Fostertravel.pl
Zalety
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Wygląd i teren hotelu
  • Czystość i porządek
  • Jedzenie
Wady
  • Atmosfera i traktowanie gości

Opis hotelu Nelia Gardens

Opis
Nelia Gardens to siostrzany hotel znajdującego się obok Nelia Beach Hotel. Znajduje się w pobliżu wakacyjnych atrakcji Ayia Napy - centra handlowe, bary, restauracje i życie nocne.
LOKALIZACJA - w Ayia Napa, ok. 400m od centrum miejscowości, najbliższy supermarket ok. 400 m od hotelu, przystanek komunikacji ok.10 m od hotelu, ok.9 km odmiejscowości Paralimni, ok. 6 km od  Parku Narodowego Kavo Greko, ok.58 km od lotniska w Larnace, ok.170 km od lotniska w Paphos
PLAŻA - ok.200 m hotelu, piaszczysta, publiczna, parasole i leżaki płatne
HOTEL - 78 pokoi, 24h recepcja, lobby, bar i restauracja.
Obiad i kolacja serwowane są w restauracji hotelu Nelia Beach
POKOJE  - Typu Standard - 2-osobowy, możliwość jednej dostawki
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, telefon, sejf (płatny), minibar/lodówka (płatny), bakon/taras (stolik, krzesełka)Inne dostępne pokoje:
Typu STUDIO
Typu Apartament z jedną sypialnią
Pokój rodzinny z widokiem na basen
Typu SINGLE (pokój jednoosobowy)
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - basen, brodzik, parasole i leżaki przy basenie bezpłatne, plac zabaw dla dzieci
Płatne: bilard, tenis stołowy, rzutki, SPA w siostrzanym hotelu Nelia BeachWięcej informacji o hotelu:https://neliagardens.com/ 

Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Ważne informacje dotyczące oferty
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: WIZZAIR, RYANAIR) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
CENA ZAWIERA
- przelot
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- opieka polskojęzycznego rezydenta
- miejsca obok siebie w samolocie w przypadku linii lotniczej RYANAIR
- BAGAŻ PODRĘCZNY:
RYANAIR (FR) - w cenie 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu (max. wymiary: 40cm x 20cm x 25cm)
WIZZAIR (W6) - w cenie 1 mały bagaż podręczny, który musi się zmieścić pod siedzeniem pasażera z przodu, do 10kg (max. wymiary: 40cm x 30cm x 20cm)

UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
MIEJSC OBOK SIEBIE W PRZYPADKU PRZELOTÓW LINIAMI WIZZAIR
BAGAŻU REJSTROWANEGO I DODATKOWEGO BAGAŻU PODRĘCZNEGO:
RYANAIR (FR):
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- Drugiego bagażu podręcznego - 10 kg z usługą pierwszeństwa wejścia na pokład (max. wymiary 55cm x 40cm x 20cm)
- Bagażu rejestrowanego 10 kg lub 20 kg
WIZZAIR (W6)
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:
- drugiego bagażu podręcznego 10 kg z usługą Wizz Priority (max. wymiary 55cm x 40cm x 23cm)
- bagażu rejestrowanego 10 kg, 20 kg, 26 kg, 32 kg
- miejsc obok siebie w samolocie
WAŻNE! bagaż dokupowany po potwierdzeniu rezerwacji przez Klienta, w terminie późniejszym - zawsze jest droższy niż bagaż dokupiony podczas robienia rezerwacji miejsc w liniach lotniczych - dotyczy obydwu linii - Ryanair i Wizzair.
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący na Cypr są opieką polskojęzycznego rezydenta. 
1. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
2. Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji, szczególnie na kilka dni przed wylotem-cena zazwyczaj jest wyższa. Dodatkowy bagaż /miejsca obok siebie można dokupić max. na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
3. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Ważne! Klient zobowiazany jest podać właściwe dane do odprawy w czasie wymaganym przez Organizatora - jednak nie później niż 3 dni przed datą wylotu. W przypadk nie otrzymania danych lub otrzymania błędnych/niepełnych danych niezbędnych do odprawy Klient poniesie koszty odprawy.
4. Na lotnisku należy stawić się minimum 2,5 h przed godziną wylotu.
5. ZMIANA DANYCH UCZESTNIKA/ZMIANA UCZESTNIKA w liniach RYANAIR może się odbyć jedynie po samodzielnym zweryfikowaniu się Uczestnika na stronie Ryanair. Link do weryfikacji przesyła Organizator. Po zweryfikowaniu się Uczestnika Organizator musi otrzymać adres mailowy, na którym Klient dokonał weryfikacji.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Wydarzenia w hotelach (animacje, muzyka na żywo, gry) mogą się zmieniać w trakcie pobytu, są zależne od ilości chętnych, pogody, sezonu. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Przy hotelach nadmorskich - szczególnie przed i poza wysokim sezonem, mogą być prowadzone prace budowlane- na wybrzeżu Larnaki oraz Paphos budowane są promenady wzdłuż linii hotelowej i morza.Plaże na Cyprze są publiczne, leżaki i parasole są płatne - koszt jednego leżaka to ok 2,5 Euro/koszt parasola 2,5 Euro.
Udogodnienia
  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Dla dzieci
  • Basen odkryty
  • Bez paszportu
  • Darmowe WiFi
  • Kurorty nadmorskie
  • Parking
  • Rowery
  • Sport
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
Szczególnie polecany dla
  • osób szukających spokoju (100%)
  • rodzin z dziećmi (100%)
Atrakcje
  • Basen odkryty
  • Rowery
  • Sport
Dane teleadresowe
Hptel Nelia Gardens, 6, 1st Octovriou Street, Ayia Napa 5340, Cypr tel. +357 23 723700 e-mail:[email protected]
Dane GPS
N 34º 59' 3.9408"
E 34º 0' 10.9872"

