Fostertravel.pl

Lido (Estoril)

Estoril, Wybrzeże Lizbońskie (Portugalia)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Polecamy tą ofertę
Mniej wymagającym szukającym ofert w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi
Atuty hotelu
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Blisko lotniska
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Rowery
  • Sporty wodne
  • Żeglarstwo

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Kategoria
***
Region
Portugalia/Lizbona

Atuty
- trawiasty taras na dachu
- odkryty basen
- przestronne pokoje
Naszym zdaniem
Położony niedaleko słynnego kasyna Estoril, hotel Lido posiada duży teren gdzie goście mogą rozkoszować się słońcem na trawiastym tarasie na dachu lub popływać w odkrytym basenie w wypielęgnowanych ogrodach. Wysokie opinie klientów za przestronne, nowocześnie urządzone pokoje, wysoki poziom obsługi i smaczne śniadania
Położenie
- w regionie Estoril
- kasyno Estoril ok 600m
- Museu da Música Portuguesa 700 km
- Boca do Inferno ok 3,7 km
- plaża Tamariz ok 1 km
- pole golfowe ok 1,3km
- park Urbano da Quinta da Carreira ok 2,4km
- Port lotniczy Humberto Delgado 35 km
Do dyspozycji gości
- całodobowa recepcja
- bezpłatne wifi
- restauracja
- odkryty basen
- parking
Pokoje
Standard- o powierzchni ok 15m2 dla maksymalnie trzech osób, bezpłatny zestaw kosmetyków, bidet, toaleta, wanna lub prysznic, suszarka do włosów, biurko, sejf, budzenie na życzenie, telewizor, minibar, ogrzewanie, telefon, klimatyzacja
Wyżywienie
RO / SC - oferta bez wyżywienia
BB - śniadania w formie bufetu w restauracji głównej.
Cena zawiera
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat marża
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
Cena nie zawiera
- Podatku lokalnego w wysokosci ok. 2 EUR/os/noc (dotyczy osób powyżej 13 roku zycia) - płatne na miejscu w hotelu
- Opieki polskiego rezydenta
- Wycieczek fakultatywnych
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,

SEZON ZIMA 24' OD LISTOPADA DO KONCA MARCA 2024
SEZON LATO 24' OD KWIETNIA DO KONCA PAZDZIERNIKA 2024

USŁUGA BAGAŻ RYANAIR W DWIE STRONY (10kg)  350 ZŁ

USŁUGA BAGAŻ RYANAIR W DWIE STRONY (20KG) 500 ZŁ

BAGAŻ WIZZ (10kg)  480 ZŁ 

BAGAŻ WIZZ (20kg)  680 ZŁ 

BAGAŻ WIZZ (32kg) 780 ZŁ 

Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.

Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby, ceny prezentują się następująco:

REZERWACJA MIEJSC OBOK SIEBIE W SAMOLOCIE WIZZAIR i RYANAIR - 180 ZŁ
Ważne informacje dotyczące przepisów wjazdowych
Podróż do Portugalii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Portugalii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
Dokumenty do rezerwacji
Rezerwacje na tzw. dynamicznym pakietowaniu" w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży: 

- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,

- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)

- numeru polisy dosyłanej w mailu

Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Godziny przelotów
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Rezerwacje "do potwierdzenia"
Oferty wakacji w Portugalii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.

Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.

WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Składka na turystyczny fundusz pomocowy
Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP) został utworzony na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020, o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz 1842 z późn. zm.).

- składka TFP  jest obowiązkowa

- składka TFP jest naliczana od każdego podróżnego biorącego udział w imprezie turystycznej

- składka TFP nie podlega zwrotowi

Składka TFP dotyczy imprez samolotowych na czarterach i samolotach rejsowych/liniowych, imprez autokarowych, objazdów, obozów młodzieżowych, imprez z dojazdem własnym (z wyłączeniem imprez typu ekspress).
Ważne informacje
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.

Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.

Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce lub będzie pod opieką innej osoby (np. innego członka rodziny). Zgoda powinna zostać sporządzona najlepiej w formie aktu notarialnego, w obecności notariusza.

W przypadku transferu do niektórych hoteli, ze względu na brak możliwości podjechania autokaru pod wejście, wysadzenie i odbiór klientów może mieć miejsce w pewnej odległości od obiektu.

Udogodnienia hotelu Lido (Estoril) *
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Klimatyzacja
  • Parking
  • Rowery
  • Sporty wodne
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Żeglarstwo

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Lido, R. Alentejo 12, 2765-188 Estoril, Wybrzeże Lizbońskie, Portugalia Tel. +351 21 467 94 20 E-mail. [email protected]
Dane GPS hotelu Lido (Estoril)
N 38º 42' 32.9616"
W 9º 24' 5.3424"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Portugalii.
Zobacz więcej informacji o Lido (Estoril) w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 522 opinie z różnych źródeł
4.0
Dobry
63% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
147 opinii
5.0
0 opinii
4.0
102 opinii
3.0
220 opinii
2.0
26 opinii
1.0
27 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób nastawionych na zwiedzanie (100%)
Najczęściej oceniane:
  • Pokój
  • Hałas
Ocena klientów
Holiday Check
3.3
Średni
50% osób poleca
(2 opinie)
Hotel i otoczenie3.5
Pokoje4.0
Położenie i okolica4.0
Gastronomia1.0
infrastruktura3.5
Ogólne wrażenia3.5
Opinie użytkowników
Zosia
lipiec 2019
3.1
Zalety
Przyzwoity standard pokoju
Wady
Odgłosy remontu
Hotel
Słabej jakości hotel, który w rzeczywistości nie do końca odpowiadał temu co widzieliśmy na zdjęciach. W dodatku podczas pobytu był prowadzony remont, co dodatkowo przeszkadzało w wypoczynku.
Pokoje
Pokój standardowy i niezłej jakości jak na ten obiekt. Łóżko wygodne, a reszta wyposażenia w dobrym też stanie. Więc tu raczej pozytywnie.
Infrastruktura
Plaża daleko od hotelu, a basen dość przeciętny.
Dane wyjazdu
bez wyżywienia, 3-6 dni

Lido (Estoril) na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998