Fostertravel.pl

Casadani

Marie-Laure, Mahe (Seszele)
Wczasy
Last minute
Trwa weryfikacja ceny...
Polecamy tą ofertę
Mało wymagającym szukającym rozsądnej oferty cenowej
Hotel z Wi-Fi

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Naszym zdaniem
Kameralny hotel z malowniczymi widokami z tarasu restauracji. Rodzinna atmosfera, gościnni właściciele. Idealny dla tych, którzy nie przepadają za dużymi resortami i wakacyjnym zgiełkiem.

Położenie
2 minuty spacerem od plaży Marie-Laure, kilometr od słynnej plaży Beau Vallon, na północy wyspy Mahe, w rejonie Bel Ombre, ok. 15 km od lotniska.

Wyposażenie
Recepcja, restauracja (specjalność: kuchnia kreolska, owoce morza, ryby) z tarasem (widok na ocean i wysepkę Silhouette), łącza internetowe.

Pokoje
Skromne, ale zadbane i przestronne, z klimatyzacją, łazienką, TV kablową, minibarem, balkonem.

Wyżywienie
BB: Śniadania (08:00 - 10:00) w formie bufetów lub serwowane

HB: Śniadania i obiadokolacje.

Sport i rozrywka
Obsługa hotelowa chętnie pomaga w organizacji relaksu i wycieczek. Właściciel ma kilka łodzi rybackich, organizuje wyprawy wędkarskie, wypożycza samochód.

Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, obowiązkowej opłaty za zrównoważony rozwój środowiska turystycznego płatnej na miejscu, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, obowiązkowego podatku turystycznego ok 1 Euro/dzień/osoba (dotyczy tylko wyspy Silhouette).

Ważne - health travel authorisation
Warunkiem wjazdu do kraju jest wypełnienie Health Travel Authorisation: https://seychelles.govtas.com/.

Wypełnienie Health Travel Authorisation jest płatne. Koszt od 10 EUR za osobę oraz przeprocesowanie formularza trwa do 24 godzin, dlatego rekomendujemy wypełnienie formularza na minimum 24 godziny przed wylotem.

Wymagane jest również ubezpieczenie zdrowotne obejmujące ew. koszty związane z COVID-19, takie jak koszty kwarantanny, izolacji czy leczenia.

Uwagi
Po przylocie na Seszele należy podać adres planowanego miejsca pobytu, jak również dysponować odpowiednimi do czasu pobytu środkami finansowymi (gotówka, karty kredytowe, czeki podróżne).

W przypadku zakupienia pobytu w hotelu na wyspie Praslin lub La Digue transfer do hotelu po przylocie/przed lotem powrotnym uzależniony jest od godzin kursowania promu.

Godziny te mogą ulegać zmianom.W przypadku braku możliwości zorganizowania transferu w danym dniu konieczne jest spędzenie nocy po przylocie lub dzień przed wylotem w hotelu na głównej wyspie, Mahe.

.
Przelot
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

.
Wizy
Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.

Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.

Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody.Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu.Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski.Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

.

Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.
Bezpieczne wakacje
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju.

Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora.Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.

 

Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html
.
Dane teleadresowe
Hotel Casadani, 00248 Bel Ombre, Mahe, Seszele Tel. +248 248 481 Fax. +248 247 922 E-mail. [email protected]
Dane GPS hotelu Casadani
S 4º 37' 16.4233"
E 55º 24' 58.1768"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem na Seszele.
Zobacz więcej informacji o Casadani w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 147 opinii z różnych źródeł
4.2
Dobry
60% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
30 opinii
5.0
22 opinii
4.0
54 opinii
3.0
29 opinii
2.0
5 opinii
1.0
7 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • nowożeńców (100%)
  • osób szukających spokoju (100%)
Najczęściej oceniane:
  • Widoki
Ocena klientów
Holiday Check
3.5
Przeciętny
50% osób poleca
(2 opinie)
Hotel i otoczenie3.2
Pokoje4.0
Położenie i okolica3.0
Gastronomia3.0
infrastruktura5.0
Ogólne wrażenia2.5
Holiday Check

(14 opinii)

34%
4.3 /6

Hotel

4.3

Pokój

5.0

Serwis

4.7

Położenie

4.3

Gastronomia

3.4

Sport i rozrywka

2.8
Opinie użytkowników
Maja
listopad 2019
4.3
Zalety
Niesamowite otoczenie i widoki
Wady
W tej cenie wszystko jak trzeba
Hotel
Przede wszystkim niesamowite miejsce z pięknymi widokami oraz super atmosferą. Personel był bardzo miły i pomocny.
Pokoje
Nasze pomieszczenie było bardzo zadbane i urządzone w wystarczający sposób. Było nam w nim wygodnie.
Gastronomia
Jedzenie nie było szczególnie wyszukane. Raczej proste, ale w marę urozmaicone i smaczne. Smaczne ryby i fajne dania z drobiu.
Infrastruktura
Najbliższa plaża podczas przypływu znikała i wtedy trzeba było przespacerować się na większa. Ogólnie jednak wspaniałe morze i super miejsce do relaksu.
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), 1 tydzień

Casadani na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998