Uzasadnienie
Nie warto. Hotel nie ma 5*. Odległość od plaży zdecydowanie nie 800 m jak to jest napisane w ofercie biura Wezyr a jakięs 1,5 km, na szczęście dowozi na nią bezpłatny bus. W pobliżu hotelu są sklepy, z atrakcyjnymi cenami (oczywiście po negocjacjach), ludzie mili i uprzejmi. Podczas pobytu skorzystaliśmy z 1 wycieczki na Pamukkale organizowanej przez Wezyra czego bardzo żałuje. Pani rezydentka Aneta nie ma pojęcia o sprzedawanych wycieczkach, podaje informacje nieprawdziwe byle tylko sprzedać wycieczkę. Pamukkale i ruiny miasta super! Natomiast organizacja wycieczki i cała reszta tj. ciąganie po winiarniach i innego typu sklepach w celu naciągnięcia na zakup nie powinno mieć miejsca. A co ciekawe kiedy nikt nie zechciał kupić wina w atrakcyjnej cenie- 35$ uprzejmy rosjanin nas wyrzucił, a pan przewodnik skomentował, że jesteśmy pierwszą grupą która nic nie kupiła..
Hotel
Obsługa w większości nie mówiąca po angielsku (2-3 osoby na cały hotel), za to po rosyjsku można rozmawiać z wszystkimi. Kiedy poszliśmy do recepcji o zmianę pokoju, pan zgodził się zmienić od następnego dnia i dodał "ale płacicie teraz".. Zapłaciliśmy 20 euro i pokój został zmieniony po kolejnych 3 wizytach w recepcji, także o uprzejmości nie ma mowy. Pokój nie sprzątany w ogóle. Sprzątanie polegało na przykryciu łóżka prześcieradłem pod którym spaliśmy. Pościel nie zmieniana przez cały czas pobytu.
Pokoje
Pierwszy pokój w ostatnim budynku duży z aneksem kuchennym i osobną sypialnią, balkonem w którym nie dało zamknąć się drzwi i od pola każdy mógł wejść, niedziałająca klimatyzacja. Okropnie duszno i smród spowodowany użyciem nadmiernej ilości odświeżacza powietrza. Po zapłaceniu zmieniliśmy pokój, na znajdujący się w budynku głównym. Klimatyzacja działała, w pokoju była lodówka, balkon i widok na morze. Tutaj problemem była łazienka, brudna wanna, klejąca podłoga, grzyb, pleśń i brak ciepłej wody po godzinie 20. Telewizor był ale nie działał.
Gastronomia
W restauracji brudno, duszno, niedziałająca klimatyzacja, latające muchy i spacerujący kot. Ciągłe kolejki po napoje, jedzenie, walka o sztućce, talerze. Kiedy już donosili to były brudne. Pewnego dnia poszliśmy na obiad o 14 ,bo niby jest do 14,30 i nie było już co jeść. Jedna wielka tragedia, po 4 dniu ból brzucha i biegunka. To zdecydowanie najsłabszy punkt hotelu. Drinki przy braku plastikowych kubków podawane w papierowych.
Infrastruktura
Leżaki na plaży bezpłatne, część pod zadaszeniem, część na pełnym słońcu, więc do wyboru. Prysznic przy plaży jest jeden, a to oznacza kolejki. Animacji w ciągu dnia brak, wieczorem 3 razy w ciągu tygodniowego pobytu coś się działo.
Położenie
Hotel położony bardzo daleko od lotniska, długi transfer (ok 3 godz.) Większość gości w tym hotelu to Rosjanie. Obiekt duży składa się z 4 budynków, 2 baseny. Czystość na poziomie zerowym, pokoje również w kiepskim stanie. Miałam okazje spędzić jedną noc w ostatnim budynku (katastrofa!), a kolejne w budynku głównym (trochę lepiej ale z grzybem i pleśnią)
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), stacjonarne biuro podróży, wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, Wezyr Holidays, podróżuje 2 razy w roku