Fostertravel.pl

Opis hotelu Esencia de Fuerteventura

Opis kontrahenta
The Esencia de Fuerteventura hotel represents an exclusive and bounded area within the Fuerteventura Princess hotel, with its own facilities and services. It is located directly on the beach of Esquinzo. This beautiful beach is located on the peninsula of Jandía, in the south of the island of Majorera, about 6 km from the city center and 78 km from the airport. Guests who book in the Esencia area can enjoy modern rooms, an adult pool and a children's pool, Balinese beds, gym, as well as a bar and restaurant of their own. This hotel is equipped with a lobby and a TV room. It also has a playground, mini-disco and mini-club for the enjoyment and entertainment of the little ones. Young people also have their own space in the maxi-club: Wi-Fi zone, Play Stations and movie theater. Thanks to its sports and leisure facilities, activities organized by the entertainment team, such as archery or beach volleyball, can be practiced. In the evenings, the evenings are enlivened with shows of all kinds and live music. It also offers a conference area for congresses and other business meetings. The restaurant El Mirador, exclusive of Esencia, will be "top trending" to make the stay at the Essence of Fuerteventura an unforgettable experience.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Covid 19
Hiszpania Kontynentalna, Majorka, Teneryfa, Fuerteventura
TEST: NIE 
RODZAJ TESTU: BRAK TESTU
ZWOLNIENIE Z TESTU: BRAK TESTU
WYMAGANE DOKUMENTY: Nie ma obowiązku wypełniania formularza sanitarnego.
Podróżujących z Polski do Hiszpanii nie obowiązują kontrole sanitarne. Nie ma obowiązku przedstawiania zaświadczenia o przyjęciu szczepienia.
Kwarantanna
Osoby, które otrzymują pozytywny wynik testu na obecność SARS-CoV-2 i nie mają objawów COVID-19, zobowiązane są do zachowania szczególnych środków ostrożności i maksymalnego ograniczenia kontaktów społecznych (rekomendowane jest stałe używanie maseczki ochronnej przez 10 dni od wystąpienia objawów lub otrzymania pozytywnego wyniku testu).Informacji na temat procedury działania w przypadku wystąpienia objawów zarażenia koronawirusem udzielają operatorzy specjalnych infolinii.
Więcej informacji: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/hiszpania 
Serwis hotelowy
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Warunki podróżowania
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela (Costa Brava/Teneryfa) i anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (pozostałe kierunki hiszpańskie). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko tylko w sezonie letnim (dotyczy tylko Costa Brava)
Cena zawiera/nie zawiera
UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer.
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona oraz na Teneryfa  obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura.
Oferta z przelotami na pozostałe Wysypy Kanaryjskie oraz Majorkę nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
SEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU.
Oferta liniami lotniczymi Wizzair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
Ważne informacje.
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia
  • Przy plaży
  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Dla dzieci
  • Animacje dla dorosłych
  • Bez paszportu
  • Fitness / siłownia
  • Kurorty nadmorskie
  • Spa
  • Życie nocne
Hotel znany jest również jako
  • Esencia De Fuerteventura
  • Esencia De Fuerteventura By Princess
Szczególnie polecany dla
  • osób szukających spokoju (63%)
  • rodzin z dziećmi (25%)
  • wymagających klientów (13%)
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Animacje dla dorosłych
  • Życie nocne
  • Spa
Dane teleadresowe
Hotel Esencia de Fuerteventura, Urbanización Butihondo, Calle Gran Canaria, 13, 35626 Pájara, Las Palmas, Hiszpania tel. +34 928 54 41 36 e-mail. [email protected]
Dane GPS
N 28º 4' 13.0219"
W 14º 18' 25.0049"

Opinie o hotelu Esencia de Fuerteventura

Aktualna średnia ocena

podsumowując 218 opinii z różnych źródeł
4.7
Dobry
86% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
46 opinii
5.0
112 opinii
4.0
32 opinii
3.0
13 opinii
2.0
8 opinii
1.0
7 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających spokoju (63%)
  • rodzin z dziećmi (25%)
  • wymagających klientów (13%)
Ocena klientów
Holiday Check
5.1
Bardzo dobry
100% osób poleca
(11 opinii)
Hotel i otoczenie5.1
Pokoje5.2
Położenie i okolica4.9
Gastronomia5.3
infrastruktura5.2
Ogólne wrażenia4.8
Holiday Check

(2181 opinii)

76%
4.5 /6

Hotel

4.5

Pokój

4.5

Serwis

4.6

Położenie

5.3

Gastronomia

4.4

Sport i rozrywka

4.5
Opinie użytkowników
kemoizz
luty 2019
5.0
Hotel
Duży kompleks, a goście mają wstęp na cały teren. Dobre posiłki w opcji all inclusive, a alkohol w dobrych cenach. Dostępne cały dzień espresso. Dobre wino z Katalonii. Goście to głównie Niemcy. Muzyka na żywo przy basenie co drugi dzień, mimo dziwnych upodobań muzycznych byłem zadowolony.
Pokoje
W porządku pokój z ładnym widokiem na ocean.Wyposażony w telefon, sejf, lodówkę oraz czajnik. Darmowe wifi, jednak kiepski zasięg.
Gastronomia
Czysta restauracja i bar. W porządku personel. Duży wybór posiłków. Główna restauracja nas nie zadowoliła.
Infrastruktura
Dostępny fitness klub z siłownią, a tam zajęcia prowadzone przez profesjonalne instruktorki. Dziękuje Anice za poczucie humoru. Ciepła woda w basenie, dużo wolnych leżaków. Śliczne widoki.
Położenie
Lokalizacja nad oceanem, do plaży około 100 metrów. Na skarpie świetne widoki. Na plaży czyste toalety. Lotnisko oddalone o godzinę jazdy, obok hotelu supermarket i postój dla taxi.
Ogólne wrażenia
Personel szybko reaguje na występujące problemy. Mili animatorzy we włoskim klubie dla dzieci. Niestety nie ma polskich animatorów. Przy basenie również mały klub dla dzieci, jednak nie korzystaliśmy.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Anna
kwiecień 2018
5.8
Uzasadnienie
Generalnie pracownicy bardzo mili, czasem jedynie jakieś pojedyncze osoby trochę ze złym humorem. Co dzień solidnie sprzątano w pokoju. Jak przyjechaliśmy nie było polskiego programu w TV chociaż miał być i szybko to naprawili.
Hotel
Często jeżdżę na wczasy do Hiszpanii, ale to najlepsze miejsce, w jakim od wielu lat byłam.
Pokoje
Pokój normalnie wyposażony, spory, wysprzątany, nowoczesny TV.
Gastronomia
W hotelu znajduje się kilka barów oraz trzy restauracje, po dwóch dniach wiedzieliśmy już, gdzie warto zjeść jak ma się all inclusive. W zasadzie w każdej restauracji śniadania podobne do siebie. Z obiadów warto ta najbliższą restaurację wybrać, jest pysznie.
Infrastruktura
Jest wielki basen z podgrzewaną wodą, dla każdego starczyło leżaków, na spokojnie można poprosić o suche ręczniki. Fajny aqua aerobic.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Szymek i grupa
październik 2016
4.4
Hotel
Przyjemne miejsce na wypoczynek.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
smerfetki
październik 2016
5.3
Uzasadnienie
Idealne miejsce i super hotel, w którym wakacje były bardzo udane. Obsługa na doskonałym poziomie. Posiłki urozmaicone i dopasowane do różnych smaków. Pokój całkiem niezły, ale sprzątanie nie było zbyt dokładne.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Matylda
październik 2016
5.3
Uzasadnienie
Obiekt w porządku oraz naprawdę duży. Niewiele można wynieść z rozrywek. Przyda się lepszy plac zabaw dla najmłodszych. Smaczne posiłki, a obsługa naprawdę sympatyczna.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Seba
październik 2016
5.0
Uzasadnienie
To już kolejny raz w tym miejscu. Personel się stara. Po wykupieniu opcji last minute spędziłem tu 9 dni.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 2 tygodnie
wakacyjnie;p
październik 2016
5.3
Uzasadnienie
Basen przyjemny w strefie Escenzia, obsługa miła, pokoje ładne, każdego dnia porządki. Lepsze sprzątanie po daniu napiwku. Przy basenie wspaniała restauracja , cudowny bar z widokiem na morze. Trzeba zarezerwować pakiet all inclusive. Pozostali turyści są irytujący, rano rezerwują leżaki ręcznikami. Przed śniadaniem większość zajęta :( Duże podziękowania dla V z recepcji - kompetentna! Dziękujemy za świetne porady oraz wsparcie! Wrócimy w przyszłym roku!
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Marta i Marcin
październik 2016
4.5
Pokoje
Pokój dobrze wyposażony.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 2 tygodnie
maroko
październik 2016
5.4
Uzasadnienie
Przyjemny hotel z bardzo przyjazna i spokojną atmosfera. Położony bul niedaleko od ładnej plaży. Posiłki różnorodne i pyszne. Obsługa dbała o gości i była bardzo życzliwa. Chętnie wrócimy tu w przyszłości. Polecamy
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
Kazimiera
październik 2016
4.8
Uzasadnienie
Dobry stan obiektu, przy basenie muzyka na żywo, świetny zespół. Z chęcią tam wrócimy. Smaczne posiłki, dla każdego.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Esencia de Fuerteventura

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Warsaw Chopin Airport" a "Fuerteventura Airport" ?
Czy hotel Esencia de Fuerteventura jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Esencia de Fuerteventura według Fostertravel.pl ?
Komu jest polecany hotel Esencia de Fuerteventura ?
Czy Hotel Esencia de Fuerteventura jest polecany rodzinom z dziećmi ?

Lokalizacja hotelu Esencia de Fuerteventura

Historyczne dane pogodowe dla Jandia

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
21
21
22
23
24
26
27
28
27
26
24
22
średnia temp. w nocy
15
15
15
16
17
19
21
22
21
20
18
16
śr. ilość dni słonecznych
24
23
27
26
30
30
31
30
28
27
25
23
śr. ilość dni deszczowych
7
6
4
4
1
0
0
1
2
4
5
8
średnie opady (mm)
16.3
19.5
10.6
16
1.8
0.3
8
0.6
10.1
8.9
16.3
33.1

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...