Fostertravel.pl

Sunsol Ecoland

Pedro Gonzales, Margarita (Wenezuela)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Cudowny urlop

Pokoje dobrze urządzone jak na Wenezuelę, jeśli chodzi o czystość, to jak się później dowiedziałam, hotel jeden z najczyściejszych na...

Polecamy tą ofertę
Osobom wymagającym szukającym oferty w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi, blisko plaży
Dogodne połączenia komunikacyjne
Atrakcyjne położenie
Atuty hotelu
  • Dla dzieci
  • Blisko lotniska
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Tenis
  • Życie nocne
  • Blisko centrum

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Kategoria
*****
Opis oferty
 

Położenie:
Hotel Sunsol Ecoland położony jest w północnej części wyspy przy plaży Puerto Cruz. Odległość od lotniska w Porlamar wynosi 36 km.
Plaża:
Piękna, piaszczysta plaża zlokalizowana tuż przy hotelu. Leżaki i parasole bezpłatne dla Gości hotelowych.
Do dyspozycji gości:
Recepcja z lobby, 3 baseny zewnętrzne, 2 brodziki dla dzieci, plac zabaw dla najmłodszych gości, bary, bar z przekąskami, restauracja a’la carte
Wyżywienie:
All Inclusive: śniadania, obiady, kolacje. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe.
Program sportowy i animacyjny:
Na terenie obiektu organizowane są wieczory tematyczne, dyskoteki oraz pokazy tańca. Codziennie prowadzone są zajęcia z aerobiku, animacje dla dzieci i dorosłych (w języku angielskim i hiszpańskim), siatkówki oraz gry dla dorosłych i dzieci na plaży. Dla dzieci kids club. Mini golf z 18-dołkami (płatny dodatkowo). Sporty wodne na plaży (płatne dodatkowo). Przy plaży piękny bulwar ze ścieżką rowerową.
Internet:
Bezpłatna dostęp do Wi-Fi.
Kategoria lokalna:
****
Strona www:
www.sunsolhoteles.com
Naszym zdaniem:
Położona w malowniczej zatoce z błękitną wodą i białym piaskiem, długa na kilometr. Okolica sprzyja uprawianiu trekkingu.
Udogodnienia hotelu Sunsol Ecoland *
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen odkryty
  • Blisko centrum
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Klimatyzacja
  • Tenis
  • Życie nocne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Dane GPS hotelu Sunsol Ecoland
N 11º 7' 24.2868"
W 63º 55' 46.7652"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Wenezueli.
Zobacz więcej informacji o Sunsol Ecoland w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1182 opinie z różnych źródeł
4.8
Dobry
96% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
599 opinii
5.0
42 opinii
4.0
500 opinii
3.0
25 opinii
2.0
7 opinii
1.0
9 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających spokoju (100%)
  • rodzin z dziećmi (33%)
  • nowożeńców (33%)
  • osób niewymagających (33%)
  • osób młodych i aktywnych (33%)
Najczęściej oceniane:
  • Jedzenie
  • Alkohole
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Ogród
Ocena klientów
Holiday Check
4.7
Dobry
100% osób poleca
(3 opinie)
Hotel i otoczenie4.9
Pokoje4.0
Położenie i okolica4.9
Gastronomia5.0
infrastruktura4.6
Ogólne wrażenia5.0
Opinie użytkowników
Mariusz bieszczady
grudzień 2023
3.5
Zalety
hotel położony daleko od miast, więc dzięki temu jest czysto na plaży, cicho i bezpiecznie
jedne z najpiękniejszych zachodów słońca ze wzgórza z latarnią morską
jedzenie z nie przetworzonych produktów
drinki z dobrych alkoholi i dodatków
ratownicy wodni dobrze wykonywający swą pracę - podchodzili dosłownie w pobliże każdego wchodzącego do wody na dużej fali
uśmiechnięta obsługa w restauracjach nie prosząca o napiwki
cepła woda w basenach (nie jest to standardem w ciepłych krajach... ).
ladny ogród z palmami i pachnącymi kwiatami.
Wady
w trakcie 8 dni tylko przez 2 dni (właściwie po części tych dni) nie było dużej fali uniemożliwiającej wejście do morza, a dla atrakcji wodnych przynajmniej ja wybieram takie kierunki
w "internecie" przeczytałem, że woda w morzu ma mieć około 24 stopni, a w praktyce miała między 18 a 20 stopni, więc o pływaniu dłuższym niż 5 minut można zapomnieć (chyba, że w piance przywiezionej z polski... )
