Dla wymagających w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi
Znakomita lokalizacja
Dogodne połączenia komunikacyjne
Atuty hotelu
  • Dla dzieci
  • Przedszkole
  • Blisko lotniska
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Rowery
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Golf
  • Jazda konna
  • Życie nocne
  • Blisko centrum
  • Spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Kraj
PORTUGALIA

Położenie
Doskonale położony, bezpośrednio przy promenadzie, ok. 3 km od centrum Funchal, blisko atrakcji, ok. 20 km od lotniska.
Plaża
Ok. 50 Praia Gorgulho, kameralna, kamienista, zejście po schodach, brak serwisu plażowego. Ok. 400 m od kompleksu kąpielowego Lido, wyróżnionego certyfikatem Błękitna Flaga, wstęp płatny (ok. 4 Eur) serwis plażowy dodatkowo płatny.
Wyposażenie
Pięciogwiazdkowy, nowoczesny z eleganckim wnętrzem, posiadający 317 pokoi z częściowym i frontalnym widokiem.

Do dyspozycji gości: 24h recepcja, przestronne lobby, sklep z pamiątkami, 4 windy, 3 baseny, bezpłatne leżaki i parasole, ogród, taras, sala TV, restauracja główna serwująca dania w formie bufetu, 3 restauracje tematyczne (m.in. włoska, japońska, portugalska) 3 bary: Pearl Bar, Moonlight Disco Theather, Sports bar, strefa SPA, usługi fryzjera, siłowania, program zajęć sportowych i animacyjny, sala konferencyjna.
.
Internet
Wi-Fi –  bezpłatnie na terenie obiektu.
Zakwaterowanie
Pokój dwuosobowy/standardowy – ok. 29 m2, z bocznym widokiem na ocean, max. dla 3 osób, klimatyzacja, Wi-Fi, telefon, tv 48”, sejf, balkon lub taras, czajnik, żelazko na zapytanie, szafa lub garderoba, łazienka z wyposażeniem (WC, wanna lub prysznic, suszarka do włosów) za opłatą: mini bar. Pokój rodzinny – ok. 34 m2, klimatyzacja, z bocznym widokiem na ocean lub z widokiem na basen, max. dla 4 os. klimatyzacja, Wi-Fi, telefon, tv 48”, sejf, balkon lub taras, czajnik, szafa lub garderoba, żelazko na zapytanie, łazienka z wyposażeniem (WC, wanna lub prysznic, suszarka do włosów) za opłatą: mini bar.
.

Sport
Siłownia, tenis stołowy, trening, aerobik.
Wellness
Strefa SPA 18+ za opłatą (m.in. masaże, zabiegi).
Rozrywka
Program animacyjny, dyskoteka, wieczorne show, muzyka na żywo (w wybrane dni tygodnia).
Dzieci
Basen dla dzieci, mini klub 4-12, program animacyjny dla dzieci i młodzieży.
Wyżywienie
All Inclusive – śniadanie, obiad, kolacja, przekąski w formie bufetu, wybrane napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe.
Kategoria nekera
5 gwiazdek, kategoria lokalna: 5 gwiazdek.

Cena zawiera
Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, ubezpieczenie dla imprez turystycznych, telefoniczną opiekę rezydenta.

Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww.świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), bezpośrednia opieka polskojęzycznego rezydenta - w sezonie letnim (wakacyjnym): Kreta, Rodos, Turcja (Riwiera), Majorka, Bułgaria, całorocznie: Malta, na pozostałych kierunkach opieka telefoniczna lub przez czat w serwisie moja.nekera.pl.W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie.Cena uzależniona jest m.in. od przewoźnika oraz terminu wyjazdu, należy ją zweryfikować podczas zakupu.

Linie lotnicze, w których bagaż jest w cenie (20 kg bagaż główny oraz bagaż podręczny) - przeloty czarterowe: Enter Air, LOT (dla wylotów na Rodos), Sky Express, Holiday Europe, European Air Charter, Ryan Sun (dla wylotów na Rodos) oraz przeloty rejsowe: Sun Express, Corendon, Pegasus Airlines, Emirates, Fly Dubai, Quatar Airlines, Air France, Austrian Airlines.Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir), Easy Jet.
Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności.
TELEFONICZNA OPIEKA W JEZYKU POLSKIM
.
Mocne strony
- basen infinity
- po całkowitym remoncie w 2021
- pokoje z bocznym i frontalnym widokiem
Udogodnienia hotelu Enotel Lido *
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Blisko centrum
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Golf
  • Jazda konna
  • Klimatyzacja
  • Przedszkole
  • Rowery
  • Spa
  • Sport
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Życie nocne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Enotel Lido, Rua Simplício dos Passos Gouveia, 29, 9004 - 576 - Funchal, Madeira, Portugal Tel. +351 291 702000 Fax. +351 291 702025 E-mail. [email protected]
Dane GPS hotelu Enotel Lido
N 32º 38' 15.4528"
W 16º 56' 8.7653"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Portugalii.
Zobacz więcej informacji o Enotel Lido w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1302 opinie z różnych źródeł
4.6
Dobry
76% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
699 opinii
5.0
187 opinii
4.0
143 opinii
3.0
59 opinii
2.0
9 opinii
1.0
205 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających spokoju (67%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (67%)
  • wymagających klientów (67%)
  • rodzin z dziećmi (33%)
Najczęściej oceniane:
  • All inclusive
  • Łazienka
  • Ogólne wrażenie
  • Pokój
  • Basen
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Plaża
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Jedzenie
  • Czystość i porządek
  • Stan techniczny
Ocena klientów
Holiday Check
4.6
Dobry
79% osób poleca
(14 opinii)
Hotel i otoczenie4.8
Pokoje4.8
Położenie i okolica4.6
Gastronomia4.5
infrastruktura4.6
Ogólne wrażenia4.5
Holiday Check

(247 opinii)

84%
5.2 /6

Hotel

5.3

Pokój

5.2

Serwis

5.3

Położenie

5.3

Gastronomia

5.0

Sport i rozrywka

4.6
Opinie użytkowników
Monika
maj 2024
1.0
Zalety
Kuchnia.
Wady
Recepcja.
Uzasadnienie
Recepcja utrudnia i ignoruje podstawowe potrzeby gości hotelowych.

Enotel Lido na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998