Fostertravel.pl

The Palms

Beruwala (Sri Lanka)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Doskonały hotel i super wakacje

Bardzo ładny hotel w dobrej lokalizacji. Pobyt spełnił nasze wymagania. Obsługa miła i zaangażowana. Posiłki bardzo dobre i różnorodne....

Polecamy tą ofertę
Hotel z Wi-Fi, blisko plaży
Bardzo pomocny personel
Przepiękny basen oraz jego otoczenie
Piękna plaża blisko hotelu
Atuty hotelu
  • Dla dzieci
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Nurkowanie
  • Windsurfing
  • Blisko centrum
  • Spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Naszym zdaniem
 Pięknie usytuowany hotel, otoczony egzotyczną roślinnością przy piaszczystej, długiej plaży.  

Położenie
Południowo-zachodnie wybrzeże, przy długiej, piaszczystej plaży, ok. 2 km od miasteczka Beruwela, 110 km od lotniska.

Wyposażenie
Lobby, recepcja, restauracja główna z częścią zewnętrzną, restauracja a'la carte (specjalność: ryby i owoce morza) przy plaży, bistro bar, bar główny, bezpłatne łącza Wi-Fi, sale konferencyjne, sklepik z pamiątkami, room service.   

Pokoje
Deluxe - sypialnia, łazienka (prysznic, suszarka), klimatyzacja, sejf, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, minibar (na życzenie i za opłatą), telewizor, balkon lub taras z widokiem na ocean. Zakwaterowanie dla maks. 3 osób.

Wyżywienie
BB - śniadania w formie bufetów

HB - śniadania i kolacje

All inclusive - śniadania, obiady, kolacje, napoje, lokalne alkohole 

Sport i rozrywka
Basen o nieregularnym kształcie, taras słoneczny, siatkówka plażowa, siłownia, tenis stołowy, bilard, centrum ajurwedy, sporty wodne, rejsy. 

Dla dzieci
 Basen dla dzieci, łóżeczka niemowlęce (konieczna rezerwacja). 

Uwagi
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie.

Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę telefoniczną lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta (kontakt telefoniczny), ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera
Wiz, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Przelot
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

.
Wizy
Przy wyjazdach na Sri Lankę wymagana jest wiza.

Wizę można wykupić bezpośrednio na lotnisku na Sri Lance lub poprzez złożenie wniosku wizowego poprzez system ETA (Electronic Travel Authorisation).W tym celu należy zalogować się na stronie www.eta.gov.lk (zakładka Apply).Klienci muszą wypełnić wszystkie wymagane pola.Pasażer posiadający kopię zatwierdzenia ETA uprawniony jest do wjazdu na teren Sri Lanki w ciągu 90 dni od daty jego wystawienia.

Pasażer na podstawie zatwierdzenia ETA otrzymuje - na lotnisku na Sri Lance, wizę dwukrotnego wjazdu, ważną 30 dni od daty przekroczenia granicy.
Opłaty wizowe:

- przy rejestracji i wykupie przez system ETA - 50 USD za osobę (wymagana rejestracja w systemie ETA, płatności dokonuje się kartą kredytową poprzez system ETA)- przy rejestracji i wykupie na lotnisku na Sri Lance - 60 USD za osobę (rejestracja w systemie ETA nie jest wymagana, płatności dokonuje się gotówką na lotnisku na Sri Lance)

Sugerujemy jednak wyrobienie wiz online aby uniknąć późniejszych kolejek na lotnisku.
Wszyscy podróżujący na Sri Lankę zobowiązani są do przełożenia w porcie lotniczym na Sri Lance:

- ważnego paszportu (minimum 6 miesięcy od daty powrotu)

- kopii zatwierdzenia ETA (tylko w przypadku rejestracji i płatności poprzez system ETA)

- biletu powrotnego

- odpowiednich środków finansowych (gotówka, karty kredytowe, czeki podróżne)..
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.

Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody.Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu.Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski.Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

.

Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.
Bezpieczne wakacje
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju.

Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora.Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.

 

Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html 
.
Udogodnienia hotelu The Palms *
  • Basen odkryty
  • Blisko centrum
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Klimatyzacja
  • Nurkowanie
  • Spa
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Windsurfing

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel The Palms, 6th Lane Moragalle, Beruwala 0034, Sri Lanka Telefon: 0094 34 2277039 / 22760413 Fax: 0094 34 227 7039
Dane GPS hotelu The Palms
N 6º 26' 56.8108"
E 79º 58' 52.2946"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą na Sri Lankę.
Zobacz więcej informacji o The Palms w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 696 opinii z różnych źródeł
4.1
Dobry
57% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
198 opinii
5.0
50 opinii
4.0
152 opinii
3.0
263 opinii
2.0
6 opinii
1.0
27 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających spokoju (67%)
  • rodzin z dziećmi (67%)
  • wymagających klientów (33%)
  • nowożeńców (33%)
Najczęściej oceniane:
  • Plaża
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Jedzenie
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Łazienka
Ocena klientów
Holiday Check
4.4
Dobry
75% osób poleca
(4 opinie)
Hotel i otoczenie4.5
Pokoje4.4
Położenie i okolica4.0
Gastronomia4.4
infrastruktura4.3
Ogólne wrażenia4.5
Holiday Check

(532 opinii)

83%
4.6 /6

Hotel

4.7

Pokój

4.7

Serwis

5.6

Położenie

5.3

Gastronomia

5.3

Sport i rozrywka

4.1
Opinie użytkowników
Aga
luty 2024
3.0
Zalety
Niewątpliwie położenie hotelu,
Jedzenie,
Obsługa jest na super poziomie. Staff bardzo uśmiechnięty i miły.
Wady
90% gości to Rosjanie. Hotel nastawiony jest na rosyjskich gości. Jesz kolacje.. A zespól gra rosyjskie piosenki, do których śpiewają pijani Rosjanie. Wieczorki typu karaoke: również królowały rosyjskie piosenki, śpiewane przez Rosjan. Codzienne głośne imprezy do 01:00 a nawet 02:00 w nocy. Pod koniec 10 dniowego urlopu.. Człowiek cieszył sie, ze wraca do domu.
Uzasadnienie
Uważam, ze w obecnej sytuacji na świecie, polscy goście nie powinni byc kierowani do tego hotelu. Hotel wieczorami przeradzał sie w imprezownie, z nachalnymi Rosjanami, którzy nie rozumieli słów: „nie, odejdź, nie chce tańczyć.. ”
Komu odradzasz i dlaczego?
Nie polecam hotelu z uwagi na ich mieszkańców, rosjanie wyjeżdżający na wakacje uwazaja sie za BOGÓW, niestety przy pelnej aprobacie obslugi hotelu.

The Palms na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998