drinki podawane w jednorazowych cienkich plastikowych kubkach wraz z plastikowymi słomkami (niby kosze są i od czasu do czasu ktoś przechodzi po plaży, ale za chwilę nie zauważony na wietrze plastik znajdzie się w wodzie... ) = hotel powinien zrezygnować z plastiku
nie sprzątana i nie wykaszana ścieżka prowadząca do latarni morskiej
brak takich aktywności wodnych jak kite serfing i nurkowanie (na plaży można pływać kajakami, poodbijać piłkę do siatkówki (nie ma boiska) i porzucać metalowe kulki)
w "centrum gier zręcznościowych" mocno wysłużone sprzęty i leniwa obsługa, która nie potrafiła wziąć śrubokręta w rękę czy taśmy klejącej by posklejać "piłkarzyki"
zakwaterowanie odbyło się w "tzw. Głównej recepcji" z listami fruwającymi od wiatru i w takich ciemnościach, że pomagaliśmy swoimi latarkami obsłudze, która nawet własnych latarek nie miała, choć standardem powinny być lampy…
brak osób do zrobienia porządku z leżakami / ich ustawieniem przed następnym dniem, a nie mówiąc by ktoś zbierał materace przed nocą (każdej nocy na nie padał deszcz, więc jeśli ktoś przyszedł przed 11-tą na leżak to suszył to ręcznikiem)
mało ręczników na całą długość materaca na plaży / przy basenie (większość z nich zajmowała 3/5 długości materaca (długość dla dzieci do 120 cm... )
brak rozkładu animacji, które odbywały się w różnych miejscach i o różnych godzinach (wystarczyły by tablice przy basenach lub recepcjach z godziną, miejscem, rodzajem animacji)
najciekawsze występy zaczynały się dopiero o 21:30, czyli o porze, gdy my jedyne czego pragnęliśmy to położyć się do łóżka (trudno przestawić organizm, a gdy to się uda to urlop się kończy – szkoda, że animacje nie były choćby godzinę szybciej…)
żenujące proszenie o wodę do pokoju (jak przyjechaliśmy była 1 butelka 1,5 litra wody - mimo zostawiania pustej na stole pani sprzątająca pokój nie dawała nowej, a jak szliśmy na recepcję zgłaszając brak wody to nie potrafili nam dać butelki wody, ani nie mogliśmy butelki wody zdobyć w barach, tylko musieliśmy prosić, a ta w ilości znowu tylko 1 butelki za kilka godzin pojawiała się w pokoju... Po 3 dniach proszenia zaczęliśmy z pustymi butelkami chodzić do restauracji i sobie nalewać. )
brak żeli pod prysznic, czy mydła w postaci żelu przy zlewie (są tylko mydełka w plastikowych opakowaniach, a dla ochrony środowiska powinny być żele dolewane = uzupełniane przez osoby sprzątające pokoje). W porównaniu z polskimi standardami to hotel 3*, ale ze „starającą się obsługą”, smaczną kuchnią, choć bez dużego wyboru, czasami dobrym poziomem animacji. Jednak rozmawiając z polakami nocującymi w innych hotelach to prawdopodobnie mieliśmy najlepszy standard z hoteli dostępnych obecnie w ofercie biura rainbow.
Uzasadnienie
Hotel Sunsol Ecoland to duży hotel, ale dzięki ogromnemu terenowi, po którym dosłownie można jeździć po naszemu mówiąc "melexem", nie widać jego wielkości. Składa się z budynków, które mają po 3 piętra. Pierwsze 2 wyglądają jak prostokątne bloki położone w pobliżu głównej recepcji, 1 basenu i stawu. Natomiast Las Dunas, w którym nocowałem bardziej wizualnie mi się podoba (te budynki mają klimat) i są położone bliżej morza. Największym atutem hotelu jest plaża o długości 1 kilometra położona między 2 wzgórzami - na jednym z nich jest latarnia, skąd można codziennie podziwiać jedne z najpiękniejszych zachodów słońca na wyspie Margarita, a tuż przed drugim wzgórzem jest malutka zatoka ze spokojną wodą (ze szczytu tego wzgórza również jest przepiękny widok m. In. Na przepiękną plażę długości 100 m…). Na wschody słońca nie ma co liczyć, gdyż dosłownie codziennie nad najwyższą górą, zza której słońce powinno wychodzić, tworzyły się chmury, które znikały dopiero 2-3h po wschodzie słońca. Lot samolotem: Jeśli Rainbow nie zmieni samolotu na coś "normalnego" na tak długą trasę to nikt nie będzie chciał wrócić na Margaritę, a na pewno dużo osób nie będzie chciało nawet polecieć by po prostu zobaczyć jak jest na nowym kierunku