Fostertravel.pl

Opis hotelu C Mauritius Palmar

Naszym zdaniem
Luksusowy hotel harmonijnie wtopiony w naturalny krajobraz wschodniego wybrzeża Mauritiusa. Piękna architektura, zjawiskowe spa, bogata oferta rekreacyjna, obszerne i eleganckie pokoje.

Położenie
Przy piaszczystej plaży na wschodnim wybrzeżu, w Palmar, ok. 50 km od stolicy Port Louis. 

Wyposażenie
Eleganckie lobby, całodobowa recepcja, bezpłatne łącza Wi-Fi, restauracja główna, restauracja azjatycka a'la carte, Beach Bistro, bar przekąskowy z kawiarnią Chow&Carafe, piwniczka win, hospitality lounge (sala wypoczynkowa z prysznicami - przy wczesnym przyjeździe lub późnym wyjeździe), butik, pralnia, usługi foto.  

Pokoje
Prestige room - sypialnia, łazienka (wanna lub prysznic, oddzielnie wc), klimatyzacja, Wi-Fi, sejf, TV sat, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, minibar, balkon lub taras (widok na ogród).

Powierzchnia - ok. 40 m kw. 

Prestige beach front - pokój bliżej plaży.Wyposażenie i powierzchnia taka jak w prestige room.

Deluxe room -  sypialnia, łazienka (wanna lub prysznic, oddzielnie wc), klimatyzacja, Wi-Fi, sejf, TV sat, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, minibar, taras (widok na ogród).Pokoje deluxe są większe (ok. 48 m kw.), usytuowane w nowszej części resortu.  

.
Wyżywienie
All inclusive - śniadania (bufet), obiady (bufet w restauracji głównej lub przekąski w Beach Bistro) i kolacje (bufet w restauracji głównej), tea time (16.00-17.00), przekąski, woda, napoje bezalkoholowe, koktajle, lokalne alkohole i wyznaczone miedzynarodowe alkohole (serwowane najpóźniej do 00.30), minibar (wyznaczone napoje, wino, piwo, przekąski), jedna kolacja w restauracji a'la carte (wymagana rezerwacja).  

Sport i rozrywka
Baseny, sprzęt do nurkowania powierzchniowego, centrum fitness, stand up paddle, kajaki, windsurfing, korty tenisowe, transfery na pola golfowe. Odpłatnie: nurkowanie głębinowe (przy hotelu C. belle Mare Plage), joga, kitesurfing, zabiegi w spa, kursy sportowe. 

Dla dzieci


Uwagi
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie.

Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna.Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.

.

Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, opiekę polskojęzycznego rezydenta, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Covid
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju.

Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora.Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

.
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.

Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody.Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu.Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski.Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

.

Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczna obsługa telefoniczna, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

 
Udogodnienia
  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Basen odkryty
  • Darmowe WiFi
  • Fitness / siłownia
  • Golf
  • Kurorty nadmorskie
  • Nurkowanie
  • Oferty egzotyczne
  • Spa
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Windsurfing
Hotel znany jest również jako
  • C Mauritius
  • C Mauritius - All Inclusive
  • C Mauritius All Inclusive
  • C Mauritius 4*
Polecamy inne hotele w regionie
Dane teleadresowe
Hotel C Palmar, Coastal Road, Palmar, Mauritius Tel. +230 460 1000
Dane GPS
S 20º 12' 43.1928"
E 57º 47' 30.21"

Opinie o hotelu C Mauritius Palmar

Aktualna średnia ocena

podsumowując 560 opinii z różnych źródeł
5.7
Fantastyczny
97% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
453 opinii
5.0
62 opinii
4.0
30 opinii
3.0
7 opinii
2.0
3 opinii
1.0
5 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Holiday Check

(49 opinii)

100%
5.8 /6

Hotel

5.9

Pokój

5.8

Serwis

5.8

Położenie

5.6

Gastronomia

5.6

Sport i rozrywka

5.6

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu C Mauritius Palmar

Lista najczęściej zadawanych pytań
Ile kosztuje wycieczka do hotelu C Mauritius Palmar ?
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu C Mauritius Palmar ?
Czy hotel C Mauritius Palmar jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel C Mauritius Palmar według Fostertravel.pl ?
Czy hotel C Mauritius Palmar posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu C Mauritius Palmar

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...