Opinie o hotelu Nelia Gardens

Aktualna średnia ocena

podsumowując 530 opinii z różnych źródeł
4.3 / 6
Dobry
72% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
230 opinii
5.0
89 opinii
4.0
60 opinii
3.0
33 opinii
2.0
8 opinii
1.0
110 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających spokoju (100%)
  • rodzin z dziećmi (100%)
Najczęściej oceniane:
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Wygląd i teren hotelu
  • Czystość i porządek
  • Jedzenie
  • Atmosfera i traktowanie gości
Ocena klientów
Holiday Check
3.5 / 6
Przeciętny
50% osób poleca
(2 opinie)
Hotel i otoczenie3.5
Pokoje3.5
Położenie i okolica3.5
Gastronomia3.5
infrastruktura3.5
Ogólne wrażenia3.5
Holiday Check

(4 opinii)

100%
5.0 /6

Hotel

5.0

Pokój

5.0

Serwis

5.4

Położenie

5.0

Gastronomia

5.4

Sport i rozrywka

3.6
Opinie użytkowników
Angelika
wrzesień 2024
1.0 / 6
Zalety
Czystość.
Jedzenie.
Wady
Największym minusem jest kategoryzowanie w barze klientów mających opaskę all inclusive. Są dyskryminowani obsługa kelnerska nie podchodzi do stolika po zamówienie, tak jak do pozostałych klientów którzy płacą gotówką i przychodzą z zewnątrz. Przecież my też płaciliśmy za opcję all. Osoby z opaską są traktowani z góry, w ogóle nikt nie dba o nas jako klientów nawet nie zbiera pustych szklanek. Jak poprosisz kelnera o szklankę wody to prosi cię żebyś złożył zamówienie przy barze i odchodzi z głupim uśmieszkiem. Pierwszy raz spotykam się z takim traktowaniem swoich gości hotelowych, a byłam już w wielu krajach i nigdzie nie było tak, że kelner odmawia obsłużenia gości w ramach all inclusive. Czujemy się gorsi od innych. Bardzo niemiła sytuacja, a płaciliśmy również za nasze wczasy bardzo dużo pieniędzy, może nawet i więcej od ludzi którzy przychodzą z zewnątrz na jednego drineczka.
Uzasadnienie
Nie polecam, atmosfera bardzo niemiła w hotelowym barze.
Komu odradzasz i dlaczego?
Obsługa baru zwłaszcza Pan z wąsem kelner bardzo niemiły, chodzi jakby miał koronę na głowie i omija gości z opaską na ręku all inclusive.
Iwona
wrzesień 2024
Zweryfikowane
6.0 / 6
Zalety
Dobra lokalizacja, blisko do plaży.
Mały kameralny hotel.
Czysto w hotelu, pokoje sprzątane codziennie.
Bardzo dobre jedzenie.
Uzasadnienie
Pobyt bardzo udany. Hotel fantastyczny. Szczerze polecam.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Nelia Gardens

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Gdansk Lech Walesa Airport" a "Larnaca International Airport" ?
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Nelia Gardens ?
Czy hotel Nelia Gardens jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Nelia Gardens według Fostertravel.pl ?
Komu jest polecany hotel Nelia Gardens ?
Czy Hotel Nelia Gardens jest polecany rodzinom z dziećmi ?
Czy hotel Nelia Gardens posiada darmowe WiFi?
Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Nelia Gardens?

Lokalizacja hotelu Nelia Gardens

Historyczne dane pogodowe dla Ayia Napa

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
17
17
20
23
27
30
33
33
31
28
23
19
średnia temp. w nocy
7
7
9
12
16
20
22
22
20
17
12
9
śr. ilość dni słonecznych
16
16
20
21
26
28
29
30
28
24
21
18
śr. ilość dni deszczowych
15
13
11
9
5
2
2
1
2
7
9
13
średnie opady (mm)
70.6
38.2
30.9
20.5
8.5
9.8
3.8
2.7
12.6
13.8
47.4
73.5

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży