Opis
Obiekt zlokalizowany tuż przy pięknej Zatoce Morza Karaibskiego. Wszystko zostało zaprojektowane tak, aby Goście mogli w pełni poczuć wakacyjny klimat. Relaks, rozrywka, urozmaicone menu, zajęcia sportowe dla dorosłych i dla dzieci..To wszystko, i wiele więcej, można znaleźć właśnie w tym hotelu.
Lokalizacja
Boca Chica , 160 km od lotniska w Punta Cana-PUJ. Hotel usytuowany na powierzchni: 45000 m2.
Kategoria lokalna hotelu
4*
Data otwarcia
1992 r. Odnowiony w 2012 r.
Na terenie hotelu: restauracje (6), bary (4), room service (płatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (2), centrum biznesowe (płatne), 2 baseny odkryte.
Internet
- Wi-Fi w lobby płatne
- Wi-Fi w pokojach płatne
Plaża
200 m od hotelu, wydzielona część plaży publicznej, piaszczysta. Bezpłatne: parasole, leżaki.
Pokoje
Zlokalizowane są w 14 budynkach:
- 14 bungalowów (liczba pięter: 3)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe garden side dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany tylko w dniu przyjazdu), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC)
Wyżywienie
- restauracja główna, restauracje a la carte (4), bary (4)
All Inclusive
(24h)
- śniadanie (07:00-10:00), obiad (12:00-14:30), kolacja (18:30-22:00) serwowane w restauracji głównej
- przekąski (12:00-16:30) serwowane w barze z przekąskami
- wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe
Restauracje a la carte
- płatne. Wymagana rezerwacja.
- "Rodizio" brazylijska
- "Orale" meksykańska
- "Pelicano" włoska
- "Portobello" włoska
- "Mylos" śródziemnomorska
Z myślą o dzieciach
- brodzik
- miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
- plac zabaw
- opiekunka dla dzieci (płatna)
- krzesełko dla dziecka w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (płatne, na zamówienie przed przyjazdem)
W cenie
- tenis stołowy
- siatkówka plażowa
- bilard
- aerobik
- siłownia
- animacje
- dyskoteka
Płatne
- 2 korty do tenisa ziemnego
- oświetlenie kortów
- rakiety i piłki do tenisa ziemnego
- centrum SPA
- masaż, sauna, jacuzzi
- kasyno
Dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Hotel współdzieli teren, infrastrukturę i lokale gastronomiczne z siostrzanym Be Live Experience Hamaca Beach.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - TAK
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (NA ŻYCZENIE)
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 50 GOŚCI NA 200 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNE, ROZPAKOWANE)
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy siłownia jest czynna? - TAK
- Czy mini klub jest czynny? - TAK
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? - TAK
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - TAK
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
-->
Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze odbywają się lotem bezpośrednim, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
Na miejscu opieka polskojęzycznego rezydenta.
Aktualizacja opisu
15.12.2021 16:03
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
SPA
Disco
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive 24H
Serwis plażowy
Sale konferencyjne
Pokoje 4 osobowe
Udogodnienia
- Internet
- Klimatyzacja
- Fitness / siłownia
- Kurorty nadmorskie
- Oferty egzotyczne
- RTV/AGD
- Spa
Uwagi do opisu hotelu
Prosimy o zapoznanie się z opisem hotelu przedstawionym przez Organizatora wybranej oferty.
Opis hoteli przedstawiony przez Fostertravel.pl jest jedynie poglądowy i nie stanowi elementu oferty Touroperatora.
Hotele, okolice i regiony