Fostertravel.pl

Helios

Kumkoy, Riwiera Turecka (Turcja)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Polecamy tą ofertę
Nr 45 wśród 223 hoteli 3* na Riwierze Tureckiej
Dobry standard w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi
Atuty hotelu
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Basen odkryty
  • Sport
  • Sporty wodne

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Naszym zdaniem
Przyjemny, bardzo dobrze położony hotel 3-gwiazdkowy. Tylko kilka kilometrów od starówki w Side. Smaczne wyżywienie, przestronne pokoje, miła obsługa. W dobrej cenie. 

Położenie
Około 600 m od plaży (bezpłatny bus hotelowy kilka razy dziennie i leżaki), w miejscowości wypoczynkowej Kumkoy, ok. 5 km od centrum urokliwego Side.

Wyposażenie
Lobby z całodobową recepcją, restauracja, bar przy basenie, bar na plaży (przekąski, napoje bezalkoholowe), bezpłatne Wi-Fi w lobby. Płatne: pralnia, opieka lekarska.

Pokoje
Hotel posiada 51 przyjemnie urządzonych pokoi, z których każdy wyposażony jest w: klimatyzację, balkon, łazienkę (prysznic, suszarka do włosów), telewizję satelitarną, minibar (pusty); płatne: sejf, telefon.

Rodzaje pokoi:

Standard Room - standardowe o powierzchni 30 m kw.

Family Room - rodzinne o powierzchni 60 m kw. składające się z sypialni, salonu i łazienki.

Wyżywienie
All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu, przekąski w ciągu dnia, popołudniowa kawa i ciasto, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wyznaczonych godzinach. W barze na plaży napoje alkoholowe płatne (bezpłatne napoje bezalkoholowe i przekąski).

Sport i rozrywka
Basen, łaźnia turecka, gry w basenie, animacje, raz w tygodniu Noc Turcka. Płatne: sporty wodne na plaży.

Dla dzieci
Brodzik, łóżeczka niemowlęce na życzenie (w zależności od dostępności).

Warunki wjazdu do kraju
Obywatele RP mogą przebywać na terenie Turcji łącznie przez 90 dni. Paszport powinien być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu. 

Od 19.04.2022 r. obywatele polscy mogą przylatywać do Turcji także na podstawie ważnego dowodu osobistego.

Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Przelot liniami lotniczymi corendon airlines/sun express/pegasus airlines
Wszystkie oferty do Turcji oparte są o dynamiczne pakietowanie.

* Przelot liniami CORENDON AIRLINES

Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 8 kg bagaż podręczny.

Warunki przewozu linii lotniczych Corendon Airlines: https://www.corendonairlines.com/en/page/travel-information/rules-regulations/rules-for-tickets-and-reservations

Samodzielna odprawa na lotnisku na podstawie otrzymanych dokumentów.

* Przelot liniami SUN EXPRESS

Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 8 kg bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 55x40x20 cm.

Warunki przewozu linii lotniczych Sun Express: https://www.sunexpress.com/en/terms-conditions-sunexpress/

Bezpłatna odprawa online 24h przed wylotem (wymagane jest wypełnienie formularza z danymi do odprawy).

Karty pokładowe są przesyłane na wskazany w rezerwacji adres mailowy.

W przypadku Klientów podróżujących na innym niż polskie paszporcie/dowodzie brak bezpłatnej odprawy online (formularz linii wymaga dodatkowych dokumentów typu nr karty pobytu lub wizy).Klienci odprawiają się samodzielnie na lotnisku za dodatkową opłatą (ok. 3 Euro od osoby w jedną stronę). 

* Przelot liniami PEGASUS AIRLINES

Bagaże zawarte w cenie - 20 kg bagaż rejestrowany + 3 kg bagaż podręczny.

Warunki przewozu linii lotniczych Pegaus Airlines: https://www.flypgs.com/en/useful-info/info-about-flights/general-rules?_gl=1*sc6123*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMIjP_Ehp21hQMVBA8GAB1X8Q2WEAAYASAAEgKWE_D_BwE&gclsrc=aw.ds

* Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Turcji liniami Corendon Airlines, Sun Express i Pegasus Airlines zastosowanie mają warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika.Nie mają zastosowania warunki rezerwacji/anulacji dla przelotów czarterowych.

.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

.
Zmiana świadczeń w okresie zimowym
W okresie zimowym oraz poza sezonem niektóre usługi są niedostępne lub ich działanie ograniczone, szczególnie atrakcje odbywające się na świeżym powietrzu, funkcjonowanie basenów oraz zjeżdżalni wodnych są ograniczone. Również - ze względu na mniejszą liczbę gości - nie działają wszystkie lokale gastronomiczne.

Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.

Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody.Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu.Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski.Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 
.

Udogodnienia hotelu Helios *
  • Basen odkryty
  • Dla dzieci
  • Klimatyzacja
  • Parking
  • Sport
  • Sporty wodne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Helios, Kumkoy, Side, Antalya, Turcja Telefon: 0090 242 756 16 66 Fax: 0090 242 756 16 70 E-mail: [email protected]
Dane GPS hotelu Helios
N 36º 48' 8.7932"
E 31º 22' 2.7333"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Turcji.
Zobacz więcej informacji o Helios w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 693 opinie z różnych źródeł
4.4
Dobry
80% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
276 opinii
5.0
53 opinii
4.0
213 opinii
3.0
47 opinii
2.0
39 opinii
1.0
65 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób niewymagających (100%)
  • rodzin z dziećmi (100%)
Najczęściej oceniane:
  • Plaża
  • Jedzenie
Ocena klientów
Holiday Check
3.7
Przeciętny
100% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie3.0
Pokoje4.0
Położenie i okolica4.0
Gastronomia3.5
infrastruktura4.0
Ogólne wrażenia3.5
Holiday Check

(856 opinii)

75%
4.4 /6

Hotel

4.4

Pokój

4.1

Serwis

4.8

Położenie

4.4

Gastronomia

4.3

Sport i rozrywka

3.8
Opinie użytkowników
Bogdan
wrzesień 2019
3.7
Zalety
Przyjemna plaża
Wady
Zła jakość napojów
Hotel
Niestety miejsce nie spełniło naszych oczekiwań. Bardzo slaby standard i zdecydowanie oczekiwaliśmy czegoś znacznie lepszego.
Pokoje
Dość przestronny i czysty pokój. Urządzony nawet nieźle. Jednak łazienkę mieliśmy cały czas zalaną i wpadało nam do pokoju masę owadów.
Gastronomia
Jedzenie smakowało nieźle, ale sztućce były brudne. Napoje fatalnej jakości.
Infrastruktura
Plaża byłą ładna i znajdowało się na niej wystarczająco dużo leżaków.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), 1 tydzień

Helios na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998