Fostertravel.pl

Alba

Słoneczny Brzeg, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Świetne położenie, nie ma miejsca na nudę

Obsługa w restauracji na 5. Osobiście, lokalizacja hotelu mi się podobała. Hotel bardzo ładny. Udany pobyt. Gorąco polecam ten obiekt w...

Polecamy tą ofertę
Nr 15 wśród 74 hoteli 4* w Słonecznym Brzegu
Osobom oczekującym dobrego standardu w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi
Piękna plaża
Atuty hotelu
  • Dla dzieci
  • Przedszkole
  • Blisko lotniska
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Rowery
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Windsurfing
  • Blisko centrum
  • Spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Kategoria
****
Region
Bułgaria/Słoneczny Brzeg

Atuty
All Inclusive

blisko plaży

centrum kurortu

dla rodzin z dziećmi
Naszym zdaniem
Bardzo dużym plusem hotelu jest jego położenie: w centrum kurortu Słonecznego Brzegu, gdzie można skorzystać z różnych atrakcji, a także bardzo blisko plaży. Hotel polecany dla rodzin z dziećmi ze względu na bardzo dużo atracji dla dzieci, m.in. dwa baseny z wydzielonymi częściami dla najmłodszych z zjeżdżalniami, natmiast bogata oferta wyżywienia urozmaici wakacje w Bułgarii.
Położenie
Centrum miasta, przy promenadzie

ok 100 m od plaży

w pobliżu hotelu restauracje, bary

ok 2 km do Action Aqua Park

ok 6 km do Nessebar

ok 30 km do lotniska w Burgas
Plaża
Plaża oddalona jest ok 100 m od hotelu, piaszczysta i publiczna. Leżaki i parasole na plaży za dodatkową opłatą.
Do dyspozycji gości
Bezpłatnie: 2 baseny zewnętrzne, leżaki i parasole przy basenie, gimnastyka w wodzie, tenis stołowy, siatkówka plażowa, piłka wodna, sala fitness, boisko sportowe, rzutki, animacje, wieczorne rozrywki, WIFI w hotelu.

Dodatkowo płatne: masaże, wypożyczalnia rowerów, salon fryzjerski i kosmetyczny, sporty wodne na plaży, niestrzeżony parking, pralnia, sejf, lekarz.
Dla dzieci
Łóżeczko dla dzieci (bezpłatnie), krzesełka do karmienia w restauracji, animacje, plac zabaw, dwa baseny ze zjeżdżalniami.
Zestaw niemowlęcy (dodatkowo płatne, na zamówienie): nocnik, gondola, przewijak, kosmetyki dla niemowląt.
Pokoje
Zakwaterowanie: 15.00
Wykwaterowanie: 11:00

Hotel zbudowany w 2003 roku, odnowiony w 2019 roku, posiada 3 budynki, 8 pięter, 7 wind oraz 340 pokoi.

DOUBLE ECONOMY: o powierzchni ok 24 m2, przeznaczony dla maksymalnie 2 gości, pokój posiada dwa łóżka, mały balkon typu francuskiego.

DOUBLE ROOM: o powierzchni ok 28 m2, przeznaczony dla maksymalnie 4 gości. W pokoju dwa łóżka (100x200 cm), jeden rozkładany fotel, łóżko składane (70x185 cm, na zamówienie).

DOUBLE SUPERIOR: o powierzchni ok 28 m2, przeznaczony dla maksymalnie 4 gości. W pokoju dwa łóżka, rozkładana sofa, łóżko składane (70x185 cm, na zamówienie).

DOUBLE DE LUX: o powierzchni ok 28 m2, przeznaczony dla maksymalnie 4 gości. W pokoju znajdują się dwa łóżka zwykłe (100x200 cm), jedna sofa (80x205 cm), łóżko składane (70x185 cm, na zamówienie).

APARTAMENT: o powierzchni ok 65 m2, przeznaczony dla maksymalnie 4 gości. W sypialni jedno łoże małżeńskie (200x200 cm), w salonie kącik wypoczynkowy z TV, rozkładana sofa (150x185 cm), w razie potrzeby w salonie znajduje się drugie dodatkowe łóżko składane (75x185 cm).

