Fostertravel.pl

Opis hotelu Mundial

Opis
Hotel Hotel Mundial położony jest około 25 km od plaży. Hotel posiada całodobową recepcję, Wi-Fi oraz miejsca parkingowe. Na potrzeby zjazdów i innych spotkań biznesowych hotel oferuje salę konferencyjną z łącznie 250 miejscami oraz drukarkę. Jeśli chcesz zwiedzić wakacyjny region, możesz skorzystać z wypożyczalni samochodów w pobliżu hotelu. W Twoim hotelu duży nacisk kładzie się na zrównoważony rozwój. Obejmuje to m.in. centralną klimatyzację pomieszczeń. Wyżywienie Śniadania serwowane są w formie bufetu. Na posiłki jest restauracja i 2 bary. Odległości
Lotnisko: ok. 6 km
Dworzec kolejowy: ok. 9 km
Stacja metra: ok. 100 m
Informacje dodatkowe Hotel posiada łącznie 349 pokoi.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Oferta
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
Covid-19
TEST: NIE
RODZAJ TESTU: BRAK TESTU
TEST DLA DZIECKA:  BRAK TESTU
PORTUGALIA  KONTYNENTALNA - podróż samolotem z Polski
1 lipca 2022 r. weszło w życie rozporządzenie 8022-D/2022 znoszące wprowadzone rozporządzeniem 4829-A/2022 restrykcje dot. wjazdu na terytorium Portugalii kontynentalnej (tj. konieczność okazywania certyfikatu poświadczającego przyjęcie szczepionki, przebycie SARS-CoV-2 lub negatywny wynik testu).
Autonomiczny Region MADERY
Obecnie nie obowiązują żadne restrykcje dotyczące wjazdu na terytorium Regionu Autonomicznego Madery.
Aktualne informacje dotyczące obostrzeń związanych z wjazdem na terytorium Portugalii kontynentalnej oraz regionów autonomicznych Azorów i Madery dostępne są na stronie internetowej Ambasady RP w Lizbonie.
Więcej informacji:
https://www.gov.pl/web/portugalia/restrykcje-dot-wjazdu-na-terytorium-portugalii-kontynentalnej
https://www.visitportugal.com/en/content/covid-19-measures-implemented-portugal

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Rodzaj oferty
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera /nie zawiera
W przypadku przelotu SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI(dynamiczne pakietowanie) cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT i odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair.
Cena nie zawiera: obsługi rezydenta/przedstawiciela (Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem). bagażu głównego (możliwość dokupienia min. 2 dni przed wylotem), transferu, dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.

Udogodnienia
  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Dla dzieci
  • Duże miasta (city breaks)
  • Bez paszportu
  • Blisko centrum
  • Blisko lotniska
  • Darmowe WiFi
  • Fitness / siłownia
  • Kurorty nadmorskie
  • Przedszkole
  • RTV/AGD
  • Sport
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
Hotel znany jest również jako
  • Hotel Mundial
Szczególnie polecany dla
  • rodzin z dziećmi (100%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (100%)
  • osób młodych i aktywnych (100%)
Atrakcje
  • Blisko centrum
Dane teleadresowe
Hotel Mundial, Praca Martim Moniz 2, 1100-341 Lisbona, Portugalia Tel. +351 21 884 20 00 E-mail. [email protected]
Dane GPS
N 38º 42' 52.9704"
W 9º 8' 12.2136"

Opinie o hotelu Mundial

Aktualna średnia ocena

podsumowując 742 opinie z różnych źródeł
4.8
Dobry
91% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
259 opinii
5.0
145 opinii
4.0
275 opinii
3.0
41 opinii
2.0
11 opinii
1.0
11 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • rodzin z dziećmi (100%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (100%)
  • osób młodych i aktywnych (100%)
Najczęściej oceniane:
  • Położenie i okolice (miasto)
Ocena klientów
Holiday Check
4.1
Dobry
100% osób poleca
(1 opinia)
Hotel i otoczenie4.3
Pokoje4.0
Położenie i okolica4.5
Gastronomia4.0
infrastruktura4.0
Ogólne wrażenia4.0
Holiday Check

(667 opinii)

92%
4.9 /6

Hotel

4.9

Pokój

4.6

Serwis

5.2

Położenie

5.6

Gastronomia

4.6

Sport i rozrywka

4.4
Opinie użytkowników
Ernest
sierpień 2019
4.1
Zalety
Dobra loklizacja
Wady
Mieliśmy wszystko co trzeba
Hotel
Fantastyczny hotel w idealnym położeniu w centrum tego pięknego miasta. Dla chcących je poznać to miejsce pierwszego wyboru.
Pokoje
Pokój o dobrym standardzie był wygodny i pozwalał wypocząć po zwiedzaniu. Łazienka czysta i schludna.
Gastronomia
Śniadania smaczne i pozwalające na zebranie sił. Wybór całkiem spory.
Infrastruktura
Fajny bar na dachu pozwalał delektować się drinkami i podziwiać miasto nocą.
Położenie
Dzięki położeniu w centrum dobry dostęp do miejscach atrakcji.
Dane wyjazdu
śniadania (BB), 3-6 dni

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Mundial

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Berlin Brandenburg Airport (in construction)" a "Lisbon Portela Airport" ?
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Mundial ?
Czy hotel Mundial jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Mundial według Fostertravel.pl ?
Komu jest polecany hotel Mundial ?
Czy Hotel Mundial jest polecany rodzinom z dziećmi ?
Czy hotel Mundial posiada darmowe WiFi?
Jakie są największe atuty oraz wady hotelu Mundial?

Lokalizacja hotelu Mundial

Historyczne dane pogodowe dla Lizbona

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
14
14
15
16
17
18
19
20
20
18
16
15
średnia temp. w nocy
10
10
11
12
13
15
16
17
16
14
12
11
śr. ilość dni słonecznych
19
15
22
20
23
25
28
29
25
21
19
18
śr. ilość dni deszczowych
12
14
9
10
8
5
3
2
5
10
11
13
średnie opady (mm)
57
81
30
48
33
18
3
6
21
57
69
72

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...