wypoczynku... Ja mam tylko 178 cm wzrostu i moje kolana były dosłownie wciśnięte w siedzenie na przeciw. To samo na szerokości siedzeń. Ponadto przez brak podnóżków pod siedzeniami nogi dosłownie puchną przez zakłócone krążenie (odległość od siedziska do podłogi jest zbyt duża). Próbowałem przez chwilę podstawiać coś pod stopy by kolana były wyżej, ale jeśli osoba siedząca przede mną próbowała dosłownie na 5 cm rozłożyć siedzenie to musiałem wyciągać to co miałem pod butami, bo nogi się nie mieściły. Zaobserwowałem, że kilkadziesiąt osób wyższych ode mnie większość przelotu spędziła w pozycji stojącej - nie byli wstanie siedzieć. Taki samolot może latać na trasach do 3h, ale nie może na trasie 11 godzin! Jedzenie :-) gdybyśmy nie wzięli sobie kanapek to czekała by na nas dieta... Obsługa samolotu podała 1 małą kanapkę jako śniadanie + jakiś mało jadalny makaron na obiad (podobno siedzący na początku samolotu mieli coś do wyboru) i dodatki, których połowę zostawiłem, bo było wszystko zupełnie bez jakiegokolwiek smaku. Napoje: obsługa przejechała przez samolot z wózkami z napojami tylko tuż po posiłkach. Jeśli ktoś coś chciał do picia to musiał iść na koniec samolotu i kupić (nawet kubek wody). A jak w kolejce było więcej niż 5 osób to nagle pojawiał się komunikat "zapiąć pasy", mimo, że wyczuwalnych turbulencji nie było... Ciekawostka: w drodze powrotnej przez odprawę bezpieczeństwa na lotnisku można przenieść napoje, więc zabierzcie sobie chociaż wodę z hotelu. Wycieczki fakultatywne: Pani rezydent Iza w ciekawiej formie opowiadała o wycieczkach, sprawiając, że kolejka zapisujących się na wycieczki stanęła na kolejnych 6 godzin... Zabrakło w prezentacji: - zdjęć z wycieczek (skoro na sali kinowej jest projektor dobrej jakości to warto by było choć po 10 zdjęć z każdej z wycieczek pokazać klientom, a o filmach nie wspomnę... ) - orientacyjnych godzin wyjazdów na wycieczki i powrotu z nich - wyjaśnienia "dodatkowych opłat" - szczególnie przy najdroższej wycieczce jednodniowej świata pt. "canaima". Gdyby ktoś był zainteresowany obejrzeniem moich ujęć w postaci filmów to podaję poniżej linki: 1. Plaże wyspy margarita (wenezuela): https://www. Youtube. Com/watch? V=zypjxhlhuii 2. Wycieczka jednodniowa do parku narodowego canaima: https://www. Youtube. Com/watch? V=4kga3d95bu0 3. Wycieczka jednodniowa margarita w pigułce: https://www. Youtube. Com/watch? V=1uy1c0zp0te 4. Salto angel – najwyższy wodospad świata z lotu helikopterem: https://www. Youtube. Com/watch? V=wt9-ufhnyfq 5. Wodospady w laguna de canaima z wodzem wioski: https://www. Youtube. Com/watch? V=3evjznsy6ns 6. Zachód słońca z latarnią morską: https://www. Youtube. Com/watch? V=tx6gi3x9wze Nie mam też nic przeciwko gdyby filmy były pokazywane podczas prezentacji przez rezydentów = takie „wrażenia jednego z uczestników wycieczek). Podsumowanie: kolejne miejsce na mapie świata „zaliczone”. Malownicza plaża, piękny kolor wody, nie przetworzone jedzenie. Duża fala w morzu, chłodna woda uniemożliwiająca dłuższe kąpiele, brak aktywności wodnych na plaży. Z wycieczek jakie zrealizowałem miłe wrażenie wywołały na mnie wodospady w Laguna de Canaima i najwyższy wodospad świata, ale ten mogłem zobaczyć nie podczas standardowego lotu (gdy lecieliśmy była mgła…), ale dopłacając za helikopter 2800 zł! Suma: 6 120 zł co czyni ją najdroższą wycieczką jednodniową świata, a latałem w wielu miejscach łącznie z everestem i sam jestem pilotem. Do dziś mnie zastanawia czy to organizatorzy nie mają umiaru ze swoją marżą, czy rzeczywiście usługi w kraju, gdzie paliwo kosztuje 1/3 ceny w stosunku do polski są takie drogie?... Dopóki na wyspę Margarita czy na terytorium Wenezueli nie będzie można się dostać „normalnym” standardem samolotu to tam nie wrócę.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), stacjonarne biuro podróży, wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, podróżuje 3-4 razy w roku

Sunsol Ecoland na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998