Pokoje o pojemności 2+2 wyposażone są w dwa łóżka, jeden rozkładany fotel. W przypadku rezerwacji dla 2+2 dzieci powyżej 4 lat jako drugie dodatkowe łóżko wstawia się łóżko rozkładane.

Wszystkie pokoje posiadają centralna klimatyzację, lodówkę, sejf (dodatkowo płatny), stolik, TV, telefon, łazienkę z wanną i prysznicem lub tylko z prysznicem, suszarkę do włosów, balkon z krzesłami i stolikiem.

Apartamenty posiadają sypialnie z łóżkiem małżeńskim, salon TV z kącikiem wypoczynkowym oraz drugą toaletę, łazienkę z wanną, telefon, WiFi, lodówkę, balkon z krzesłami i stolikiem, czajnik (na zamówienie w recepcji).
Wyżywienie
All Inclusive

Restauracja główna La Casa:
Śniadanie (07.30-10.00), obiad (12.00-14.00), kolacja (18.00-20.30). Posiłki wydawane w formie bufetu: szeroka gama sałatek, przystawek, gorących dań, bufet dla dzieci, bufet ze zdrową żywnością, wybrane desery, świeże owoce. Wieczory tematyczne odbywają się trzy razy w tygodniu. W restauracji obowiązuje strój wizytowy.

Restauracja z przekąskami Corso Piave:
Późne śniadanie (10.00-11.00), lekki obiad (13.00-15.00), przekąski i lody (15.00-17.00). Restauracja oferuje: pizze, burgery, hot-dogi, kanapki, ciasteczka i inne wypieki.

Bar Morreta przy basenie (10.00-23.00): napoje bezalkoholowe i alkoholowe, herbata, kawa, piwo z beczki, wino.

Lobby Bar Vivaro
(10.00-23.00): napoje bezalkoholowe i alkoholowe, herbata, kawa, piwo lane, wino, koktajle.
(10.00-18.00): herbata, kawa, mleko, cappuccino.
(15.00-17.00): ciastka

Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin śniadań, obiadów i kolacji, godzin pracy barów i restauracji, a także cen usług dodatkowych. Poza sezonem lub z powodu siły wyższej mogą wystąpić zmiany w oferowanych usługach i godzinach pracy.
Dodatkowe informacje
Zwierzęta nie są akceptowalne.
Cena zawiera
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Bułgarii lub przelot samolotem czarterowym (Wrocław, Rzeszów - oznaczone jako "czarter z bagażem")
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko
(za dodatkową opłatą istenie możliwość wykupienia prywatnego transferu na trasie lotnisko - hotel - lotnisko)
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat marża
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Ryanair mały bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Dla lotów czarterowych bagaż podręczny 5 kg oraz rejestrowany 20 kg
- Opiekę polskiego rezydenta (na przelocie czarterem / przelot Wizz Air, Ryanair brak opieki polskiego rezydenta)

Cena nie zawiera
- Podatku lokalnego
- Opieki polskiego rezydenta (przelot Wizz Air, Ryanair / na przelocie czarterem opieka polskiego rezydenta jest zapewniona)
- Wycieczek fakultatywnych
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,

BAGAŻ WIZZ SEZ. (10kg) - 550 ZŁ*

BAGAŻ WIZZ SEZ. (20kg) - 950 ZŁ*

BAGAŻ WIZZ SEZ. (26kg) - 1050 ZŁ*

BAGAŻ WIZZ SEZ. (32kg) - 1200 ZŁ*
* Cena bagaży podana jest orientacyjnie i może ulec zmianie.

Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.

Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby, ceny prezentują się następująco:

REZERWACJA MIEJSC OBOK SIEBIE W SAMOLOCIE WIZZAIR i RYANAIR - 180 ZŁ
Obowiązkowe opłaty
Taksa klimatyczna + opłata meldunkowa 10 EUR/os. płatne obowiązkowo raz na pobyt 
Rezerwacje "do potwierdzenia"
Oferty wakacji w Bułgarii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej), zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.

Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.

WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Ważne informacje dotyczące przepisów wjazdowych
Podróż do Bułgarii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Bułgarii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
Dokumenty do rezerwacji
Rezerwacje na tzw. dynamicznym pakietowaniu" w oparciu o przeloty liniami rejsowymi Ryanair lub Wizzair wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży: 

- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,

- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)

- numeru polisy dosyłanej w mailu

Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Godziny przelotów
Przy przelotach liniami Wizzair lub Ryanair, dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 48h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.

Przy przelotach czarterowych, godziny przelotów podane są w systemie. 
Ważne informacje
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.

Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.

Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce.

W przypadku transferu do niektórych hoteli, ze względu na brak możliwości podjechania autokaru pod wejście, wysadzenie i odbiór klientów może mieć miejsce w pewnej odległości od obiektu.

Udogodnienia hotelu Alba *
  • Basen odkryty
  • Blisko centrum
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Klimatyzacja
  • Przedszkole
  • Rowery
  • Spa
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Windsurfing

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Alba, Słoneczny Brzeg, Bułgaria Telefon: 00359 554 22280, 00359 554 22290 Fax: 00359 554 22286 E-mail: [email protected], [email protected]
Dane GPS hotelu Alba
N 42º 41' 37.3308"
E 27º 42' 42.5268"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Alba w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 749 opinii z różnych źródeł
4.8
Dobry
80% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
392 opinii
5.0
148 opinii
4.0
75 opinii
3.0
31 opinii
2.0
24 opinii
1.0
79 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób młodych i aktywnych (51%)
  • osób szukających rozrywek (49%)
  • rodzin z dziećmi (26%)
  • wymagających klientów (15%)
  • osób niewymagających (15%)
  • nowożeńców (13%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (10%)
  • osób oszczędnych (10%)
  • osób szukających spokoju (5%)
Najczęściej oceniane:
  • Jedzenie
  • Pokój
  • Czystość i porządek
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Ogólne wrażenie
  • Okoliczne atrakcje i rozrywki
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Animacje
  • Basen
  • SPA
  • Fitness (siłownia)
  • Sklepy w okolicy
  • Wygląd i teren hotelu
  • Hałas
Ocena klientów
Holiday Check
5.3
Bardzo dobry
91% osób poleca
(53 opinie)
Hotel i otoczenie5.2
Pokoje5.4
Położenie i okolica5.4
Gastronomia5.1
infrastruktura5.2
Ogólne wrażenia5.3
Holiday Check

(1054 opinii)

57%
4.0 /6

Hotel

4.0

Pokój

4.5

Serwis

4.5

Położenie

4.2

Gastronomia

3.9

Sport i rozrywka

4.2
Opinie użytkowników
Olena
wrzesień 2023
6.0
Zalety
Nowoczesne wnętrza hotelu i pokoi,
wysoka jakość obsługi,
pyszne jedzenie,
dobry program animacyjny dla dzieci i dorosłych
Wady
Nie znaleźliśmy, może tylko głośna muzyka z wybrzeża, ale dla nas to normalne, ponieważ hotel położony jest w samym centrum
Uzasadnienie
Ze wszystkiego byliśmy bardzo zadowoleni, hotel spełnił wszystkie nasze oczekiwania, w pełni odpowiada zdjęciom, a nawet lepiej! Wszystko bardzo przemyślane, dużo miejsca, kilka stref ze stolikami do wypoczynku, uprzejma obsługa, kilka barów otwartych, więc kolejek nie było zbyt wiele. Miłym bonusem była pizza i burgery prawie przez cały dzień, lody od 15. 00 do 17. 00, a następnie lekkie przekąski, ziemniaki i mięso z grilla na strefie letniej. Polecam, bardzo przyzwoity hotel!
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), internetowe biuro podróży, wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, to był mój pierwszy wyjazd

Alba na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998